HEAL DSpace

Helysium : μουσικά τοπία Ελευσίνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδωρέλος, Αντώνιος el
dc.contributor.author Κασιμίδης, Χρήστος el
dc.contributor.author Theodorelos, Antonios en
dc.contributor.author Kasimidis, Christos en
dc.date.accessioned 2019-11-06T09:31:17Z
dc.date.available 2019-11-06T09:31:17Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49388
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17086
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Φεστιβάλ μουσικής el
dc.subject Music festival en
dc.subject Μουσική εμπειρία el
dc.subject Ελευσίνια μυστήρια el
dc.subject Ελευσίνα el
dc.subject Στάδια el
dc.subject Σκηνές el
dc.subject Music experience en
dc.subject Eleusinian mysteries en
dc.subject Eleusis en
dc.subject Stadiums en
dc.subject Stages en
dc.subject Wood and metal structure en
dc.title Helysium : μουσικά τοπία Ελευσίνας el
dc.title Helysium : musical landscapes of Eleusis en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική τοπίου el
heal.classification Κατασκευή με ξύλο και μέταλλο el
heal.classification Landscape Architecture en
heal.classification Stadium Architecture en
heal.classification Wood and Steel Structure en
heal.classification Concept Art en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-03
heal.abstract Το θέμα της διπλωματικής αφορά στον σχεδιασμό ενός χώρου ικανού να φιλοξενήσει φεστιβάλ μουσικής μεσαίας και μεγάλης κλίμακας στα πρώην λατομεία της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ στην Ελευσίνα. Η συνθετική διαδικασία κάνει αναφορές στα Ελευσίνια Μυστήρια, μεταφράζοντας τη γιορτινή και μυστικιστική τους φύση σε μια σύγχρονη εκδοχή της και επανεξετάζει την έννοια του φεστιβάλ και την απόδοσή του σε εγκαταστάσεις με σκοπό την καλύτερη δυνατή έκφραση της εμπειρίας της ζωντανής μουσικής και όχι απλά την στέγαση αυτής. Το φεστιβάλ αναπτύσσεται μέσω της Αρένας (Στάδιο του Helysium) και τριών μικρότερων σκηνών (Ύψωμα 21, Ύψωμα 32 και Πρόρρησις) που απλώνονται στο τοπίο. Η Αρένα διαμορφώνεται από το Στέγαστρο, το οποίο την περιβάλλει και καταλήγει στην κεντρική σκηνή. Οι κατασκευές αποτελούνται από μια σειρά κοκκάλων, αποτελούμενων από ξύλινα μέλη (πλευρό, αντιρίδα, δοκός) που συνδέονται μεταξύ τους με μεταλλικούς συνδέσμους και συνδεόμενων κατά μήκος ώστε να σχηματίσουν τους όγκους των κτιρίων. Το χρονοδιάγραμμα του φεστιβάλ βασίζεται στις τελετές των Μυστηρίων, εστιάζοντας στην προετοιμασία για το βίωμα του Θανάτου, το ίδιο το βίωμα και την επερχόμενη Αναγέννηση. Οι επισκέπτες ξεφαντώνουν στις μικρές σκηνές μέχρι που ένα Κάλεσμα φωτός και ήχου τους οδηγεί ως Πομπή (Ιάκχου) στην είσοδο της Αρένας, όπου «βιώνουν» μια έκφανση του Θανάτου μέσω μιας οπτικοακουστικής εγκατάστασης και στη συνέχεια αναγεννώνται, οπότε και ξεκινά η μεγάλη γιορτή στην κεντρική σκηνή. el
heal.abstract The subject of the thesis concerns the design of a space capable of hosting medium and large scale music festivals in the former TITAN cement quarries in Eleusis. The design process makes references to the Eleusinian Mysteries, translating their festive and mystical nature into a contemporary version of it, and re-examines the concept of the festival and its realization in facilities in order to better express the live music experience rather than just housing it. The festival takes place in the Arena (Helysium Stadium) and three smaller stages (Mount_21, Mount_32 and Prorrisis) that lay out along the landscape. The Arena is formed by the entity of Stegastro, which surrounds it and ends up in the central stage. The structures consist of a series of bones, composed by wooden members (ribs, anchors, beams) that are put together by metal joints, that connect with each other in a linear manner to form the bulk of the buildings. The festival's schedule is based on the Mysteries’ ceremonies, focusing on the preparation for the experience of Death, the experience itself and the forthcoming Rebirth. Visitors roam and party in the small scenes until a Calling of sound and light leads them through a Procession (Pompi Iakhou) at the entrance of the Arena, where they "experience" a manifestation of Death through an audiovisual installation and then they are reborn, whereupon the grand celebration begins on the main scene. en
heal.advisorName Μωραΐτης, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Γυπαράκης, Γεώργιος el
heal.advisorName Moraitis, Konstantinos en
heal.advisorName Giparakis, Giorgos en
heal.committeeMemberName Αλεξάνδρου, Ελένη el
heal.committeeMemberName Ανδριανόπουλος, Τηλέμαχος el
heal.committeeMemberName Λυκογιάννη, Σταυρούλα el
heal.committeeMemberName Παππά, Νίνα el
heal.committeeMemberName Alexandrou, Eleni en
heal.committeeMemberName Andrianopoulos, Tilemachos en
heal.committeeMemberName Lykogianni, Stavroula en
heal.committeeMemberName Pappa, Nina en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα