HEAL DSpace

Ανάλυση καλαθιού αγορών με ευφυείς τεχνικές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νικηταράς, Κάρολος el
dc.contributor.author Nikitaras, Karolos en
dc.date.accessioned 2019-10-22T10:20:36Z
dc.date.available 2019-10-22T10:20:36Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49331
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17029
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανάλυση καλαθιού αγορών el
dc.subject Συχνά στοιχειοσύνολα el
dc.subject Κανόνες συσχέτισης el
dc.subject Δίκτυο κανόνων συσχέτισης el
dc.subject Ανίχνευση κοινοτήτων el
dc.subject Τμηματοποίηση πελατών el
dc.subject Market basket analysis en
dc.subject Frequent itemsets en
dc.subject Association rules en
dc.subject Association rules network en
dc.subject Community detection en
dc.subject Customer segmentation en
dc.title Ανάλυση καλαθιού αγορών με ευφυείς τεχνικές el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική Μάθηση el
heal.classification Machine learning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 1993-07-04
heal.abstract Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων μεθόδων που χρησιμοποιούνται στον τομέα της Ανάλυσης Καλαθιού Αγορών.Σε αυτό το πλαίσιο ασχοληθήκαμε με συνολοθεωρητικές και γραφοθεωρητικές τεχνικές. Στην πρώτη κατηγορία, υλοποιήσαμε αλγορίθμους στην περιοχή της Εξόρυξης Συχνών Στοιχειοσυνόλων και Κανόνων Συσχέτισης και μελετήσαμε τη διαδικασία αξιολόγησης των τελευταίων. Στη δεύτερη κατηγορία τεχνικών, υλοποιήσαμε το Δίκτυο Κανόνων Συσχέτισης που χρησιμοποιεί τους κανόνες της προηγούμενης κατηγορίας και εφαρμόσαμε τη μέθοδο της Ανίχνευσης Κοινοτήτων μετά την κατασκευή ενός γράφου προϊόντων. Τέλος, προχωρήσαμε στην Τμηματοποίηση Πελατών βάσει των αγοραστικών τους συνηθειών, αξιοποιώντας τις Κοινότητες Προϊόντων της προηγούμενης μεθόδου. el
heal.abstract The main aim of this thesis was to study modern techniques that are being used in the field of Market Basket Analysis. In this context, we applied both set-theoretic and graph-theoretic methods. In the first case, we implemented algorithms in the area of Frequent Itemsets and Association Rules Mining and studied the process of rules ranking based on objective measures. In the second, we applied Association Rules Network that is built from the rules mined by the previous method and applied Community Detection on a product network. Finally, we performed Customer Segmentation based on their purchase behavior, relying on the Product Communities that were previously extracted. en
heal.advisorName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 121 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα