dc.contributor.author | Μαράτος-Λιάπης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Maratos-Liapis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T11:13:23Z | |
dc.date.available | 2019-10-22T11:13:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49344 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17042 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυτικοί κινητήρες Diesel | el |
dc.subject | SOx | en |
dc.subject | NOx | en |
dc.subject | Μείωση ρύπων | el |
dc.title | Τεχνικές περιορισμού οξειδίων θείου και αζώτου (NOx,SOx) για ναυτικούς κινητήρες Diesel και επίδραση στη λειτουργική συμπεριφορά τους | el |
dc.title | Emission abatement techniques of sulfur and nitrogen oxides (NOx,SOx) for marine diesel engines and the effect on their operational performance | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανές Εσωτερικής Καύσης | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-03 | |
heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια συνολική και εκτενής βιβλιογραφική διερεύνηση του ζητήματος των τεχνικών μείωσης των κύριων αερίων ρύπων που εκπέμπονται από ναυτικούς κινητήρες Diesel. Οι αέριοι ρύποι αυτοί είναι κυρίως τα οξείδια του θείου (SOx) και του αζώτου (NOx). Αναλύονται οι μέθοδοι μείωσης των ρύπων αυτών ξεχωριστά και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της κάθε τεχνικής. Επίσης, περιγράφονται οι επιπτώσεις των τεχνικών αυτών στην λειτουργική συμπεριφορά και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Επιπροσθέτως, προκειμένου να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα του ζητήματος, παρουσιάζεται η υπάρχουσα νομοθεσία για τον περιορισμό των αερίων ρύπων αυτών, αλλά δίνεται και ιδιαίτερη έμφαση στην νομοθεσία που πρόκειται να ισχύσει στο κοντινό μέλλον (από το 2020), μια και προβλέπεται να προκαλέσει ριζική αλλαγή στην παγκόσμια ναυτιλία, αναφορικά με τις μεθόδους αντιρρύπανσης αλλά και με τα χρησιμοποιούμενα καύσιμα. Την εικόνα αυτή συμπληρώνουν οι θεωρητικές αναφορές στη βασική λειτουργία των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης, όπως και αναφορές στον μηχανισμό σχηματισμού των βασικών αερίων ρύπων από τις τελευταίες. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας αυτής σχετικά με τις πιθανές λύσεις που μπορεί να ακολουθήσει η ναυτιλία ώστε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα και μελλοντική νομοθεσία. | el |
heal.advisorName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 179 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: