dc.contributor.author | Κουντουριώτη, Ουρανία | |
dc.contributor.author | Kountourioti, Ourania | |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T09:14:43Z | |
dc.date.available | 2019-11-26T09:14:43Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49480 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17178 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αφήγηση | el |
dc.subject | Narrative | en |
dc.subject | Αντίληψη | el |
dc.subject | Perception | en |
dc.subject | Πλοκή | el |
dc.subject | Μοντάζ | el |
dc.subject | Inception | en |
dc.subject | Christopher Nolan | en |
dc.subject | Editing | en |
dc.subject | Χώρος | el |
dc.subject | Σκηνοθέτες | el |
dc.subject | Directors | en |
dc.subject | Layers | en |
dc.subject | Επίπεδα | el |
dc.title | Η αφήγηση ως συνθετικό εργαλείο: το παράδειγμα του Inception | el |
dc.title | Narrative as a compositional instrument: Inception’s exemplification | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Κινηματογράφος | el |
heal.classification | Cinema | en |
heal.classification | Architecture | el |
heal.classification | Architecture in motion pictures | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-09-24 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των ορίων μεταξύ των τεχνών της αρχιτεκτονικής και του κινηματογράφου όσον αφορά τα πεδία της αφήγησης και της αντίληψης. Αρχικά, χρησιμοποιώντας τους αφηγηματικούς όρους της ιστορίας και της πλοκής οι δύο τέχνες αναλύονται στα ερωτήματα του ‘ποιος’, ‘τι’ , ‘που’ και του ‘πότε’ και ‘πως’, τα οποία συντελούν την αφηγηματικότητα της εκάστοτε τέχνης. Ενώ, έπειτα αναλύονται οι τρόποι μέσω των οποίων γίνεται αντιληπτό ένα έργο από το κοινό είτε αυτό είναι έργο αρχιτεκτονικής είτε κινηματογράφου. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ανάλυση της ταινίας Inception(2010), αρχικά όσον αφορά το σκηνοθέτη της Christopher Nolan και το μοναδικό του κινηματογραφικό ύφος και μετέπειτα όσον αφορά την ίδια τη ταινία με βάση τις αφηγηματικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο μοντάζ της, αλλά και στη δομή των χώρων που παρουσιάζονται. | el |
heal.abstract | This essay’s purpose is the exploration of the boundaries between architecture and cinema in the areas of narrative and perception. Initially, by using the narrative terms of story and plot, these two arts are being analyzed with the questions of ‘who’, ‘what’ and ‘where’, and then with the questions of ‘when’ and ‘how’, which contribute to the narration of each art. Subsequently, the focus is moving on the ways the human perception works, within the arts of architecture and cinema. The second part of the essay focuses on the analysis of the film Inception (2010). Firstly, by analyzing the unique cinematic style of its director Christopher Nolan, and later by analyzing the film itself, based on the narrative techniques used in its editing, but also by the structure of the dream sites that are being depicted. | en |
heal.tableOfContents | Εισαγωγή Σκοπός Αφορμή Α’ Μέρος 1. Σύνδεση Αρχιτεκτονικής – Κινηματογράφου 2. Αφήγηση 2.1 Αφηγηματική Αρχιτεκτονική 2.2 Κινηματογραφική Αφήγηση 3. Αντίληψη 3.1 Αρχιτεκτονική Αντίληψη 3.2 Κινηματογραφική Αντίληψη 4. Σχέση Δημιουργού με το Κοινό Β’ Μέρος 1. Ο Σκηνοθέτης 2. Πλοκή ως παζλ 2.1 Υπόθεση 2.2 Χαρακτήρες 2.3 Λαβύρινθος 2.3.1 Πρώτη Αλληλουχία 2.3.2 Δεύτερη Αλληλουχία 2.4 Μοντάζ 3. Πραγματικότητα ή Όνειρο 3.1 Παρίσι & Μαθήματα Παράδοξης Αρχιτεκτονικής 3.2 Mombasa 3.3 Ανελκυστήρας Αναμνήσεων 3.4 Κενό Υποσυνείδητου 4. Η 4η Πράξη 4.1 Συμπεράσματα 4.2 Επίλογος Εικόνες Βιβλιογραφία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: