HEAL DSpace

Επίδραση των εταιρειών χαμηλού κόστους στην αποδοτικότητα των αεροδρομίων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Κουμουτσίδη, Αννίτσα el
dc.contributor.author Koumoutsidi, Annitsa en
dc.date.accessioned 2019-10-03T09:04:48Z
dc.date.available 2019-10-03T09:04:48Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49249
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16947
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μέθοδος της περιβάλλουσας ανάλυσης δεδομένων el
dc.subject Εταιρείες χαμηλού κόστους el
dc.subject Εταιρείες ναυλωμένων πτήσεων el
dc.subject Αποδοτικότητα αεροδρομίων el
dc.subject Airport efficiency en
dc.subject Data Envelopment Analysis en
dc.subject Low cost carriers en
dc.subject Charter airlines en
dc.title Επίδραση των εταιρειών χαμηλού κόστους στην αποδοτικότητα των αεροδρομίων el
dc.title The impact of low cost airlines on airport efficiency en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αερομεταφορές el
heal.classification Airport managment en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-12
heal.abstract Οι αεροπορικές εταιρείες ναυλωμένων πτήσεων και οι εταιρείες χαμηλού κόστους διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις αεροπορικές μεταφορές. Στην Ελλάδα, οι εταιρείες χαμηλού κόστους εξυπηρετούν το 22% της συνολικής επιβατικής κίνησης, ενώ το 33% και 45% των επιβατών εξυπηρετούνται από τις αεροπορικές εταιρείες ναυλωμένων πτήσεων και τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες αντίστοιχα. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει την επίδραση των αεροπορικών εταιρειών ναυλωμένων πτήσεων και χαμηλού κόστους στην αποδοτικότητα των αεροδρομίων στην Ελλάδα και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς. Η μη παραμετρική μέθοδος της περιβάλλουσας ανάλυσης δεδομένων χρησιμοποιήθηκε για την εκτίμηση της τεχνικής και καθαρής αποδοτικότητας των εξεταζόμενων περιφερειακών αερολιμένων και, στη συνέχεια, αναπτύσσονται μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης για να διερευνηθεί ο αντίκτυπος των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και ναυλωμένων πτήσεων στην αποδοτικότητα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι και οι δύο τύποι αεροπορικών εταιρειών επηρεάζουν θετικά την αποδοτικότητα του αεροδρομίου. el
heal.abstract Charter airlines have long dominated the European leisure travel market, while the low-cost scheduled model has significantly emerged over the past quarter century and has played a major role in the expansion of aviation. In Greece, low-cost carriers share the 22% of total passenger traffic, while 33% of passengers are served by charters airlines and the rest 45% of total passenger traffic is transported by traditional airlines. The aim of this paper is to analyze the impact of charter airlines and low-cost carriers on Greek airport efficiency and their contribution to aviation market development. The data envelopment analysis is used to estimate technical and pure technical efficiency of the examined regional airports and, then, linear regression models are developed to explore the impact of low cost and charter airlines on efficiency. The results indicated that both types of airlines positively affect airport efficiency. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 131 σ.
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα