HEAL DSpace

Οικονομικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής της οδικής ασφάλειας πριν και μετά την περίοδο της κρίσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασίλη, Βαλεντίνα-Μαρίνα el
dc.contributor.author Vasili, Valentina-Marina en
dc.date.accessioned 2019-07-10T07:52:25Z
dc.date.available 2019-07-10T07:52:25Z
dc.date.issued 2019-07-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49015
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16595
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Α.Ε.Π. el
dc.subject Στόλος οχημάτων el
dc.subject Αυτοκινητόδρομοι el
dc.subject Οικονομική κρίση el
dc.subject Γραμμικό μικτό μοντέλο el
dc.subject Road fatalities en
dc.subject GDP en
dc.subject Vehicle fleet en
dc.subject Motorways en
dc.subject Economic crisis en
dc.subject Linear Mixed Model en
dc.title Οικονομικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής της οδικής ασφάλειας πριν και μετά την περίοδο της κρίσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-15
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι να διερευνηθούν οι οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής της οδικής ασφάλειας πριν και μετά την περίοδο της κρίσης στην Ευρώπη. Για την ανάλυση αναπτύχθηκε μία βάση δεδομένων που περιελάμβανε στοιχεία για το κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. (GDP), τα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων ανά χιλιόμετρα οδικού δικτύου, το στόλο οχημάτων ανά πληθυσμό και τον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα για τα κράτη της Ευρώπης τη χρονική περίοδο 2000-2016. Εφαρμόστηκαν Γραμμικά Μικτά Μοντέλα για το σύνολο των κρατών χωρισμένα σε ομάδες κρατών που επιλέχθηκαν (χαμηλή οικονομική επίδοση, μεγάλες χώρες, υψηλή οικονομική επίδοση). Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι ο δείκτης του κατά κεφαλήν Α.Ε.Π. έχει τη μεγαλύτερη επιρροή και διαπιστώθηκε ότι η αύξηση του συσχετίζεται με τη μείωση του αριθμού των νεκρών στα οδικά ατυχήματα. Επιπλέον, η αύξηση των χιλιομέτρων των αυτοκινητοδρόμων συμβάλλει θετικά στη μείωση του αριθμού των νεκρών στα ατυχήματα. Μετά την οικονομική κρίση η επίδραση της οικονομίας είναι ακόμα μεγαλύτερη. Όσον αφορά στο λογάριθμο των οχημάτων ανά πληθυσμό, παρατηρείται μείωση της σχετικής επιρροής στον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα την περίοδο μετά την οικονομική κρίση. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 79 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα