dc.contributor.author |
Αλεξοπούλου, Αναστασία
|
|
dc.contributor.author |
Ζέρβας, Ιάσων
|
|
dc.contributor.author |
Alexopoulou, Anastasia
|
|
dc.contributor.author |
Zervas, Iason
|
|
dc.date.accessioned |
2019-11-05T10:21:50Z |
|
dc.date.available |
2019-11-05T10:21:50Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49381 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17079 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Michelangelo, Antonioni |
en |
dc.subject |
Trilogy |
en |
dc.subject |
Alienation |
en |
dc.subject |
Cinema |
en |
dc.subject |
Films |
en |
dc.subject |
Architecture |
en |
dc.subject |
Avventura |
en |
dc.subject |
Notte |
en |
dc.subject |
Eclisse |
en |
dc.subject |
Μικελάντζελο, Αντονιόνι |
el |
dc.subject |
Τριλογία |
el |
dc.subject |
Αποξένωση |
el |
dc.subject |
Κινηματογράφος |
el |
dc.subject |
Αρχιτεκτονική |
el |
dc.subject |
Περιπέτεια |
el |
dc.subject |
Νύχτα |
el |
dc.subject |
Έκλειψη |
el |
dc.title |
Η τριλογία της αποξένωσης: πτυχές της αρχιτεκτονικής στο έργο του Michelangelo Antonioni |
el |
dc.title |
The alienation trilogy: aspects of architecture in the work of Michelangelo Antonioni |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Κινηματογράφος |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Architecture in motion pictures |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-06-28 |
|
heal.abstract |
Δυο τέχνες που παρά την διαφορετική φύση τους, συναντώνται σε πολλά επίπεδα, η αρχιτεκτονική και ο κινηματογράφος εμφανίζονται άρρηκτα συνδεδεμένες στο έργο του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Ο σκηνοθέτης εργάστηκε με μεγάλη ευαισθησία στην απόδοση του χώρου και τη σύνθεση της εικόνας και στην «Τριλογία της Αποξένωσης» η αρχιτεκτονική αποκτά συχνά κομβικό ρόλο. Η Περιπέτεια, Η Νύχτα και Η Έκλειψη, γυρισμένες στην Ιταλία του ’60, φανερώνουν τα πολλά «πρόσωπα» και τις διαφορετικές διαθέσεις του αστικού χώρου. Σε κάθε ταινία εντοπίζουμε ορισμένες θεματικές ενότητες που θα λειτουργήσουν σαν φίλτρα για πολλαπλές αναγνώσεις. Προκύπτουν ξεχωριστές αναλύσεις που στοχεύουν στην αποδόμηση των εργαλείων, κοινών σε κινηματογράφο και αρχιτεκτονική. |
el |
heal.abstract |
Although different in nature, architecture and film are two art forms that connect on many levels and appear inextricable in the work of Michelangelo Antonioni. The director showed great sensibility in the depiction of space and the composition of the final image and specifically in “The Alienation Trilogy” architecture undertakes a pivotal role. L’Avventura, La Notte and L’Eclisse, shot in Italy during the early 60s, reveal the many “faces” and the different moods of the urban experience. In each film we locate certain topics that filter multiple readings. Different analyses emerge that aim at the deconstruction of tools, common in both cinema and architecture. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|