dc.contributor.author | Μουρατίδης, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Mouratidis, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-09T08:00:56Z | |
dc.date.issued | 2019-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48991 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16729 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κατανάλωση καυσίμου | el |
dc.subject | Δεξαμενισμός πλοίου | el |
dc.subject | Μεσημβρινές αναφορές | el |
dc.subject | Performance monitoring | en |
dc.subject | Ship resistance | en |
dc.subject | Dry-Docking intervals | en |
dc.subject | Marine diesel engine | en |
dc.subject | Performance reports | en |
dc.subject | Μοντελοποίηση μηχανής | el |
dc.subject | Ρύπανση γάστρας | el |
dc.title | Εκτίμηση κατανάλωσης καυσίμου μέσω σύκγρισης αποτελεσμάτων λεπτομερούς μοντέλου κινητήρα με στοιχεία ημερολογίου πλοίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτική μηχανολογία | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39 | |
heal.dateAvailable | 2020-07-08T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-07 | |
heal.abstract | Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνήθηκε η μείωση της απόδοσης του πλοίου σε βάθος χρόνου εκτιμώντας την κατανάλωση καυσίμου της Κύριας Μηχανής. Χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από 2 αδελφά δεξαμενόπλοια στο διαστήμα 2014-2018. Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα Shop Test, τα Model Test, τα Performance Report και τα Noon Report των πλοίων στο διάστημα αυτό. Με χρήση του θερμοδυναμικού μοντέλου MOTHER και των Performance Report γινόταν υπολογισμός της ημερήσιας κατανάλωσης της Κύριας Μηχανής. Στη συνέχεια διορθωνόταν η κατανάλωση των Noon Report με βάση την υπολογιζόμενη κατανάλωση και την αντίσταση των Model Test. Συγκρίνοντας την διορθωμένη κατανάλωση με την κατανάλωση των Shop Test καταδεικνυόταν η αύξηση της κατανάλωσης. Η αξιολόγηση της απόδοσης έγινε εξετάζοντας την χρονική εξέλιξη του συντελεστή της έλικας (CPROP), του λόγου κατανάλωσης (RFOC) και της σχετικής απόκλισης κατανάλωσης (ΔFOC). Οι αναμενόμενες τάσεις για τους δυο πρώτους συντελεστές, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν, ήταν αύξηση μέχρι κάποιο δεξαμενισμό ή καθαρισμό, στη συνέχεια απότομη πτώση και εκ νέου αύξηση. Αντίθετη τάση αναμενόταν και παρατηρήθηκε για τον τρίτο συντελεστή. | el |
heal.advisorName | Κυρτάτος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Πολίτης, Γεράσιμος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: