HEAL DSpace

Χωρική ανάλυση συμπεριφοράς ασφάλειας οδηγών με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παρμακσίζογλου, Ηλίας-Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Parmaksizoglou, Ilias-Alexandros en
dc.date.accessioned 2019-07-12T10:14:50Z
dc.date.available 2019-07-12T10:14:50Z
dc.date.issued 2019-07-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49057
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16452
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συμπεριφορά οδηγού el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Χωρική ανάλυση el
dc.subject Απότομα συμβάντα el
dc.subject Driver behaviour en
dc.subject Harsh events en
dc.subject Spatial analysis en
dc.subject Linear regression en
dc.subject GIS en
dc.title Χωρική ανάλυση συμπεριφοράς ασφάλειας οδηγών με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα el
dc.title Spatial analysis of driver safety behaviour using data from smartphones en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Driver safety en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-15
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η πραγματοποίηση χωρικής ανάλυσης συμπεριφοράς ασφάλειας οδηγών με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Συγκεκριμένα, θα εξεταστεί πως οι απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις ανά ημέρα, οι οποίες αποτελούν βασικά στοιχεία που συνθέτουν τον τρόπο επικίνδυνης οδήγησης των οδηγών, αλληλοεπιδρούν τόσο με το περιβάλλον της οδού όσο και με την οδική συμπεριφορά των χρηστών της οδού. Με την εισαγωγή των βάσεων δεδομένων και την επεξεργασία τους σε υπολογιστικό περιβάλλον GIS, επιτεύχθηκε η δημιουργία νέων πινάκων περιγραφής των φαινομένων που παρατηρούνται στον οδικό άξονα έρευνας (Λεωφόρος Μεσογείων), σε περιοχές κόμβου και σε περιοχές μεταξύ κόμβων και δημιουργήθηκαν αναλυτικοί χάρτες απεικόνισης των παρατηρήσεων στο χώρο, από τους οποίους προέκυψαν μορφότυποι συσσώρευσης και διαβάθμισης των συμβάντων. Τελικώς, αναπτύχθηκαν τέσσερα μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης σε επίπεδο περιοχής από τα οποία προέκυψε ότι η ταχύτητα αποτελεί την πιο στατιστικά σημαντική παράμετρο, πρόβλεψης των απότομων συμβάντων ανά ημέρα. el
heal.abstract The aim of this diploma thesis is to conduct a spatial analysis of driver safety behavior using data from smartphones. Specifically, this research investigates how harsh accelerations and decelerations per day, which are key elements of everyday driving, interact with both the road environment and road users' behaviour. Data were processed in a GIS computer environment, resulting to the creation of new tables describing the phenomena observed on the road map of the study (Leoforos Mesogeion) in node and link areas. Additionally, analytic maps were developed that aimed to indicate patterns of the accumulation and ranking of the harsh events in the selected road axis. Finally, four linear regression models were developed, which demonstrated speed as the most statistically significant factor in predicting harsh events per day on a region basis. en
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα