dc.contributor.author | Πετράκη, Βιργινία | el |
dc.contributor.author | Petraki, Virginia | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-19T08:40:18Z | |
dc.date.available | 2019-07-19T08:40:18Z | |
dc.date.issued | 2019-07-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49086 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16225 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδηγική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Απότομα συμβάντα | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά | el |
dc.subject | Οδικό τμήμα | el |
dc.subject | Driver behavior | en |
dc.subject | Harsh events | en |
dc.subject | Traffic characteristics | en |
dc.subject | Road segment | en |
dc.title | Συνδυαστική Επιρροή των Χαρακτηριστικών της Οδού και της Κυκλοφορίας στη Συμπεριφορά του Οδηγού με Δεδομένα από Έξυπνα Κινητά Τηλέφωνα | el |
dc.title | Combined Impact of Road and Traffic Characteristics on Driver Behavior using Data from Smartphones | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-21 | |
heal.abstract | Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της συμπεριφοράς του οδηγού σε επίπεδο οδικών τμημάτων και διασταυρώσεων. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα οδηγικής συμπεριφοράς υψηλής ανάλυσης, που συλλέχθηκαν από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων, τα οποία συνδυάστηκαν με κυκλοφοριακά μεγέθη και χαρακτηριστικά της οδού. Εν συνεχεία, τα δεδομένα αποτυπώθηκαν χωρικά μέσω συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών και αφού οριοθετήθηκαν οι περιοχές προς ανάλυση στις δύο λεωφόρους υπό μελέτη, στην Αθήνα, αντιστοιχήθηκαν σε αυτές συμβάντα απότομης συμπεριφοράς οδηγών. Για την ανάλυση αναπτύχθηκαν δύο πολλαπλά πρότυπα γραμμικής και δύο λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι στα οδικά τμήματα εάν αυξηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος ανά λωρίδα κυκλοφορίας σημειώνεται αύξηση των απότομων συμβάντων στις αντίστοιχες περιοχές. Επιπλέον, στις διασταυρώσεις όσο αυξάνεται η μέση κατάληψη παρατηρείται αύξηση των απότομων επιταχύνσεων, ενώ καθώς αυξάνεται η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας πραγματοποιούνται περισσότερες απότομες επιβραδύνσεις. Συμπερασματικά, προέκυψε ότι τα κυκλοφοριακά μεγέθη (φόρτοι, ταχύτητες κυκλοφορίας) αποτελούν πιο καθοριστικούς παράγοντες στη συχνότητα εμφάνισης απότομων συμβάντων σε σχέση με τα χαρακτηριστικά της οδού και τον τρόπο οδήγησης. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is to examine driver behavior at road segment and junction level. For that purpose, driving behavior high resolution data were collected using sensors of smartphones which were combined with traffic and road geometry characteristics. Subsequently, selected data were depicted spatially using Geographical Information System. Events of harsh driver behavior were mapped to delimited segments and junctions of two urban expressways in Athens, Greece. For the analysis, two multiple linear regression models and two log-linear regression models were developed. From the application of these models it is observed that in road segments there is an increase in the number of harsh events if average traffic volume per lane increases in the respective areas. Furthermore, in junctions as the average occupancy increases, there is an increase in harsh accelerations, and as the average speed increases, more harsh decelerations occur. It appears that traffic characteristics (traffic volume & speed) have the most statistically significant impact on the frequency of harsh events compared to road geometry characteristics and driver behavior data. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 152 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: