dc.contributor.author | Βαρσάμης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Varsamis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T08:03:11Z | |
dc.date.issued | 2019-06-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48872 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15299 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσομοίωση μεταβατικού φορτίου ναυτικού κινητήρα | el |
dc.subject | Simulation of marine engine transient load in experimental facility | el |
dc.title | Προσομοίωση φορτίου ναυτικής εγκατάστασης πρόωσης κατά την κίνηση του πλοίου σε πειραματική ναυτική υβριδική ντιζελοηλεκτρική κλίνη δοκιμών | el |
dc.title | Simulation of marine propulsion plant engine load during ship operation in experimental marine hybrid diesel-electric test bed | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτική μηχανολογία | el |
heal.classification | Marine engineering | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39 | |
heal.dateAvailable | 2020-06-20T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-04 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία υπολογιστικού μοντέλου πλοίου για τη φόρτιση πειραματικής ναυτικής υβριδικής ντιζελοηλεκτρικής κλίνης δοκιμών. Αρχικά λήφθηκαν υπόψιν βασικές αρχές υδροδυναμικής για το μοντέλο της κίνησης του πλοίου και διαστασιολογήθηκε κατάλληλο πλοίο που θα μπορούσε να φέρει σαν εγκατάσταση πρόωσης την πειραματική εγκατάσταση του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας (ΕΝΜ/ΕΜΠ). Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν μοντέλα διαφορετικών τύπων ελίκων για χρήση εναλλακτικών τρόπων πρόωσης. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα έλικας μεταβλητού βήματος (CPP), έλικας σταθερού βήματος (FPP) και έλικας με ακροφύσιο (Ducted Propeller). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε κατάλληλο πιθανοθεωρητικό μοντέλο για την περιβαλλοντική διαταραχή το οποίο προσομοιάζει το θαλάσσιο περιβάλλον στο οποίο πλέει το υπό μελέτη πλοίο. Για την εξακρίβωση της καλής και αποδοτικής λειτουργίας του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε υπολογιστικό μοντέλο μηχανής εσωτερικής καύσης Diesel. Πραγματοποιήθηκαν προσομοιώσεις για τους τρεις τύπους ελίκων και καταγράφηκε η απόκριση του μοντέλου μηχανής. Παράλληλα έγινε σύγκριση της απόκρισης του μοντέλου μηχανής για τα τρία διαφορετικά μοντέλα ελίκων και εξήχθησαν αντίστοιχα συμπεράσματα. Ακολούθησε η προσαρμογή του μοντέλου στην πλατφόρμα ελέγχου της πειραματικής εγκατάστασης του Εργαστηρίου Ναυτικής Μηχανολογίας (ΕΝΜ/ΕΜΠ) και εκτελέστηκαν πειράματα μεταβατικών φορτίσεων της μηχανής. Κατά τη διάρκεια των πειραμάτων γινόταν, με τη χρήση κατάλληλων αισθητήρων, λήψη δεδομένων για βασικές παραμέτρους λειτουργίας της μηχανής Diesel. Καταληκτικά, συμπεραίνεται ότι μία πειραματική ναυτική υβριδική ντιζελοηλεκτρική κλίνη δοκιμών μπορεί να φορτιστεί σε μεταβατικά σενάρια κινήσεων πλοίου υπό ρεαλιστικές συνθήκες λειτουργίας. | el |
heal.advisorName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κυρτάτος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 120 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: