dc.contributor.author |
Κορρές, Αθανάσιος
|
el |
dc.contributor.author |
Korres, Athanasios
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-11-26T10:06:31Z |
|
dc.date.available |
2019-11-26T10:06:31Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49486 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17184 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Pi ελεγκτές |
el |
dc.subject |
Διαμόρφωση εύρους παλμών με διανύσματα χώρου |
el |
dc.subject |
Μέθοδος αντιστοίχισης πόλων |
el |
dc.subject |
Μηχανισμός anti-windup |
en |
dc.subject |
Μετασχηματισμοί park-clarke |
en |
dc.subject |
Προβλεπτικός έλεγχος |
el |
dc.subject |
Πεπερασμένο πλήθος καταστάσεων |
el |
dc.title |
Διανυσματικός έλεγχος κινητήρα μόνιμων μαγνητών με χρήση PI ελεγκτών και προβλεπτικού ελέγχου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Έλεγχος ηλεκτρικών μηχανών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-07-05 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στον έλεγχο ταχύτητας με τη μέθοδο προσανατολισμού πεδίου ενός σύγχρονου κινητήρα μονίμων μαγνητών με τη χρήση PI ελεγκτών και προβλεπτικού ελέγχου. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια σύντομή αναφορά στα συστήματα ελέγχου με PI ελεγκτές. Η κατανόηση και ο σχεδιασμός των ελεγκτών αυτών είναι σημαντικός επειδή τέτοιου είδους συστήματα χρησιμοποιούνται στην πλειοψηφία των βιομηχανικών ηλεκτρικών κινητήρων και των μετατροπέων ισχύος. Για τον σχεδιασμό των PI ελεγκτών, χρησιμοποιείται η μέθοδος αντιστοίχισης πόλων. Πρώτα γίνεται ο σχεδιασμός για τον εσωτερικό βρόγχο ρεύματος σε d-q πλαίσιο και εν συνεχεία ο σχεδιασμός του εξωτερικού βρόγχου της ταχύτητας. Επιπλέον κατά τον σχεδια- σμό του ελέγχου των ρευμάτων λαμβάνονται υπόψη και οι περιορισμοί που θέτει ο αντιστροφέας. Για να αποφευχθεί το φαινόμενο του κορεσμού που προκαλείται από την ολοκληρωτική δράση προτείνεται μηχανισμός αντιμετώπισης. Στο δεύτερο μέρος γίνεται η εισαγωγή στον προβλεπτικό έλεγχο. Η τοπολογία παραμένει η ίδια με αυτή του ελέγχου με PI ελεγκτές με τη διαφορά ότι στον εσωτερικό βρόγχο τα ρεύματα ελέγχονται πλέον με προβλεπτικό έλεγχο. Το μαθηματικό μοντέλο προκύπτει με διακριτοποίηση των εξισώσεων της μηχανής. Η συνάρτηση ελαχιστοποίησης που πραγματοποιείται έχει χρονικό ορίζοντα ένα και η πρόβλεψη που γίνεται είναι ενός βήματος ενώ επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι το σύστημα αυτό στηρίζεται σε πεπερασμένο πλήθος καταστά- σεων (Finite Control Set-FCS) που αντιστοιχούν στις 8 επιτρεπτές διακοπτικές καταστάσεις του αντιστροφέα. Εν συνεχεία προστίθεται η πράξη της ολοκλήρωσης στο σύστημα ελέγχου για την μείωση του σφάλματος των ρευμάτων των ρευμάτων και τη βελτιστοποίηση του συστήματος με καλύτερη απόκριση και μικρότερο ποσοστό υπερύψωσης |
el |
heal.advisorName |
Κλαδάς, Αντώνιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνόπουλος, Αντώνιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
150 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|