HEAL DSpace

Υπολογισμός της αντίστασης κυματισμού πλοίων της σειράς 60 με επίλυση του δυναμικού πεδίου ροής

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαρβεράκης, Γιώργος el
dc.contributor.author Varverakis, Giorgos en
dc.date.accessioned 2019-06-28T11:03:16Z
dc.date.available 2019-06-28T11:03:16Z
dc.date.issued 2019-06-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48926
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16534
dc.rights Default License
dc.subject Αντίσταση κυματισμού el
dc.subject Διαγωγή el
dc.subject Κανάλια el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Θεωρία δυναμικού el
dc.subject Wave-making resistance el
dc.subject Trim optimization el
dc.subject Canals el
dc.subject Boundary element method el
dc.subject Ships el
dc.title Υπολογισμός της αντίστασης κυματισμού πλοίων της σειράς 60 με επίλυση του δυναμικού πεδίου ροής el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Επιδράσεις της διαγωγής, της προσθήκης βολβού, και του καναλιού el
heal.classification Ναυτική υδροδυναμική el
heal.classification Υπολογιστική υδροδυναμική el
heal.classification Ναυπηγική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-18
heal.abstract Στη παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται το πρόβλημα του υπολογισμού της αντίστασης κυματισμού ενός πλοίου σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Στην πρώτη περίπτωση το εξεταζόμενο πλοίο βρίσκεται σε βαθύ νερό και στη δεύτερη σε κανάλι. Το πρόβλημα επιλύεται χρησιμοποιώντας μια πλαισιακή μέθοδο (Boundary Element Method, BEM). Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται μια παραλλαγή της μεθόδου του Hess κατά την οποία θεωρούνται πηγές στη βρεχόμενη επιφάνεια της γάστρας, στην ελεύθερη επιφάνεια, στον πυθμένα και στα τοιχώματα του καναλιού. Μελετώνται συνολικά έξι πλοία της συστηματικής σειράς 60 με διαφορετικούς συντελεστές γάστρας, τρία εκ των οποίων έχουν βολβό. Στις εφαρμογές που παρουσιάζονται μελετάται η επίδραση της διαγωγής και της προσθήκης ενός βέλτιστου υδροδυναμικά σχεδιασμένου βολβού στην αντίσταση κυματισμού για την περίπτωση πλεύσης σε βαθύ νερό. Στην περίπτωση της πλεύσης σε κανάλι μελετάται η επίδραση των διαστάσεων του καναλιού στο παραγόμενο απ’ το πλοίο σύστημα κυματισμών και στην αντίσταση κυματισμού. el
heal.abstract In the present diploma thesis, the problem of a ship’s wave-making resistance calculation in two different conditions is studied. In the first case the examined ship is located in deep water and in the second case, inside a canal. The problem is solved using the boundary element method (BEM). Particularly, a modified Hess method is employed, in which sources on the wetted surface of hull, on the free surface, on the bottom and the walls of canal are considered. Six different ships of series 60 are studied with varied block coefficients, three of them with bulb. In the applications that are presented, the effect of trim and the use of an optimum hydrodynamic designed bulb on wave-making resistance are studied, when in deep water. In the case of a canal, the effect of the dimensions of the canal on the derived ship’s wave pattern and the wave-making resistance is studied. en
heal.advisorName Τζαμπίρας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τζαμπίρας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Αθανασούλης, Γεράσιμος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 138 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής