HEAL DSpace

Μελέτη αντοχής Bulk carrier 75000DWT

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παρασκευόπουλος, Παρασκευάς el
dc.contributor.author Paraskefopoulos, Paraskefas en
dc.date.accessioned 2019-10-29T11:35:39Z
dc.date.available 2019-10-29T11:35:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49359
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17057
dc.rights Default License
dc.subject Αντοχή πλοίου el
dc.subject Bulk carrier en
dc.subject IACS en
dc.subject CSR en
dc.subject Ναυπηγική el
dc.subject Χάλυβας el
dc.subject Φυσική el
dc.subject Κανονισμοί el
dc.subject Νηογνώμονες el
dc.title Μελέτη αντοχής Bulk carrier 75000DWT el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγική el
heal.classification Αντοχή πλοίου el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-01
heal.abstract Στο πρώτο στάδιο της εργασίας, δηλαδή στην προκαταρκτική μελέτη, με οδηγό τα συγγράμματα ¨Μελέτη Πλοίου-Μεθοδολογίες Προμελέτης¨ και ¨ Μελέτη και Εξοπλισμός Πλοίου(συλλογή βοηθημάτων)¨ του κ. Απόστολου Παπανικολάου ,Καθηγητή ΕΜΠ, γίνεται η προμελέτη και η σχεδίαση του πλοίου που θα μελετήσουμε. Για το υπό μελέτη πλοίο δόθηκαν οι εξής απαιτήσεις:  Τύπος Πλοίου: Bulk Carrier  Μεταφορική Ικανότητα (DWT):75000t  Ταχύτητα Υπηρεσίας: 14.7 kn  Μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα: 14m  Μέγιστο επιτρεπόμενο πλάτος: 32.26m  Μέγιστο επιτρεπόμενο μήκος(μεταξύ καθέτων) Lbp :217m Αρχικά ,γίνεται εκτίμηση των βασικών διαστάσεων και συντελεστών και της ισχύος πρόωσης. Επιπλέον, γίνεται προμελέτη για το βάρος του άφορτου πλοίου (Lightship) , της γενικής του διάταξης και των καταστάσεων φόρτωσης. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται λεπτομερής σχεδίαση της γάστρας (Lines) και της γενικής διάταξης (τρισδιάστατα), καθώς και βασικοί υδροστατικοί υπολογισμοί και επαλήθευση καταστάσεων φόρτωσης (Loading Conditions), με τη χρήση του λογισμικού Aveva Marine. Στο επόμενο και βασικότερο στάδιο παρουσιάζεται η αναλυτική μελέτη και σχεδίαση της μέσης τομής ,με βάση τις οδηγίες και τους κανονισμούς ¨Common Structural Rules¨ της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων (CSR-IACS) . Η μελέτη και η σχεδίαση της μέσης τομής γίνεται για τοπικά φορτία σε διαφορετικές καταστάσεις φόρτισης-καταστάσεις θάλασσας (load cases), αλλά και για τις μέγιστες καμπτικές ροπές που μπορεί να παραλάβει. Τέλος, γίνεται σχεδίαση και μελέτη-έλεγχος της μέσης τομής με τη χρήση του προγράμματος MARS 2000. el
heal.advisorName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Μανόλης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 143 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής