dc.contributor.author |
Μόντινος, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Montinos, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-05-23T09:59:58Z |
|
dc.date.available |
2019-05-23T09:59:58Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48801 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16345 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υδρογόνο |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρόλυση |
el |
dc.subject |
Κυψέλλες καυσίμου |
el |
dc.subject |
Αποθήκευση ενέργειας |
el |
dc.subject |
Ανανεώσιμες πηγές |
el |
dc.subject |
Hydrogen |
en |
dc.subject |
Fuel cell |
en |
dc.subject |
Energy storage |
en |
dc.subject |
Renewable energy |
en |
dc.subject |
Electrolysis |
en |
dc.title |
Semi-centralised production of renewable hydrogen through Power-to-Hydrogen technology in an industrial region for use in heavy industry and warehouses |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και εφαρμογές |
en |
heal.classification |
Μετατροπή και αποθήκευση ενέργειας |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2538c0c7b1057c59f6e1f66a99ab637afe14f4c3 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/df805429f6823d1d7321bcb6d64c21695e3fa92e |
|
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-02-22 |
|
heal.abstract |
Η ανάπτυξη και ενσωμάτωση των κυψελών καυσίμου (fuel cells) στην μαζική παραγωγή οχημάτων, έχει καθιερώσει το υδρογόνο από ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια (Power-to-Hydrogen) σε ένα από τα βασικά συστατικά του ενεργειακού μίγματος των επόμενων δεκαετιών. Η υιοθέτηση του υδρογόνου παρουσιάζει ωστόσο το εξής πρόβλημα: Η μαζική (κεντρική) παραγωγή του υδρογόνου σε χαμηλό κόστος, επιβαρύνεται από την δύσκολη και δαπανηρή διαδικασία της μεταφοράς του στα σημεία πώλησης, ενώ η επιτόπια (αποκεντρωμένη) παραγωγή συνεπάγεται μικρές εγκαταστάσεις και μεγάλο κόστος.
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της οικονομικής και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της εφαρμογής του μοντέλου της ημι-κεντρικής παραγωγής ανανεώσιμου υδρογόνου μέσω ηλεκτρόλυσης σε μία βιομηχανική περιοχή. Το μοντέλο αυτό προβλέπει μαζική παραγωγή υδρογόνου σε ένα κεντρικό σημείο για την κάλυψη των αναγκών σε πρώτη ύλη για βαρίες βιομηχανίες και σε καυσίμο για ανυψωτικά μηχανήματα και οχήματα αποθηκών σε μία μικρή περιοχή πέριξ του σημείου αυτού. |
el |
heal.sponsor |
Θερμές ευχαριστίες στην Toyota Motor Europe για την θέση πρακτικής άσκησης κατά την εκπόνηση της εργασίας αυτής |
el |
heal.advisorName |
Τσακανίκας, Άγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσακανίκας, Άγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κακάλη, Γλυκερία |
el |
heal.committeeMemberName |
Καλογήρου, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Ανάλυσης, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Διεργασιών και Συστημάτων (ΙΙ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
144 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|