dc.contributor.advisor |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Παπανακλής, Ανδρέας Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Papanaklis, Andrew G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2007-07-27T05:50:57Z |
|
dc.date.available |
2007-07-27T05:50:57Z |
|
dc.date.available |
2007-07-27T05:50:57Z |
|
dc.date.copyright |
2007-07-26 |
|
dc.date.issued |
2007-07-27T05:50:57Z |
|
dc.date.submitted |
2007-07-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/489 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.321 |
|
dc.description |
205 σ., 20 σχ. (τα σχέδια είναι διαθέσιμα μόνο σε έντυπη μορφή) |
el |
dc.description |
Μεταπτυχιακή διατριβή - - Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη" |
el |
dc.description.abstract |
Η συγκεκριμμένη Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη». To υπό μελέτη πλοίο θα έχει χωρητικότητα DWT 1450 tn θα μπορεί να μεταφέρει πετρελαίο Vliq= 1100 m3 καθώς και 100 m3 πόσιμο ύδωρ. Το σκάφος δύναται να επιχειρεί στη θαλάσσια περιοχή του Αιγαίου Πελάγους και του Ιονίου. Αναφέρεται χωρίς περισσότερα και αναλυτικότερα στοιχεία ότι οι απαιτήσεις του ‘’πλοιοκτήτη’’ έχουν προέλθει μετά από συνεργασία του γράφοντος με το τμήμα καυσίμων και την Στατιστική Υπηρεσία Του Πολεμικού Ναυτικού. Στην εργασία αυτή γίνεται η επιλογή των κυρίων διαστάσεων και των συντελεστών μορφήςτου σκάφους μία προκαταρκτική προσέγγιση ισχύος πρόωσης και επιλογή προωστηρίας εγκατάστασης , προϋπολογισμός μεταφορικής ικανότητας και έλεγχος κανονισμού φόρτωσης, προϋπολογισμός βάρους πλήρως εξοπλισμένου αλλά άφορτου πλοίου , προκαταρκτικός έλεγχος κανονισμών ασφαλείας με έμφαση στην ευστάθεια. |
el |
dc.description.abstract |
Design of tanker double hull double skin 1450 TN DWT. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ανδρέας Γ. Παπανακλής |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.extent |
2003521 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
PolicyETDFree.xml |
en |
dc.subject |
Πετρελαιοφόρο |
el |
dc.subject |
Ευστάθεια |
el |
dc.subject |
Υδροστατική |
el |
dc.subject |
1450 tn DWT |
en |
dc.subject |
Διπλών τοιχωμάτων |
el |
dc.subject |
Tanker |
en |
dc.subject |
Stability |
en |
dc.subject |
Hydrostatic |
en |
dc.subject |
1450 tn DWT |
en |
dc.subject |
Double hull |
en |
dc.title |
Μελέτη και σχεδίαση πετρελαιοφόρου χωρητικότητας 1450 TN DWT |
el |
dc.title.alternative |
Design of tanker double hull double skin 1450 TN DWT |
en |
dc.type |
masterThesis |
en |
dc.date.accepted |
2007-07-22 |
|
dc.date.modified |
2007-07-26 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκίνης, Αλέξανδρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
|
dc.contributor.committeemember |
Γκίνης, Αλέξανδρος |
|
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2007-07-27 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2007-07-27 |
|