HEAL DSpace

Τεχνικές περιορισμού οξειδίων θείου και αζώτου (NOx,SOx) για ναυτικούς κινητήρες Diesel και επίδραση στη λειτουργική συμπεριφορά τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαράτος-Λιάπης, Γεώργιος
dc.contributor.author Maratos-Liapis, Georgios en
dc.date.accessioned 2019-10-22T11:13:23Z
dc.date.available 2019-10-22T11:13:23Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49344
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17042
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες Diesel el
dc.subject SOx en
dc.subject NOx en
dc.subject Μείωση ρύπων el
dc.title Τεχνικές περιορισμού οξειδίων θείου και αζώτου (NOx,SOx) για ναυτικούς κινητήρες Diesel και επίδραση στη λειτουργική συμπεριφορά τους el
dc.title Emission abatement techniques of sulfur and nitrogen oxides (NOx,SOx) for marine diesel engines and the effect on their operational performance en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές Εσωτερικής Καύσης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-03
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να γίνει μια συνολική και εκτενής βιβλιογραφική διερεύνηση του ζητήματος των τεχνικών μείωσης των κύριων αερίων ρύπων που εκπέμπονται από ναυτικούς κινητήρες Diesel. Οι αέριοι ρύποι αυτοί είναι κυρίως τα οξείδια του θείου (SOx) και του αζώτου (NOx). Αναλύονται οι μέθοδοι μείωσης των ρύπων αυτών ξεχωριστά και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της κάθε τεχνικής. Επίσης, περιγράφονται οι επιπτώσεις των τεχνικών αυτών στην λειτουργική συμπεριφορά και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Επιπροσθέτως, προκειμένου να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα του ζητήματος, παρουσιάζεται η υπάρχουσα νομοθεσία για τον περιορισμό των αερίων ρύπων αυτών, αλλά δίνεται και ιδιαίτερη έμφαση στην νομοθεσία που πρόκειται να ισχύσει στο κοντινό μέλλον (από το 2020), μια και προβλέπεται να προκαλέσει ριζική αλλαγή στην παγκόσμια ναυτιλία, αναφορικά με τις μεθόδους αντιρρύπανσης αλλά και με τα χρησιμοποιούμενα καύσιμα. Την εικόνα αυτή συμπληρώνουν οι θεωρητικές αναφορές στη βασική λειτουργία των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης, όπως και αναφορές στον μηχανισμό σχηματισμού των βασικών αερίων ρύπων από τις τελευταίες. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας αυτής σχετικά με τις πιθανές λύσεις που μπορεί να ακολουθήσει η ναυτιλία ώστε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα και μελλοντική νομοθεσία. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 179 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα