HEAL DSpace

Εκτίμηση κατανάλωσης καυσίμου μέσω σύκγρισης αποτελεσμάτων λεπτομερούς μοντέλου κινητήρα με στοιχεία ημερολογίου πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μουρατίδης, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Mouratidis, Athanasios en
dc.date.accessioned 2019-07-09T08:00:56Z
dc.date.issued 2019-07-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48991
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16729
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κατανάλωση καυσίμου el
dc.subject Δεξαμενισμός πλοίου el
dc.subject Μεσημβρινές αναφορές el
dc.subject Performance monitoring en
dc.subject Ship resistance en
dc.subject Dry-Docking intervals en
dc.subject Marine diesel engine en
dc.subject Performance reports en
dc.subject Μοντελοποίηση μηχανής el
dc.subject Ρύπανση γάστρας el
dc.title Εκτίμηση κατανάλωσης καυσίμου μέσω σύκγρισης αποτελεσμάτων λεπτομερούς μοντέλου κινητήρα με στοιχεία ημερολογίου πλοίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική μηχανολογία el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/3d257f31491bff09371cddeac5c6626dc154db39
heal.dateAvailable 2020-07-08T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-11-07
heal.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνήθηκε η μείωση της απόδοσης του πλοίου σε βάθος χρόνου εκτιμώντας την κατανάλωση καυσίμου της Κύριας Μηχανής. Χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από 2 αδελφά δεξαμενόπλοια στο διαστήμα 2014-2018. Τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα Shop Test, τα Model Test, τα Performance Report και τα Noon Report των πλοίων στο διάστημα αυτό. Με χρήση του θερμοδυναμικού μοντέλου MOTHER και των Performance Report γινόταν υπολογισμός της ημερήσιας κατανάλωσης της Κύριας Μηχανής. Στη συνέχεια διορθωνόταν η κατανάλωση των Noon Report με βάση την υπολογιζόμενη κατανάλωση και την αντίσταση των Model Test. Συγκρίνοντας την διορθωμένη κατανάλωση με την κατανάλωση των Shop Test καταδεικνυόταν η αύξηση της κατανάλωσης. Η αξιολόγηση της απόδοσης έγινε εξετάζοντας την χρονική εξέλιξη του συντελεστή της έλικας (CPROP), του λόγου κατανάλωσης (RFOC) και της σχετικής απόκλισης κατανάλωσης (ΔFOC). Οι αναμενόμενες τάσεις για τους δυο πρώτους συντελεστές, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν, ήταν αύξηση μέχρι κάποιο δεξαμενισμό ή καθαρισμό, στη συνέχεια απότομη πτώση και εκ νέου αύξηση. Αντίθετη τάση αναμενόταν και παρατηρήθηκε για τον τρίτο συντελεστή. el
heal.advisorName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Πολίτης, Γεράσιμος el
heal.committeeMemberName Παπαλάμπρου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 77 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα