dc.contributor.author | Αρετουλάκη, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Aretoulaki, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T09:32:45Z | |
dc.date.available | 2019-07-11T09:32:45Z | |
dc.date.issued | 2019-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49042 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16718 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πρόγνωση | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Αστικά δίκτυα | el |
dc.subject | Forecasting | en |
dc.subject | Traffic Congestion | en |
dc.subject | Αλγόριθμοι πρόβλεψης κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Traffic forecasting algorithms | en |
dc.subject | Urban Networks | en |
dc.subject | Μέθοδοι συγκέντρωσης δεδομένων κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Traffic data collection | en |
dc.title | Ανασκόπηση και αξιολόγηση των μεθόδων συγκέντρωσης δεδομένων και αλγορίθμων πρόγνωσης κυκλοφορίας σε αστικά δίκτυα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τεχνολογία πληροφοριών | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-02-22 | |
heal.abstract | Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η σωστή εκμετάλλευση των πληροφοριών κυκλοφοριακής συμφόρησης δύναται να βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό την εμπιστοσύνη του κοινού στα οδικά δίκτυα και να ελαττώσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, σε συνδυασμό με τις επιβλαβείς περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις του. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του προβλήματος της πρόγνωσης του κυκλοφοριακού φόρτου ως προς τους τρόπους απόκτησης και εκμετάλλευσης δεδομένων κυκλοφορίας, τους διαθέσιμους αλγορίθμους που αξιοποιούνται για αυτό το σκοπό, τη μέχρι στιγμής έρευνα πάνω σε αυτούς τους αλγόριθμους και τις παραμέτρους του προβλήματος και τέλος, η πρόταση ενός ή περισσότερων αλγορίθμων πρόγνωσης κυκλοφοριακού φόρτου, κατάλληλων για την αξιολόγηση της εφικτότητας των δρομολογίων από πλευράς ικανοποίησης χρονικών περιορισμών, σε συστήματα δρομολόγησης αστικών εμπορευματικών μεταφορών. Το πρόβλημα της πρόγνωσης του κυκλοφοριακού φόρτου, λοιπόν, προσεγγίζεται ως προς τις ακόλουθες συνιστώσες: Αρχικά, εξετάζονται οι τεχνικές συγκέντρωσης δεδομένων κυκλοφοριακού φόρτου και ο τρόπος αξιοποίησης αυτών από παρόχους. Στη συνέχεια, κατηγοριοποιούνται και αναλύονται οι αλγόριθμοι, μέσω των οποίων υπόκεινται σε επεξεργασία τα δεδομένα αυτά, με στόχο την πρόγνωση της κυκλοφορίας. Ακολουθεί η βιβλιογραφική ανασκόπηση επιστημονικών άρθρων, τα οποία μελετούν τον καθορισμό των παραμέτρων του προβλήματος της πρόγνωσης κυκλοφορίας, καθώς και τους διαθέσιμους αλγόριθμους πρόγνωσης, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς τις μελλοντικές κατευθύνσεις της σχετικής έρευνας. Τέλος, προσδιορίζονται οι παράμετροι της πρόγνωσης κυκλοφοριακού φόρτου σε αστικά δίκτυα και προτείνονται προς αξιοποίηση δύο κατάλληλοι αλγόριθμοι. | el |
heal.abstract | It is beyond the shadow of a doubt that traffic-related information is capable of increasing the reliability in road networks and mitigating congestion as well as its detrimental environmental and societal repercussions. The aim of the work described in this diploma thesis is to examine the problem of traffic forecasting as far as traffic data collection, forecasting algorithms and parameters, as well as the research conducted on them, are concerned and finally to recommend forecasting algorithms to be used in the development of an urban freight routing system. Thus, traffic forecasting is approached from the following different angles: To begin with, traffic data sources are investigated, taking into consideration the procedure enabling their collection and utilization by providers. This is followed by analyzing and subdividing the algorithms used in the processing of the aforementioned data, into categories, with a view to conducting the forecasting. A literature review of scientific articles, which study the traffic forecasting parameters, as well as the forecasting algorithms in use, is then carried out, so as to draw conclusions as far as the work to be done on the subject goes. Last but not least, as part of the development of an urban freight routing system, urban traffic forecasting parameters are identified and two suitable traffic forecasting algorithms are proposed. | en |
heal.advisorName | Τατσιόπουλος, Ηλίας | el |
heal.committeeMemberName | Τατσιόπουλος, Ηλίας | el |
heal.committeeMemberName | Πόνης, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Παναγιώτου, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας. Εργαστήριο Οργάνωσης Παραγωγής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 195 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: