HEAL DSpace

Η αφήγηση ως συνθετικό εργαλείο: το παράδειγμα του Inception

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουντουριώτη, Ουρανία
dc.contributor.author Kountourioti, Ourania
dc.date.accessioned 2019-11-26T09:14:43Z
dc.date.available 2019-11-26T09:14:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49480
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17178
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αφήγηση el
dc.subject Narrative en
dc.subject Αντίληψη el
dc.subject Perception en
dc.subject Πλοκή el
dc.subject Μοντάζ el
dc.subject Inception en
dc.subject Christopher Nolan en
dc.subject Editing en
dc.subject Χώρος el
dc.subject Σκηνοθέτες el
dc.subject Directors en
dc.subject Layers en
dc.subject Επίπεδα el
dc.title Η αφήγηση ως συνθετικό εργαλείο: το παράδειγμα του Inception el
dc.title Narrative as a compositional instrument: Inception’s exemplification en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Κινηματογράφος el
heal.classification Cinema en
heal.classification Architecture el
heal.classification Architecture in motion pictures en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-09-24
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των ορίων μεταξύ των τεχνών της αρχιτεκτονικής και του κινηματογράφου όσον αφορά τα πεδία της αφήγησης και της αντίληψης. Αρχικά, χρησιμοποιώντας τους αφηγηματικούς όρους της ιστορίας και της πλοκής οι δύο τέχνες αναλύονται στα ερωτήματα του ‘ποιος’, ‘τι’ , ‘που’ και του ‘πότε’ και ‘πως’, τα οποία συντελούν την αφηγηματικότητα της εκάστοτε τέχνης. Ενώ, έπειτα αναλύονται οι τρόποι μέσω των οποίων γίνεται αντιληπτό ένα έργο από το κοινό είτε αυτό είναι έργο αρχιτεκτονικής είτε κινηματογράφου. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ανάλυση της ταινίας Inception(2010), αρχικά όσον αφορά το σκηνοθέτη της Christopher Nolan και το μοναδικό του κινηματογραφικό ύφος και μετέπειτα όσον αφορά την ίδια τη ταινία με βάση τις αφηγηματικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο μοντάζ της, αλλά και στη δομή των χώρων που παρουσιάζονται. el
heal.abstract This essay’s purpose is the exploration of the boundaries between architecture and cinema in the areas of narrative and perception. Initially, by using the narrative terms of story and plot, these two arts are being analyzed with the questions of ‘who’, ‘what’ and ‘where’, and then with the questions of ‘when’ and ‘how’, which contribute to the narration of each art. Subsequently, the focus is moving on the ways the human perception works, within the arts of architecture and cinema. The second part of the essay focuses on the analysis of the film Inception (2010). Firstly, by analyzing the unique cinematic style of its director Christopher Nolan, and later by analyzing the film itself, based on the narrative techniques used in its editing, but also by the structure of the dream sites that are being depicted. en
heal.tableOfContents Εισαγωγή Σκοπός Αφορμή Α’ Μέρος 1. Σύνδεση Αρχιτεκτονικής – Κινηματογράφου 2. Αφήγηση 2.1 Αφηγηματική Αρχιτεκτονική 2.2 Κινηματογραφική Αφήγηση 3. Αντίληψη 3.1 Αρχιτεκτονική Αντίληψη 3.2 Κινηματογραφική Αντίληψη 4. Σχέση Δημιουργού με το Κοινό Β’ Μέρος 1. Ο Σκηνοθέτης 2. Πλοκή ως παζλ 2.1 Υπόθεση 2.2 Χαρακτήρες 2.3 Λαβύρινθος 2.3.1 Πρώτη Αλληλουχία 2.3.2 Δεύτερη Αλληλουχία 2.4 Μοντάζ 3. Πραγματικότητα ή Όνειρο 3.1 Παρίσι & Μαθήματα Παράδοξης Αρχιτεκτονικής 3.2 Mombasa 3.3 Ανελκυστήρας Αναμνήσεων 3.4 Κενό Υποσυνείδητου 4. Η 4η Πράξη 4.1 Συμπεράσματα 4.2 Επίλογος Εικόνες Βιβλιογραφία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα