dc.contributor.author | Κόγια, Αλεξάνδρα | el |
dc.contributor.author | Kogia, Alexandra | en |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T07:34:03Z | |
dc.date.available | 2019-09-05T07:34:03Z | |
dc.date.issued | 2019-09-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49187 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16575 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Σχολική αρχιτεκτονική | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Χωροπαιδαγωγική | el |
dc.subject | Σχολικές αυλές | el |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | School architecture | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Alternative education | en |
dc.title | Μαθαίνοντας έξω από τα όρια: επέμβαση σε σχολικό συγκρότημα στη Λαμία. | el |
dc.title | Learning out of bounds: intervention in a school complex in Lamia. | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-22 | |
heal.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους προβληματισμούς και προτάσεις μου για το σχολείο που μεγάλωσα. Έρχομαι αντιμέτωπη με το σχολείο σαν έννοια, σαν δραστηριότητα, σαν χώρο και σαν κοινότητα. Ασχολούμαι με τη σχέση των χρηστών του μεταξύ τους αλλά και με το χώρο και προτείνω ιδανικές για μένα λύσεις πάνω σε αυτα τα ζητήματα. Ο βασικός μου στόχος είναι να καλύψω την ανάγκη, που είχα και γω σαν μαθήτρια, η μάθηση να βγει έξω από τα όρια της σχολικής τάξης, να εξαπλωθεί σε όλους τους ελεύθερους χώρους του σχολείου και να αξιοποιήσει κάθε δυνατότητα. Να γίνει μάθηση έξω από τα χωρικά, τα πνευματικά και τα κοινωνικά όρια που συνήθως συνεπάγεται ένα τυπικό σχολικό περιβάλλον | el |
heal.abstract | This diploma thesis deals with my reflections and suggestions for the school I grew up. I come across it as a concept, as an activity, as a space and as a community. I deal with the relationship between the users and between them and the space and I propose solutions that are ideal for me on these issues. My main goal is to meet the need, which I also had as a student, learning to get out of the limits of the classroom, to spread to all the free spaces of the school and to use every possibility. Learning out of the spatial, spiritual and social boundaries typically implied by a typical school environment. | en |
heal.advisorName | Νικολάου Δήμητρα | el |
heal.advisorName | Σταυρίδου, Αθηνά | el |
heal.advisorName | Stavridou, Athina | en |
heal.advisorName | Nikolaou, Dimitra | en |
heal.committeeMemberName | Τσιράκη, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | Χανιώτου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μάρη, Ιφιγένεια | el |
heal.committeeMemberName | Βασιλάτος, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: