HEAL DSpace

Συνδυαστική Επιρροή των Χαρακτηριστικών της Οδού και της Κυκλοφορίας στη Συμπεριφορά του Οδηγού με Δεδομένα από Έξυπνα Κινητά Τηλέφωνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πετράκη, Βιργινία el
dc.contributor.author Petraki, Virginia en
dc.date.accessioned 2019-07-19T08:40:18Z
dc.date.available 2019-07-19T08:40:18Z
dc.date.issued 2019-07-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49086
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16225
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Απότομα συμβάντα el
dc.subject Κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά el
dc.subject Οδικό τμήμα el
dc.subject Driver behavior en
dc.subject Harsh events en
dc.subject Traffic characteristics en
dc.subject Road segment en
dc.title Συνδυαστική Επιρροή των Χαρακτηριστικών της Οδού και της Κυκλοφορίας στη Συμπεριφορά του Οδηγού με Δεδομένα από Έξυπνα Κινητά Τηλέφωνα el
dc.title Combined Impact of Road and Traffic Characteristics on Driver Behavior using Data from Smartphones en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-21
heal.abstract Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της συμπεριφοράς του οδηγού σε επίπεδο οδικών τμημάτων και διασταυρώσεων. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα οδηγικής συμπεριφοράς υψηλής ανάλυσης, που συλλέχθηκαν από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων, τα οποία συνδυάστηκαν με κυκλοφοριακά μεγέθη και χαρακτηριστικά της οδού. Εν συνεχεία, τα δεδομένα αποτυπώθηκαν χωρικά μέσω συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών και αφού οριοθετήθηκαν οι περιοχές προς ανάλυση στις δύο λεωφόρους υπό μελέτη, στην Αθήνα, αντιστοιχήθηκαν σε αυτές συμβάντα απότομης συμπεριφοράς οδηγών. Για την ανάλυση αναπτύχθηκαν δύο πολλαπλά πρότυπα γραμμικής και δύο λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι στα οδικά τμήματα εάν αυξηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος ανά λωρίδα κυκλοφορίας σημειώνεται αύξηση των απότομων συμβάντων στις αντίστοιχες περιοχές. Επιπλέον, στις διασταυρώσεις όσο αυξάνεται η μέση κατάληψη παρατηρείται αύξηση των απότομων επιταχύνσεων, ενώ καθώς αυξάνεται η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας πραγματοποιούνται περισσότερες απότομες επιβραδύνσεις. Συμπερασματικά, προέκυψε ότι τα κυκλοφοριακά μεγέθη (φόρτοι, ταχύτητες κυκλοφορίας) αποτελούν πιο καθοριστικούς παράγοντες στη συχνότητα εμφάνισης απότομων συμβάντων σε σχέση με τα χαρακτηριστικά της οδού και τον τρόπο οδήγησης. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is to examine driver behavior at road segment and junction level. For that purpose, driving behavior high resolution data were collected using sensors of smartphones which were combined with traffic and road geometry characteristics. Subsequently, selected data were depicted spatially using Geographical Information System. Events of harsh driver behavior were mapped to delimited segments and junctions of two urban expressways in Athens, Greece. For the analysis, two multiple linear regression models and two log-linear regression models were developed. From the application of these models it is observed that in road segments there is an increase in the number of harsh events if average traffic volume per lane increases in the respective areas. Furthermore, in junctions as the average occupancy increases, there is an increase in harsh accelerations, and as the average speed increases, more harsh decelerations occur. It appears that traffic characteristics (traffic volume & speed) have the most statistically significant impact on the frequency of harsh events compared to road geometry characteristics and driver behavior data. en
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 152 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα