dc.contributor.author | Κοκκινάκης, Αριστοτέλης | el |
dc.contributor.author | Kokkinakis, Aristotelis | en |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T09:24:11Z | |
dc.date.available | 2019-09-13T09:24:11Z | |
dc.date.issued | 2019-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49220 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16839 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Απότομες επιταχύνσεις | el |
dc.subject | Απότομες επιβραδύνσεις | el |
dc.subject | Υπέρβαση των ορίων ταχύτητας | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Harsh accelerations | en |
dc.subject | Harsh brakings | en |
dc.subject | Speeding | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.subject | Road safety | en |
dc.title | Προσδιορισμός των κρίσιμων παραμέτρων επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.title | Identification of critical driving parameters affecting speeding using data from smartphones | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-15 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραμέτρων επιρροής της υπέρβασης των ορίων ταχύτητας με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Για το σκοπό αυτό, αναλύονται στοιχεία που συλλέχθηκαν από εξήντα-οχτώ οδηγούς οι οποίοι συμμετείχαν σε πείραμα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες για χρονικό διάστημα δεκαπέντε μηνών. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου της γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Μέσω των μοντέλων της γραμμικής παλινδρόμησης εξετάστηκε κατά πόσο χαρακτηριστικά της οδήγησης που καταγράφηκαν από τους αισθητήρες των έξυπνων κινητών τηλεφώνων επηρεάζουν και επομένως μπορούν να προβλέψουν το ποσοστό της καθαρής διάρκειας οδήγησης με ταχύτητα μεγαλύτερη από το όριο ταχύτητας. Αναπτύχθηκαν συνολικά τέσσερα μοντέλα πρόβλεψης του ποσοστού της καθαρής διάρκειας οδήγησης με ταχύτητα πάνω από το όριο ταχύτητας, ένα γενικό μοντέλο και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ότι οι έξι παράμετροι της απόστασης, των υψηλής εντάσεως απότομων επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων, των απότομων στροφών, της μέσης επιβράδυνσης και της χρήσης του κινητού τηλεφώνου ήταν στατιστικά σημαντικές στα μοντέλα παλινδρόμησης. Στο γενικό μοντέλο, ο αριθμός των απότομων επιβραδύνσεων υψηλής εντάσεως είχε τη πιο σημαντική επιρροή, ενώ για κάθε τύπο οδού ξεχωριστά, κυριότερη παράμετρος ήταν η απόσταση της διαδρομής. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is to identify the critical driving parameters that affect speeding using data from smartphones. To achieve this objective, data collected from sixtyeight drivers who participated at a naturalistic driving experiment for fifteen months are analyzed. The analysis was carried out with the use of statistical method of linear regression. Through the linear regression models, it was examined whether driving characteristics recorded by smartphone sensors affect and can therefore predict the percentage of driving duration with speed above the speed limit. Four statistical linear regression models forecasting the percentage of driving duration with speeding were developed: one general model and three models for each road type (urban, rural, highway). The results revealed that all six parameters, distance, high intensity harsh accelerations and brakings, harsh cornerings, average deceleration and mobile usage, were statistically significant in the regression models. For the general model, the number of high intensity harsh brakings had the most significant impact, whereas for each type of road separately, distance was the most significant parameter. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 123 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: