HEAL DSpace

Προσδιορισμός των κρίσιμων παραμέτρων επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοκκινάκης, Αριστοτέλης el
dc.contributor.author Kokkinakis, Aristotelis en
dc.date.accessioned 2019-09-13T09:24:11Z
dc.date.available 2019-09-13T09:24:11Z
dc.date.issued 2019-09-13
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49220
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16839
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Απότομες επιταχύνσεις el
dc.subject Απότομες επιβραδύνσεις el
dc.subject Υπέρβαση των ορίων ταχύτητας el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Harsh accelerations en
dc.subject Harsh brakings en
dc.subject Speeding en
dc.subject Linear regression en
dc.subject Road safety en
dc.title Προσδιορισμός των κρίσιμων παραμέτρων επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα el
dc.title Identification of critical driving parameters affecting speeding using data from smartphones en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-15
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραμέτρων επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Για το σκοπό αυτό, αναλύονται στοιχεία που συλλέχθηκαν από εξήντα-οχτώ οδηγούς οι οποίοι συμμετείχαν σε πείραμα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες για χρονικό διάστημα δεκαπέντε μηνών. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου της γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Μέσω των μοντέλων της γραμμικής παλινδρόμησης εξετάστηκε κατά πόσο χαρακτηριστικά της οδήγησης που καταγράφηκαν από τους αισθητήρες των έξυπνων κινητών τηλεφώνων επηρεάζουν και επομένως μπορούν να προβλέψουν το ποσοστό της καθαρής διάρκειας οδήγησης με ταχύτητα μεγαλύτερη από το όριο ταχύτητας. Αναπτύχθηκαν συνολικά τέσσερα μοντέλα πρόβλεψης του ποσοστού της καθαρής διάρκειας οδήγησης με ταχύτητα πάνω από το όριο ταχύτητας, ένα γενικό μοντέλο και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ότι οι έξι παράμετροι της απόστασης, των υψηλής εντάσεως απότομων επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων, των απότομων στροφών, της μέσης επιβράδυνσης και της χρήσης του κινητού τηλεφώνου ήταν στατιστικά σημαντικές στα μοντέλα παλινδρόμησης. Στο γενικό μοντέλο, ο αριθμός των απότομων επιβραδύνσεων υψηλής εντάσεως είχε τη πιο σημαντική επιρροή, ενώ για κάθε τύπο οδού ξεχωριστά, κυριότερη παράμετρος ήταν η απόσταση της διαδρομής. el
heal.abstract The aim of this Diploma Thesis is to identify the critical driving parameters that affect speeding using data from smartphones. To achieve this objective, data collected from sixtyeight drivers who participated at a naturalistic driving experiment for fifteen months are analyzed. The analysis was carried out with the use of statistical method of linear regression. Through the linear regression models, it was examined whether driving characteristics recorded by smartphone sensors affect and can therefore predict the percentage of driving duration with speed above the speed limit. Four statistical linear regression models forecasting the percentage of driving duration with speeding were developed: one general model and three models for each road type (urban, rural, highway). The results revealed that all six parameters, distance, high intensity harsh accelerations and brakings, harsh cornerings, average deceleration and mobile usage, were statistically significant in the regression models. For the general model, the number of high intensity harsh brakings had the most significant impact, whereas for each type of road separately, distance was the most significant parameter. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 123 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα