dc.contributor.author |
Βαρβεράκης, Γιώργος
|
el |
dc.contributor.author |
Varverakis, Giorgos
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-06-28T11:03:16Z |
|
dc.date.available |
2019-06-28T11:03:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48926 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16534 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αντίσταση κυματισμού |
el |
dc.subject |
Διαγωγή |
el |
dc.subject |
Κανάλια |
el |
dc.subject |
Πλοία |
el |
dc.subject |
Θεωρία δυναμικού |
el |
dc.subject |
Wave-making resistance |
el |
dc.subject |
Trim optimization |
el |
dc.subject |
Canals |
el |
dc.subject |
Boundary element method |
el |
dc.subject |
Ships |
el |
dc.title |
Υπολογισμός της αντίστασης κυματισμού πλοίων της σειράς 60 με επίλυση του δυναμικού πεδίου ροής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Επιδράσεις της διαγωγής, της προσθήκης βολβού, και του καναλιού |
el |
heal.classification |
Ναυτική υδροδυναμική |
el |
heal.classification |
Υπολογιστική υδροδυναμική |
el |
heal.classification |
Ναυπηγική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-03-18 |
|
heal.abstract |
Στη παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται το πρόβλημα του υπολογισμού της αντίστασης κυματισμού ενός πλοίου σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Στην πρώτη περίπτωση το εξεταζόμενο πλοίο βρίσκεται σε βαθύ νερό και στη δεύτερη σε κανάλι. Το πρόβλημα επιλύεται χρησιμοποιώντας μια πλαισιακή μέθοδο (Boundary Element Method, BEM). Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται μια παραλλαγή της μεθόδου του Hess κατά την οποία θεωρούνται πηγές στη βρεχόμενη επιφάνεια της γάστρας, στην ελεύθερη επιφάνεια, στον πυθμένα και στα τοιχώματα του καναλιού. Μελετώνται συνολικά έξι πλοία της συστηματικής σειράς 60 με διαφορετικούς συντελεστές γάστρας, τρία εκ των οποίων έχουν βολβό. Στις εφαρμογές που παρουσιάζονται μελετάται η επίδραση της διαγωγής και της προσθήκης ενός βέλτιστου υδροδυναμικά σχεδιασμένου βολβού στην αντίσταση κυματισμού για την περίπτωση πλεύσης σε βαθύ νερό. Στην περίπτωση της πλεύσης σε κανάλι μελετάται η επίδραση των διαστάσεων του καναλιού στο παραγόμενο απ’ το πλοίο σύστημα κυματισμών και στην αντίσταση κυματισμού. |
el |
heal.abstract |
In the present diploma thesis, the problem of a ship’s wave-making resistance calculation in two different conditions is studied. In the first case the examined ship is located in deep water and in the second case, inside a canal. The problem is solved using the boundary element method (BEM). Particularly, a modified Hess method is employed, in which sources on the wetted surface of hull, on the free surface, on the bottom and the walls of canal are considered. Six different ships of series 60 are studied with varied block coefficients, three of them with bulb. In the applications that are presented, the effect of trim and the use of an optimum hydrodynamic designed bulb on wave-making resistance are studied, when in deep water. In the case of a canal, the effect of the dimensions of the canal on the derived ship’s wave pattern and the wave-making resistance is studied. |
en |
heal.advisorName |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αθανασούλης, Γεράσιμος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
138 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|