dc.contributor.author | Κολιού, Παρασκευή | el |
dc.contributor.author | Koliou, Paraskefi | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-05T08:39:03Z | |
dc.date.available | 2019-07-05T08:39:03Z | |
dc.date.issued | 2019-07-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48980 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16391 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επιλογή τρόπου μεταφοράς | el |
dc.subject | Κινητικότητα | el |
dc.subject | Συμπεριφορά μετακινούμενου | el |
dc.subject | Χρήστης μέσων μαζικής μεταφοράς | el |
dc.subject | Mode choice | en |
dc.subject | Mobility | el |
dc.subject | Travel behavior | el |
dc.subject | Public transport user | el |
dc.title | Συγκριτική αξιολόγηση παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή μέσου μετακίνησης σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες | el |
dc.title | Comparative assesment of factors influencing travel mode choice in three European countries. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ποσοτικές μέθοδοι | el |
heal.classification | Μεταφορές | el |
heal.classification | Μέσα μαζικής μεταφοράς | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-15 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μέσου μετακίνησης σε αστικά δίκτυα. Στην παρούσα έρευνα δε λαμβάνονται υπόψη μόνο παράγοντες όπως το κόστος, ο χρόνος ταξιδιού κ.λπ. που συνήθως περιλαμβάνονται στα μοντέλα επιλογής μέσου μεταφοράς, αλλά δίνεται έμφαση σε συναισθηματικούς παράγοντες (όπως στα συναισθήματα των ταξιδιωτών και την αντίληψη τους για την ποιότητα του συστήματος, ανοχή σε αλλαγές και διαταραχές στη λειτουργία κ.α.). Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε έρευνα ερωτηματολογίων σε τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις (Αθήνα, Άμστερνταμ, Βαρκελώνη και Σαλαμάνκα), όπου πήραν μέρος 2.199 ταξιδιώτες. Στη συνέχεια, αναπτύχθηκαν κλασσικά μοντέλα στατιστικής ανάλυσης προκειμένου να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές μέσου μετακίνησης των χρηστών. Τέλος, έγινε μια συγκριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τα δεδομένα των τεσσάρων πόλεων για να διερευνηθούν οι διαφορές της συμπεριφοράς των μετακινήσεων στα διάφορα συστήματα μεταφορών. Τα αποτελέσματα δείχνουν τον εντοπισμό των πιθανών δυνατών και αδύναμων σημείων του συστήματος μεταφοράς των χρηστών σε αστικές περιοχές. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is to investigate the factors that may affect mode choice with emphasis on both traditional predetermined factors (cost, travel time, etc.) as well as other affective factors (e.g. travelers’ feelings and perception for the system, tolerance to changes and disruptions etc). For this purpose, a field and an online survey took place in four major European cities (Athens, Amsterdam, Barcelona and Salamanca), where 2199 travelers have participated. Then, classical statistical analysis models were developed in order to determine those factors that affect users’ mode choices. Finally, a comparative analysis of the results emerging from the data of the four cities was performed to investigate the differences of travel behavior in different transportation systems. Findings show the identification of possible and weak points of the user transport system in urban areas. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 140 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: