dc.contributor.author |
Σαλούφας, Μιχαήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Saloufas, Michail
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-06-24T09:57:11Z |
|
dc.date.available |
2019-06-24T09:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48892 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16619 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δίχρονοι κινητήρες |
el |
dc.subject |
Ρυθμός έκλυσης θερμότητας |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.title |
Προσομοίωση του κλειστού κύκλου λειτουργίας ναυτικών κινητήρων Diesel με χρήση του πειραματικού ρυθμού έκλυσης θερμότητας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-04-08 |
|
heal.abstract |
Τις τελευταίες δεκαετίες οι κινητήρες Diesel έχουν αποδειχτεί ως ένα από τα αποτελεσματικότερα συστήματα μετατροπής ενέργειας και χρησιμοποιούνται λόγω των προτερημάτων τους σημαντικά στο τομέα παραγωγής ενέργειας και στον τομέα μεταφορών. Ολοένα και περισσότερο δημιουργούνται προγράμματα προσομοίωσης της λειτουργίας των κινητήρων Diesel που οδηγεί αφενός σε οικονομία χρόνου και χρημάτων αλλά αφετέρου και σε καλύτερο σχεδιασμό αλλά και διάγνωση βλαβών των κινητήρων. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εφαρμόζεται μια μεθοδολογία που αναπτύχθηκε για την προσομοίωση του κλειστού κύκλου λειτουργίας ναυτικών κινητήρων Diesel με τη χρήση του πειραματικού ρυθμού έκλυσης θερμότητας. Η χρήση του ρυθμού έκλυσης θερμότητας μας δίνει πληροφορίες για την σύσταση του μείγματος (αέρα-καυσίμου) και με επιπρόσθετη χρήση των θερμοδυναμικών μεγεθών για το δυναμοδεικτικό διάγραμμα λειτουργίας του δίχρονου κινητήρα. Χρήσιμες πληροφορίες για την λειτουργία του κινητήρα μπορούμε να εξάγουμε από τα δυναμοδεικτικά διαγράμματα που παράγονται από το μοντέλο προσομοίωσης
Το λογισμικό προσομοίωσης έχει αναπτυχθεί στην προγραμματιστική γλώσσα Fortran και οι μετρήσεις που θα χρησιμοποιηθούν ως είσοδοι στο μοντέλο αλλά και για σύγκριση των αποτελεσμάτων του μοντέλου έχουν ληφθεί από δίχρονο ναυτικό κινητήρα Diesel με τύπο 7S50MC. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
61 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|