HEAL DSpace

Διερεύνηση της συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών που στέλνουν μηνύματα ή περιηγούνται στο διαδίκτυο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ροπακά, Μαρία - Ήλια el
dc.contributor.author Ropaka, Maria - Ilia en
dc.date.accessioned 2019-09-09T11:35:40Z
dc.date.available 2019-09-09T11:35:40Z
dc.date.issued 2019-09-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49207
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16817
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Απόσπαση προσοχής el
dc.subject Πεζοί el
dc.subject Χαρακτηριστικά κυκλοφορίας και ασφάλειας el
dc.subject Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Διωνυμική λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Distraction en
dc.subject Pedestrians el
dc.subject Traffic and safety behaviour el
dc.subject Multiple linear regression el
dc.subject Binary logistic regression el
dc.title Διερεύνηση της συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών που στέλνουν μηνύματα ή περιηγούνται στο διαδίκτυο el
dc.title Investigation of traffic and safety behaviour of pedestrians texting or web-surfing en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαχείριση κυκλοφορίας και οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-12
heal.abstract Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η εκτενής μελέτη της συμπεριφοράς κυκλοφορίας και ασφάλειας πεζών που χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο για αποστολή μηνυμάτων ή πλοήγηση στο διαδίκτυο όταν διασχίζουν σηματοδοτούμενες διαβάσεις. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε πείραμα μέσω βιντεοσκόπησης σε πραγματικές οδικές συνθήκες, σε τρεις σηματοδοτούμενες διαβάσεις στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να συγκριθεί η συμπεριφορά των πεζών που παρουσιάζουν ή όχι απόσπαση προσοχής. Για την ανάλυση, αναπτύχθηκαν τρία στατιστικά μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης για τον συσχετισμό της ταχύτητας των πεζών και της απόσπασης προσοχής λόγω χρήσης κινητού. Επιπλέον, αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της απόσπασης προσοχής στα χαρακτηριστικά ασφάλειας των πεζών (εμπλοκή σε παρ’ολίγον ατύχημα, τροχιά, σύγκρουση μεταξύ πεζών). Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι σε υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο πεζών, η χρήση κινητού οδηγεί σε μείωση της ταχύτητας των πεζών, ανεξαρτήτως ηλικίας, καθώς και σε αύξηση της πιθανότητας εμπλοκής τους σε ατύχημα με διερχόμενο όχημα. Επιπλέον, προέκυψε ότι η απόσπαση προσοχής λόγω αποστολής μηνυμάτων ή πλοήγησης στο διαδίκτυο επιδρά αρνητικά στα κύρια χαρακτηριστικά κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is to examine pedestrians’ traffic and safety behaviour while texting or web-surfing, when crossing signalized intersections. In order to compare the behaviour of distracted and non-distracted pedestrians, an experimental process through video recording was carried out in real road conditions, in three signalized intersections in the centre of Athens. For the analysis, three multiple linear regression models were developed to investigate the association of pedestrians’ speed and distraction caused by mobile use. Furthermore, binary logistic regression models were developed in order to determine the influence of distraction on pedestrians’ safety characteristics (near misses, trajectory, conflict among pedestrians). The application developed in this research pointed out that in high pedestrian traffic, mobile use not only decreases pedestrians’ speed, regardless of their age, but also increases their probability of being involved in an accident with an oncoming vehicle. Results indicated that distraction caused by texting or web-surfing had a negative impact on pedestrians’ main traffic and safety characteristics. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 89 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα