dc.contributor.author | Τσιγκριμάνη, Μαρκέλα | el |
dc.contributor.author | Tsigkrimani, Markela | en |
dc.date.accessioned | 2019-10-14T10:12:54Z | |
dc.date.available | 2019-10-14T10:12:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49287 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16985 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΤΠΕ | el |
dc.subject | Ιστοσελίδα | el |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Μαθηματικά | el |
dc.subject | Φυσική | el |
dc.subject | ICT | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Javascript | en |
dc.subject | HTML | en |
dc.subject | CSS | en |
dc.subject | Website | en |
dc.subject | Mathematics | en |
dc.subject | Physics | en |
dc.title | Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση: κατασκευή ιστοσελίδας με σκοπό την οργάνωση της μελέτης των μαθητών. Εφαρμογή στη φυσική και τα μαθηματικά της Α΄ Λυκείου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικά | el |
heal.classification | Φυσική | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.classification | Τεχνολογίες | el |
heal.classification | Mathematics | en |
heal.classification | Physics | en |
heal.classification | Education | en |
heal.classification | ICT | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-01 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται αρχικά μια βιβλιογραφική διερεύνηση αναφορικά με τα δυνητικά οφέλη των Νέων Τεχνολογιών στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, και εν συνεχεία μια πρότυπη ιστοσελίδα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, με σκοπό την οργάνωση της μελέτης των μαθητών, αναδεικνύοντας έννοιες και εφαρμογές της Φυσικής και των Μαθηματικών της Α΄ Λυκείου. Η γραπτή εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία βιβλιογραφική διερεύνηση σχετικά με τα οφέλη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και το γενικότερο πλαίσιο γύρω από τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μία σύντομη αναφορά στα είδη των εκπαιδευτικών λογισμικών και ιστοσελίδων, καταλήγοντας σε μία ενδεικτική πιλοτική παρουσίαση της ιστοσελίδας και τον τρόπο λειτουργίας της. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει αναλυτικά τις γλώσσες προγραμματισμού, λογισμικά και προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για να υλοποιηθεί η ιστοσελίδα, καθώς και μία ξεχωριστή αναφορά στη διαδικασία υλοποίησης και ενσωμάτωσης μίας διαδραστικής εφαρμογής. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η πιλοτική εφαρμογή της ιστοσελίδας σε ένα μικρό δείγμα μαθητών, καθώς και τα αντίστοιχα αποτελέσματα που προέκυψαν από την εφαρμογή αυτή. Ο απώτερος σκοπός της πιλοτικής εφαρμογής ήταν από τη μία να παρατηρήσουμε από κοντά κατά πόσο η προτεινόμενη ιστοσελίδα είναι εύχρηστη στους μαθητές και από την άλλη να επισημάνουμε σημεία τα οποία μπορούν να βελτιωθούν. Τέλος, η εφαρμογή σε μεγάλο πλήθος μαθητών μπορεί να αποτελέσει το περιεχόμενο μια μελλοντικής ερευνητικής εργασίας. Τόσο το γραπτό όσο και το ηλεκτρονικό αυτό κομμάτι αποτελούν τα δύο βασικά μέρη που εκπονήθηκαν για την παρούσα διπλωματική εργασία. Η διπλωματική εργασία θα παραδοθεί εντύπως αλλά και ψηφιακά, σε μορφή ψηφιακού δίσκου (CD ROM). | el |
heal.abstract | In the present diploma thesis, a bibliographic research regarding the potential benefits of New Technologies in the educational procedure is presented, along with a standard webpage with educational content, aiming to organize students' study, highlighting concepts and application of the courses of Physics and Mathematics of the 1st Class of High School. The present thesis consists of four chapters. The first chapter presents a literature research of the potential benefits of ICT in education and the general framework of new technologies in education. In the second chapter, a brief reference is made to the existing types of educational software and websites, resulting in an indicative pilot presentation of the website, developed for the purposes of the current thesis, and the way it works. The third chapter contains in detail the programming languages, the software and the programs used for the development of the site, as well as a separate reference to the process of the implementation and integration of an interactive application. The fourth and final chapter presents the pilot application of the website to students and the corresponding results from the research conducted on a small sample of students, aiming at its optimal future adaptation and improvement. A research with a broader sample of students may be the content of a future research paper. Both the written and the digital part (website) are the core elements developed and presented along this dissertation. The dissertation will be delivered both in a hardcopy, as well as in digital form (CD ROM). | en |
heal.advisorName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Παυλοπούλου, Καλλιόπη | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 133 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: