dc.contributor.author |
Χατζηπαναγιώτου, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Chatzipanagiotou, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-07-01T08:49:26Z |
|
dc.date.available |
2019-07-01T08:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48939 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16662 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Οδηγικό συμβάν |
el |
dc.subject |
Οδηγική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Ανάλυση επιβίωσης |
el |
dc.subject |
Διάρκεια συμβάντος |
el |
dc.subject |
Ακραία γεγονότα |
el |
dc.subject |
Driving incident |
en |
dc.subject |
Driving |
en |
dc.subject |
Survival analysis |
en |
dc.subject |
Incident duration |
en |
dc.subject |
Harsh events |
en |
dc.title |
Εκτίμηση και ανάλυση διάρκειας οδηγικού συμβάντος |
el |
dc.title |
Estimation and analysis of driving incident duration |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακή ανάλυση |
el |
heal.classification |
Transport |
en |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-11-06 |
|
heal.abstract |
Ως συμβάν κατά τη διάρκεια της οδήγησης ορίζεται (1) η απότομη αριστερή στροφή, (2) η απότομη δεξιά στροφή, (3) η απότομη επιβράδυνση και (4) η απότομη επιτάχυνση. Η εκτίμηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρονική διάρκεια αυτών των συμβάντων αποτελεί μία σημαντική περιοχή έρευνας του ευρύτερου κλάδου της οδικής ασφάλειας. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρονική διάρκεια των 4 προαναφερθέντων συμβάντων και στον προσδιορισμό των διαφοροποιήσεων που προκαλούνται στη διάρκεια των συμβάντων από τις μεταβολές στις τιμές των παραγόντων αυτών. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιείται περιγραφική στατιστική ανάλυση (descriptive analysis) με το Excel και εφαρμογή του μοντέλου αναλογικών κινδύνων του Stata, το οποίο ονομάζεται Cox.
Το μοντέλο αναλογικών κινδύνων του Cox εφαρμόζεται για συνολικά 38586 συμβάντα, τα οποία πραγματοποιήθηκαν από 18 οδηγούς και καταγράφηκαν με τη συσκευή munic.box. Στην εφαρμογή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε ως εξαρτημένη μεταβλητή η διάρκεια του συμβάντος (σε ms) και ως ανεξάρτητες μεταβλητές οι ακόλουθες: η βροχόπτωση, η επικίνδυνη ώρα, η εργάσιμη μέρα, το συμβάν στον άξονα κίνησης και η τιμή στην κορυφή του συμβάντος.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων γίνεται με τη μορφή πινάκων, στους οποίους φαίνεται το επίπεδο σημαντικότητας και οι συντελεστές παλινδρόμησης κάθε μεταβλητής, και διαγραμμάτων. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων προκύπτει η επιρροή ή όχι των διάφορων παραμέτρων στη διάρκεια των συμβάντων.
Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας δείχνουν ότι υπάρχει εξάρτηση μεταξύ του χρόνου των συμβάντων και της μέσης ταχύτητας διαδρομής, των καιρικών συνθηκών και της οδήγησης τη νύχτα. |
el |
heal.abstract |
The present thesis aims to evaluate the factors that affect the duration of incidents that occur daily to every driver, as well as to quantify the influence of those factors to the duration of the event. Incidents in the present thesis are defined as sharp turns and sudden acceleration or deceleration. The Cox analogue risk model was used for this purpose. The model was applied for the data collected from 19 drivers in real conditions by using OBD – II devices that record the characteristics of the vehicles’ motion. The results show that there is dependence between the duration of the events and the examined factors, such as average travel speed, rain and risky hours driving |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
50 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|