dc.contributor.author | Λίζα, Ουρανία | el |
dc.contributor.author | Liza, Ourania | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-21T09:36:59Z | |
dc.date.available | 2019-05-21T09:36:59Z | |
dc.date.issued | 2019-05-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48797 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16324 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μήκος Ορατότητας για Προσπέραση (ΜΟΠ) | el |
dc.subject | Επιτάχυνση | el |
dc.subject | Δυναμικό μοντέλο οχήματος | el |
dc.subject | Ιπποδύναμη | el |
dc.subject | Συντελεστής τριβής | el |
dc.subject | Passing Sight Distance (PSD) | en |
dc.subject | Horsepower | en |
dc.subject | Acceleration | en |
dc.subject | Road slope | en |
dc.subject | Coefficient of friction | en |
dc.title | Διερεύνηση ορατότητας για προσπέραση με βάση τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος | el |
dc.title | Passing sight distance and vehicle's dynamic characteristics | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακές υποδομές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-18 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την επίδραση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος αλλά και των χαρακτηριστικών της οδού, στο Μήκος Ορατότητας για Προσπέραση. Διερευνώνται για κάθε ταχύτητα μελέτης και για διάφορους συνδυασμούς κατά μήκος κλίσεων, συντελεστή τριβής και ιπποδύναμης, τα διαστήματα στα οποία είναι εφικτό να γίνει με ασφάλεια η προσπέραση καθώς και οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Με βασικό εργαλείο τη δυναμική ανάλυση του οχήματος και μέσω κατάλληλου λογισμικού, διεξάγονται δοκιμές με σκοπό τον καθορισμό του ελάχιστου Μήκους Ορατότητας για Προσπέραση. Τα αποτελέσματα οργανώνονται σε κατάλληλα γραφήματα και διαγράμματα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ευκολία από το μελετητή μηχανικό, αλλά κυρίως να ενταχθούν σε συστήματα παροχής πληροφόρησης προς τον οδηγό, στο πλαίσιο αλληλεπίδρασης αυτόνομων οχημάτων με το γεωμετρικό σχεδιασμό οδών. Με γνώμονα τα αποτελέσματα της εργασίας, ο σύγχρονος Έλληνας συγκοινωνιολόγος μηχανικός μπορεί να αντιληφθεί καλύτερα την έννοια του Μήκους Ορατότητας για Προσπέραση και πόσο αυτό αποκλίνει κατά περίπτωση από την απλοποιημένη προσέγγιση που εφαρμόζεται στις οδηγίες σχεδιασμού οδικών έργων. | el |
heal.abstract | This thesis explores the effect of the vehicle’s dynamic characteristics but also the road’s characteristics, at the Passing Sight Distance. For each design velocity and for different combinations of road slope, coefficient of friction and horsepower, were examined the intervals at which spot the passing can be safely made and the factors that affect the distance. The basic tool of this thesis was a related software of dynamic analysis. With this tool and with an algorithm that was created for this purpose, were produced some tests that defined the minimum Passing Sight Distance. The results were organized in appropriate charts and diagrams, that can be easily used by any transport engineer, but they can also integrate into driver information system in the context of the interaction of autonomous vehicles with road’s geometric design. Providing the results of this thesis, transport engineers can easily understand the definition of Passing Sight Distance and the amount of divergence of the distance that is defined by the policy on Geometric Design of Highways and Streets. | en |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 101 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: