dc.contributor.advisor |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Πισπιρίγκος, Γιώργος Π.
|
el |
dc.contributor.author |
Pispirigkos, George P.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-09-06T07:54:03Z |
|
dc.date.available |
2011-09-06T07:54:03Z |
|
dc.date.copyright |
2011-07-22 |
- |
dc.date.issued |
2011-09-06 |
|
dc.date.submitted |
2011-07-22 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4958 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9228 |
|
dc.description |
129 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση της σοβαρότητας των οδικών ατυχημάτων ανά τύπο οχήματος. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιήθηκε η βάση δεδομένων με εξατομικευμένα στοιχεία οδικών ατυχημάτων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Ε.Μ.Π. και αναπτύχθηκαν μαθηματικά στατιστικά μοντέλα με τη μέθοδο της λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Με την εφαρμογή των μοντέλων αυτών, προσδιορίστηκε η επιρροή διαφόρων παραμέτρων όπως ο τύπος του ατυχήματος, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες, οι συνθήκες φωτισμού, κτλ, στο πλήθος των νεκρών, των βαριά και ελαφρά τραυματιών ανά πλήθος εμπλεκόμενων οχημάτων, για κάθε τύπο οχήματος ξεχωριστά (επιβατικό, φορτηγό, λεωφορείο, δίκυκλο μέχρι 49cc και δίκυκλο πάνω από 50cc). Προέκυψε μεταξύ άλλων, ότι για όλους τους τύπους οχήματος, η σοβαρότητα εμφανίζεται αυξημένη σε ατυχήματα που εμπλέκονται δύο ή και περισσότερα οχήματα, καθώς αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη υψηλότερων ταχυτήτων, άρα και σφοδρότερων συγκρούσεων, ενώ επίσης διαπιστώθηκε αυξημένη επιρροή στη σοβαρότητα, στις παρασύρσεις πεζών από επιβατικά αυτοκίνητα. |
el |
dc.description.abstract |
The present Diploma Thesis aims to investigate road accident severity per vehicle type. On that purpose, the database with disaggregate road accident data of the Department of Transportation Planning and Engineering of the National Technical University of Athens (NTUA) was exploited, and lognormal regression models were developed. The application of these models allowed the identification of the effect of various parameters such as the type of accident, the weather conditions, the lighting conditions etc. on the number of killed, seriously and slightly injured, per number of vehicles involved, for each vehicle type separately (car, truck, bus, motorcycle up to 49cc and motorcycle over 50cc). One of the results was that, for every vehicle type, accidents in which two or more vehicles are involved are more severe, due to the fact that typically they are higher-speed and hence higher impact. Furthermore, severity is higher at accidents involving pedestrians and passenger cars. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Γεώργιος Π. Πισπιρίγκος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Σοβαρότητα |
el |
dc.subject |
Όχημα |
el |
dc.subject |
Οδικό ατύχημα |
el |
dc.subject |
Παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Οδική Ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Lognormal regression |
en |
dc.subject |
Road accident |
en |
dc.subject |
Severity |
en |
dc.subject |
Type of vehicle |
en |
dc.subject |
Road safety |
en |
dc.title |
Διερεύνηση σοβαρότητας οδικών ατυχημάτων ανα τύπο οχήματος. |
el |
dc.title.alternative |
Investigation of road accident severity per vehicle type. |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-07-21 |
- |
dc.date.modified |
2011-07-22 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-09-06 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-09-06 |
- |