dc.contributor.author |
Παρασκευόπουλος, Παρασκευάς
|
el |
dc.contributor.author |
Paraskefopoulos, Paraskefas
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-10-29T11:35:39Z |
|
dc.date.available |
2019-10-29T11:35:39Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17057 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αντοχή πλοίου |
el |
dc.subject |
Bulk carrier |
en |
dc.subject |
IACS |
en |
dc.subject |
CSR |
en |
dc.subject |
Ναυπηγική |
el |
dc.subject |
Χάλυβας |
el |
dc.subject |
Φυσική |
el |
dc.subject |
Κανονισμοί |
el |
dc.subject |
Νηογνώμονες |
el |
dc.title |
Μελέτη αντοχής Bulk carrier 75000DWT |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυπηγική |
el |
heal.classification |
Αντοχή πλοίου |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-10-01 |
|
heal.abstract |
Στο πρώτο στάδιο της εργασίας, δηλαδή στην προκαταρκτική μελέτη, με οδηγό τα
συγγράμματα ¨Μελέτη Πλοίου-Μεθοδολογίες Προμελέτης¨ και ¨ Μελέτη και Εξοπλισμός
Πλοίου(συλλογή βοηθημάτων)¨ του κ. Απόστολου Παπανικολάου ,Καθηγητή ΕΜΠ, γίνεται η
προμελέτη και η σχεδίαση του πλοίου που θα μελετήσουμε. Για το υπό μελέτη πλοίο δόθηκαν
οι εξής απαιτήσεις:
Τύπος Πλοίου: Bulk Carrier
Μεταφορική Ικανότητα (DWT):75000t
Ταχύτητα Υπηρεσίας: 14.7 kn
Μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα: 14m
Μέγιστο επιτρεπόμενο πλάτος: 32.26m
Μέγιστο επιτρεπόμενο μήκος(μεταξύ καθέτων) Lbp :217m
Αρχικά ,γίνεται εκτίμηση των βασικών διαστάσεων και συντελεστών και της ισχύος πρόωσης.
Επιπλέον, γίνεται προμελέτη για το βάρος του άφορτου πλοίου (Lightship) , της γενικής του
διάταξης και των καταστάσεων φόρτωσης.
Στη συνέχεια, πραγματοποιείται λεπτομερής σχεδίαση της γάστρας (Lines) και της γενικής
διάταξης (τρισδιάστατα), καθώς και βασικοί υδροστατικοί υπολογισμοί και επαλήθευση
καταστάσεων φόρτωσης (Loading Conditions), με τη χρήση του λογισμικού Aveva Marine.
Στο επόμενο και βασικότερο στάδιο παρουσιάζεται η αναλυτική μελέτη και σχεδίαση της μέσης
τομής ,με βάση τις οδηγίες και τους κανονισμούς ¨Common Structural Rules¨ της διεθνούς
ένωσης νηογνωμόνων (CSR-IACS) . Η μελέτη και η σχεδίαση της μέσης τομής γίνεται για τοπικά
φορτία σε διαφορετικές καταστάσεις φόρτισης-καταστάσεις θάλασσας (load cases), αλλά και
για τις μέγιστες καμπτικές ροπές που μπορεί να παραλάβει.
Τέλος, γίνεται σχεδίαση και μελέτη-έλεγχος της μέσης τομής με τη χρήση του προγράμματος
MARS 2000. |
el |
heal.advisorName |
Ανυφαντής, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σαμουηλίδης, Μανόλης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
143 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|