dc.contributor.author | Παρμακσίζογλου, Ηλίας-Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Parmaksizoglou, Ilias-Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-12T10:14:50Z | |
dc.date.available | 2019-07-12T10:14:50Z | |
dc.date.issued | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49057 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16452 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συμπεριφορά οδηγού | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Χωρική ανάλυση | el |
dc.subject | Απότομα συμβάντα | el |
dc.subject | Driver behaviour | en |
dc.subject | Harsh events | en |
dc.subject | Spatial analysis | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.subject | GIS | en |
dc.title | Χωρική ανάλυση συμπεριφοράς ασφάλειας οδηγών με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.title | Spatial analysis of driver safety behaviour using data from smartphones | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.classification | Driver safety | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-15 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η πραγματοποίηση χωρικής ανάλυσης συμπεριφοράς ασφάλειας οδηγών με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Συγκεκριμένα, θα εξεταστεί πως οι απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις ανά ημέρα, οι οποίες αποτελούν βασικά στοιχεία που συνθέτουν τον τρόπο επικίνδυνης οδήγησης των οδηγών, αλληλοεπιδρούν τόσο με το περιβάλλον της οδού όσο και με την οδική συμπεριφορά των χρηστών της οδού. Με την εισαγωγή των βάσεων δεδομένων και την επεξεργασία τους σε υπολογιστικό περιβάλλον GIS, επιτεύχθηκε η δημιουργία νέων πινάκων περιγραφής των φαινομένων που παρατηρούνται στον οδικό άξονα έρευνας (Λεωφόρος Μεσογείων), σε περιοχές κόμβου και σε περιοχές μεταξύ κόμβων και δημιουργήθηκαν αναλυτικοί χάρτες απεικόνισης των παρατηρήσεων στο χώρο, από τους οποίους προέκυψαν μορφότυποι συσσώρευσης και διαβάθμισης των συμβάντων. Τελικώς, αναπτύχθηκαν τέσσερα μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης σε επίπεδο περιοχής από τα οποία προέκυψε ότι η ταχύτητα αποτελεί την πιο στατιστικά σημαντική παράμετρο, πρόβλεψης των απότομων συμβάντων ανά ημέρα. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to conduct a spatial analysis of driver safety behavior using data from smartphones. Specifically, this research investigates how harsh accelerations and decelerations per day, which are key elements of everyday driving, interact with both the road environment and road users' behaviour. Data were processed in a GIS computer environment, resulting to the creation of new tables describing the phenomena observed on the road map of the study (Leoforos Mesogeion) in node and link areas. Additionally, analytic maps were developed that aimed to indicate patterns of the accumulation and ranking of the harsh events in the selected road axis. Finally, four linear regression models were developed, which demonstrated speed as the most statistically significant factor in predicting harsh events per day on a region basis. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: