dc.contributor.author | Ροπακά, Μαρία - Ήλια | el |
dc.contributor.author | Ropaka, Maria - Ilia | en |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T11:35:40Z | |
dc.date.available | 2019-09-09T11:35:40Z | |
dc.date.issued | 2019-09-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49207 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16817 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Απόσπαση προσοχής | el |
dc.subject | Πεζοί | el |
dc.subject | Χαρακτηριστικά κυκλοφορίας και ασφάλειας | el |
dc.subject | Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Distraction | en |
dc.subject | Pedestrians | el |
dc.subject | Traffic and safety behaviour | el |
dc.subject | Multiple linear regression | el |
dc.subject | Binary logistic regression | el |
dc.title | Διερεύνηση της συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών που στέλνουν μηνύματα ή περιηγούνται στο διαδίκτυο | el |
dc.title | Investigation of traffic and safety behaviour of pedestrians texting or web-surfing | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διαχείριση κυκλοφορίας και οδική ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-12 | |
heal.abstract | Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η εκτενής μελέτη της συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας πεζών που χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο για αποστολή μηνυμάτων ή πλοήγηση στο διαδίκτυο όταν διασχίζουν σηματοδοτούμενες διαβάσεις. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε πείραμα μέσω βιντεοσκόπησης σε πραγματικές οδικές συνθήκες, σε τρεις σηματοδοτούμενες διαβάσεις στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να συγκριθεί η συμπεριφορά των πεζών που παρουσιάζουν ή όχι απόσπαση προσοχής. Για την ανάλυση, αναπτύχθηκαν τρία στατιστικά μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης για τον συσχετισμό της ταχύτητας των πεζών και της απόσπασης προσοχής λόγω χρήσης κινητού. Επιπλέον, αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της απόσπασης προσοχής στα χαρακτηριστικά ασφάλειας των πεζών (εμπλοκή σε παρ’ολίγον ατύχημα, τροχιά, σύγκρουση μεταξύ πεζών). Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι σε υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο πεζών, η χρήση κινητού οδηγεί σε μείωση της ταχύτητας των πεζών, ανεξαρτήτως ηλικίας, καθώς και σε αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής τους σε ατύχημα με διερχόμενο όχημα. Επιπλέον, προέκυψε ότι η απόσπαση προσοχής λόγω αποστολής μηνυμάτων ή πλοήγησης στο διαδίκτυο επιδρά αρνητικά στα κύρια χαρακτηριστικά κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is to examine pedestrians’ traffic and safety behaviour while texting or web-surfing, when crossing signalized intersections. In order to compare the behaviour of distracted and non-distracted pedestrians, an experimental process through video recording was carried out in real road conditions, in three signalized intersections in the centre of Athens. For the analysis, three multiple linear regression models were developed to investigate the association of pedestrians’ speed and distraction caused by mobile use. Furthermore, binary logistic regression models were developed in order to determine the influence of distraction on pedestrians’ safety characteristics (near misses, trajectory, conflict among pedestrians). The application developed in this research pointed out that in high pedestrian traffic, mobile use not only decreases pedestrians’ speed, regardless of their age, but also increases their probability of being involved in an accident with an oncoming vehicle. Results indicated that distraction caused by texting or web-surfing had a negative impact on pedestrians’ main traffic and safety characteristics. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 89 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: