HEAL DSpace

Προσομοίωση φορτίου ναυτικής εγκατάστασης πρόωσης κατά την κίνηση του πλοίου σε πειραματική ναυτική υβριδική ντιζελοηλεκτρική κλίνη δοκιμών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαρσάμης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Varsamis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2019-06-21T08:03:11Z
dc.date.issued 2019-06-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48872
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15299
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Προσομοίωση μεταβατικού φορτίου ναυτικού κινητήρα el
dc.subject Simulation of marine engine transient load in experimental facility el
dc.title Προσομοίωση φορτίου ναυτικής εγκατάστασης πρόωσης κατά την κίνηση του πλοίου σε πειραματική ναυτική υβριδική ντιζελοηλεκτρική κλίνη δοκιμών el
dc.title Simulation of marine propulsion plant engine load during ship operation in experimental marine hybrid diesel-electric test bed en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.classification Marine engineering en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39
heal.dateAvailable 2020-06-20T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-04
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία υπολογιστικού μοντέλου πλοίου για τη φόρτιση πειραματικής ναυτικής υβριδικής ντιζελοηλεκτρικής κλίνης δοκιμών. Αρχικά λήφθηκαν υπόψιν βασικές αρχές υδροδυναμικής για το μοντέλο της κίνησης του πλοίου και διαστασιολογήθηκε κατάλληλο πλοίο που θα μπορούσε να φέρει σαν εγκατάσταση πρόωσης την πειραματική εγκατάσταση του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας (ΕΝΜ/ΕΜΠ). Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν μοντέλα διαφορετικών τύπων ελίκων για χρήση εναλλακτικών τρόπων πρόωσης. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα έλικας μεταβλητού βήματος (CPP), έλικας σταθερού βήματος (FPP) και έλικας με ακροφύσιο (Ducted Propeller). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε κατάλληλο πιθανοθεωρητικό μοντέλο για την περιβαλλοντική διαταραχή το οποίο προσομοιάζει το θαλάσσιο περιβάλλον στο οποίο πλέει το υπό μελέτη πλοίο. Για την εξακρίβωση της καλής και αποδοτικής λειτουργίας του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε υπολογιστικό μοντέλο μηχανής εσωτερικής καύσης Diesel. Πραγματοποιήθηκαν προσομοιώσεις για τους τρεις τύπους ελίκων και καταγράφηκε η απόκριση του μοντέλου μηχανής. Παράλληλα έγινε σύγκριση της απόκρισης του μοντέλου μηχανής για τα τρία διαφορετικά μοντέλα ελίκων και εξήχθησαν αντίστοιχα συμπεράσματα. Ακολούθησε η προσαρμογή του μοντέλου στην πλατφόρμα ελέγχου της πειραματικής εγκατάστασης του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας (ΕΝΜ/ΕΜΠ) και εκτελέστηκαν πειράματα μεταβατικών φορτίσεων της μηχανής. Κατά τη διάρκεια των πειραμάτων γινόταν, με τη χρήση κατάλληλων αισθητήρων, λήψη δεδομένων για βασικές παραμέτρους λειτουργίας της μηχανής Diesel. Καταληκτικά, συμπεραίνεται ότι μία πειραματική ναυτική υβριδική ντιζελοηλεκτρική κλίνη δοκιμών μπορεί να φορτιστεί σε μεταβατικά σενάρια κινήσεων πλοίου υπό ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας. el
heal.advisorName Παπαλάμπρου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 120 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα