HEAL DSpace

Τεχνητή νοημοσύνη: μπορεί να έχει συνείδηση και να ποσοτικοποιηθεί;

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βούλγαρης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Voulgaris, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2019-07-23T07:51:31Z
dc.date.available 2019-07-23T07:51:31Z
dc.date.issued 2019-07-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49120
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16638
dc.rights Default License
dc.subject Συνείδηση και τεχνητή νοημοσύνη el
dc.subject Συνείδηση el
dc.subject Θεωρία ενσωματωμένων πληροφοριών el
dc.subject Αιτιατή πυκνότητα el
dc.subject Αρχή ελεύθερης ενέργειας el
dc.subject Consciousness en
dc.subject Consciousness in artificial intelligence en
dc.subject Integrated information theory en
dc.subject Causal density en
dc.subject Free energy principle en
dc.title Τεχνητή νοημοσύνη: μπορεί να έχει συνείδηση και να ποσοτικοποιηθεί; el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιοϊατρική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-06-28
heal.abstract Η ραγδαία αύξηση της βιοϊατρικής έρευνας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει στην προσέγγιση θεμάτων, που μέχρι πρόσφατα ήταν περισσότερο φιλοσοφικά, όπως αυτό της συνείδησης. Τι είναι η συνείδηση, άλλωστε; Στην παρούσα διπλωματική εργασία λοιπόν, γίνεται προσπάθεια κατανόησης αυτού του θέματος, μέσω της παρουσίασης ορισμένων ερευνών που επιχειρούν να αναλύσουν και να ποσοτικοποιήσουν την έννοια της συνείδησης. Ακολούθως, εξετάζεται το ενδεχόμενο οι μηχανές, και γενικότερα η τεχνητή νοημοσύνη, να αποκτήσουν κάποια στιγμή συνείδηση. Τέλος, παρέχεται και η επίδειξη λειτουργίας της εφαρμογής PyPhi, η οποία «μετράει» τη συνείδηση ενός κυκλώματος, βασισμένη σε μία αντίστοιχη θεωρία. el
heal.abstract Extensive fare evasion results in severe revenue loss for public transit operators. The aim of this study is to capture the extent of fare evasion, analyze the causes that lead to this phenomenon and determine the characteristics of passengers that practice fare evasion. The Athens metro system is used as a test bed. Perceived effectiveness of measures that can restrict its practice is also explored. The analysis is based on data collected as part of a personal interview survey of metro users, undertaken in metro stations of the Athens metropolitan area. The final sample consisted of a total of 304 valid questionnaires. Discrete choice models were developed to analyze the factors that affect fare evasion. Socio-demographic characteristics travel characteristics, perceptions of ticket prices and quality of metro services, as well as personal characteristics of respondents and psychological constructs were included as independent variables. Findings of this study reveal an overall high percentage of fare evasion in the Athens metro system. Gender, travel purpose and ticket type are found to affect fare evasion of travelers. Results of this study may provide useful insights to policy makers and help towards applying effective strategies and target marketing policies to specific groups of metro users to mitigate fare evasion in metro systems en
heal.advisorName Κουτσούρης, Δημήτριος-Διονύσιος el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 107 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής