HEAL DSpace

Η τριλογία της αποξένωσης: πτυχές της αρχιτεκτονικής στο έργο του Michelangelo Antonioni

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλεξοπούλου, Αναστασία
dc.contributor.author Ζέρβας, Ιάσων
dc.contributor.author Alexopoulou, Anastasia
dc.contributor.author Zervas, Iason
dc.date.accessioned 2019-11-05T10:21:50Z
dc.date.available 2019-11-05T10:21:50Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49381
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17079
dc.rights Default License
dc.subject Michelangelo, Antonioni en
dc.subject Trilogy en
dc.subject Alienation en
dc.subject Cinema en
dc.subject Films en
dc.subject Architecture en
dc.subject Avventura en
dc.subject Notte en
dc.subject Eclisse en
dc.subject Μικελάντζελο, Αντονιόνι el
dc.subject Τριλογία el
dc.subject Αποξένωση el
dc.subject Κινηματογράφος el
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Περιπέτεια el
dc.subject Νύχτα el
dc.subject Έκλειψη el
dc.title Η τριλογία της αποξένωσης: πτυχές της αρχιτεκτονικής στο έργο του Michelangelo Antonioni el
dc.title The alienation trilogy: aspects of architecture in the work of Michelangelo Antonioni en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Κινηματογράφος el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture in motion pictures en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-06-28
heal.abstract Δυο τέχνες που παρά την διαφορετική φύση τους, συναντώνται σε πολλά επίπεδα, η αρχιτεκτονική και ο κινηματογράφος εμφανίζονται άρρηκτα συνδεδεμένες στο έργο του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Ο σκηνοθέτης εργάστηκε με μεγάλη ευαισθησία στην απόδοση του χώρου και τη σύνθεση της εικόνας και στην «Τριλογία της Αποξένωσης» η αρχιτεκτονική αποκτά συχνά κομβικό ρόλο. Η Περιπέτεια, Η Νύχτα και Η Έκλειψη, γυρισμένες στην Ιταλία του ’60, φανερώνουν τα πολλά «πρόσωπα» και τις διαφορετικές διαθέσεις του αστικού χώρου. Σε κάθε ταινία εντοπίζουμε ορισμένες θεματικές ενότητες που θα λειτουργήσουν σαν φίλτρα για πολλαπλές αναγνώσεις. Προκύπτουν ξεχωριστές αναλύσεις που στοχεύουν στην αποδόμηση των εργαλείων, κοινών σε κινηματογράφο και αρχιτεκτονική. el
heal.abstract Although different in nature, architecture and film are two art forms that connect on many levels and appear inextricable in the work of Michelangelo Antonioni. The director showed great sensibility in the depiction of space and the composition of the final image and specifically in “The Alienation Trilogy” architecture undertakes a pivotal role. L’Avventura, La Notte and L’Eclisse, shot in Italy during the early 60s, reveal the many “faces” and the different moods of the urban experience. In each film we locate certain topics that filter multiple readings. Different analyses emerge that aim at the deconstruction of tools, common in both cinema and architecture. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής