HEAL DSpace

Διερεύνηση σοβαρότητας οδικών ατυχημάτων ανα τύπο οχήματος.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.author Πισπιρίγκος, Γιώργος Π. el
dc.contributor.author Pispirigkos, George P. en
dc.date.accessioned 2011-09-06T07:54:03Z
dc.date.available 2011-09-06T07:54:03Z
dc.date.copyright 2011-07-22 -
dc.date.issued 2011-09-06
dc.date.submitted 2011-07-22 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4958
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9228
dc.description 129 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση της σοβαρότητας των οδικών ατυχημάτων ανά τύπο οχήματος. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιήθηκε η βάση δεδομένων με εξατομικευμένα στοιχεία οδικών ατυχημάτων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Ε.Μ.Π. και αναπτύχθηκαν μαθηματικά στατιστικά μοντέλα με τη μέθοδο της λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Με την εφαρμογή των μοντέλων αυτών, προσδιορίστηκε η επιρροή διαφόρων παραμέτρων όπως ο τύπος του ατυχήματος, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες, οι συνθήκες φωτισμού, κτλ, στο πλήθος των νεκρών, των βαριά και ελαφρά τραυματιών ανά πλήθος εμπλεκόμενων οχημάτων, για κάθε τύπο οχήματος ξεχωριστά (επιβατικό, φορτηγό, λεωφορείο, δίκυκλο μέχρι 49cc και δίκυκλο πάνω από 50cc). Προέκυψε μεταξύ άλλων, ότι για όλους τους τύπους οχήματος, η σοβαρότητα εμφανίζεται αυξημένη σε ατυχήματα που εμπλέκονται δύο ή και περισσότερα οχήματα, καθώς αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη υψηλότερων ταχυτήτων, άρα και σφοδρότερων συγκρούσεων, ενώ επίσης διαπιστώθηκε αυξημένη επιρροή στη σοβαρότητα, στις παρασύρσεις πεζών από επιβατικά αυτοκίνητα. el
dc.description.abstract The present Diploma Thesis aims to investigate road accident severity per vehicle type. On that purpose, the database with disaggregate road accident data of the Department of Transportation Planning and Engineering of the National Technical University of Athens (NTUA) was exploited, and lognormal regression models were developed. The application of these models allowed the identification of the effect of various parameters such as the type of accident, the weather conditions, the lighting conditions etc. on the number of killed, seriously and slightly injured, per number of vehicles involved, for each vehicle type separately (car, truck, bus, motorcycle up to 49cc and motorcycle over 50cc). One of the results was that, for every vehicle type, accidents in which two or more vehicles are involved are more severe, due to the fact that typically they are higher-speed and hence higher impact. Furthermore, severity is higher at accidents involving pedestrians and passenger cars. en
dc.description.statementofresponsibility Γεώργιος Π. Πισπιρίγκος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Σοβαρότητα el
dc.subject Όχημα el
dc.subject Οδικό ατύχημα el
dc.subject Παλινδρόμηση el
dc.subject Οδική Ασφάλεια el
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Road accident en
dc.subject Severity en
dc.subject Type of vehicle en
dc.subject Road safety en
dc.title Διερεύνηση σοβαρότητας οδικών ατυχημάτων ανα τύπο οχήματος. el
dc.title.alternative Investigation of road accident severity per vehicle type. en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-07-21 -
dc.date.modified 2011-07-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-09-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-09-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής