HEAL DSpace

Μελέτη και σχεδίαση πετρελαιοφόρου χωρητικότητας 1450 TN DWT

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Παπανακλής, Ανδρέας Γ. el
dc.contributor.author Papanaklis, Andrew G. en
dc.date.accessioned 2007-07-27T05:50:57Z
dc.date.available 2007-07-27T05:50:57Z
dc.date.available 2007-07-27T05:50:57Z
dc.date.copyright 2007-07-26
dc.date.issued 2007-07-27T05:50:57Z
dc.date.submitted 2007-07-26
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/489
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.321
dc.description 205 σ., 20 σχ. (τα σχέδια είναι διαθέσιμα μόνο σε έντυπη μορφή) el
dc.description Μεταπτυχιακή διατριβή - - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη" el
dc.description.abstract Η συγκεκριμμένη Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη». To υπό μελέτη πλοίο θα έχει χωρητικότητα DWT 1450 tn θα μπορεί να μεταφέρει πετρελαίο Vliq= 1100 m3 καθώς και 100 m3 πόσιμο ύδωρ. Το σκάφος δύναται να επιχειρεί στη θαλάσσια περιοχή του Αιγαίου Πελάγους και του Ιονίου. Αναφέρεται χωρίς περισσότερα και αναλυτικότερα στοιχεία ότι οι απαιτήσεις του ‘’πλοιοκτήτη’’ έχουν προέλθει μετά από συνεργασία του γράφοντος με το τμήμα καυσίμων και την Στατιστική Υπηρεσία Του Πολεμικού Ναυτικού. Στην εργασία αυτή γίνεται η επιλογή των κυρίων διαστάσεων και των συντελεστών μορφήςτου σκάφους μία προκαταρκτική προσέγγιση ισχύος πρόωσης και επιλογή προωστηρίας εγκατάστασης , προϋπολογισμός μεταφορικής ικανότητας και έλεγχος κανονισμού φόρτωσης, προϋπολογισμός βάρους πλήρως εξοπλισμένου αλλά άφορτου πλοίου , προκαταρκτικός έλεγχος κανονισμών ασφαλείας με έμφαση στην ευστάθεια. el
dc.description.abstract Design of tanker double hull double skin 1450 TN DWT. en
dc.description.statementofresponsibility Ανδρέας Γ. Παπανακλής el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.extent 2003521 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights PolicyETDFree.xml en
dc.subject Πετρελαιοφόρο el
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Υδροστατική el
dc.subject 1450 tn DWT en
dc.subject Διπλών τοιχωμάτων el
dc.subject Tanker en
dc.subject Stability en
dc.subject Hydrostatic en
dc.subject 1450 tn DWT en
dc.subject Double hull en
dc.title Μελέτη και σχεδίαση πετρελαιοφόρου χωρητικότητας 1450 TN DWT el
dc.title.alternative Design of tanker double hull double skin 1450 TN DWT en
dc.type masterThesis en
dc.date.accepted 2007-07-22
dc.date.modified 2007-07-26
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκίνης, Αλέξανδρος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος
dc.contributor.committeemember Γκίνης, Αλέξανδρος
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2007-07-27
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2007-07-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής