HEAL DSpace

Αεροδυναμική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου Στον Ομόρρου Ανεμογεννήτριας Με Χρήση Στροβιλής Μεθοδολογίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζαβέλλα, Κυριακή el
dc.contributor.author Tzavella, Kyriaki en
dc.date.accessioned 2019-12-19T10:37:37Z
dc.date.available 2019-12-19T10:37:37Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49593
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17291
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανεμογεννήτρια el
dc.subject Αεροδυναμική el
dc.subject Ομόρρους el
dc.subject Στροβιλή μεθοδολογία el
dc.subject Ελικόπτερο el
dc.subject Wind turbine en
dc.subject Helicopter en
dc.subject Wake en
dc.subject Trim control en
dc.subject Aerodynamics en
dc.title Αεροδυναμική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου Στον Ομόρρου Ανεμογεννήτριας Με Χρήση Στροβιλής Μεθοδολογίας el
heal.type masterThesis
heal.classification Μηχανική Ρευστών el
heal.classification Αεροδυναμική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-03-08
heal.abstract Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η εξέλιξη ενός υπάρχοντος υπολογιστικού εργαλείου, ώστε να έχει τη δυνατότητα να προσομοιώνει αεροδυναμικά την πτήση ελικοπτέρου σε ένα ανομοιόρφο πεδίο ροής, όπως αυτό που δημιουργείται στον ομόρρου μιας ανεμογεννήτριας. Για τους σκοπούς τις εργασίας χρησιμοποιείται το υπολογιστικό εργαλείο GenUVP που έχει αναπτυχθεί στο εργαστήριο αεροδυναμικής της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Αρχικά μοντελοποιείται η λειτουργία της ανεμογεννήτριας NREL 5MW ώστε να καταγραφεί το πεδίο ροής και στη συνέχεια να εισαχθεί στον κώδικα ως εξωτερικό πεδίο ταχυτήτων. Στη συνέχεια προσομοιώνεται η πτήση ελικοπτέρου κατάντι αυτού του πεδίου και υπολογίζονται τα αναπτυσσόμενα στον δρομέα αεροδυναμικά φορτία. Τα σενάρια που εξετάζονται είναι δύο και αναφέρονται σε ευθεία πτήση του ελικοπτέρου με σταθερή ταχύτητα και σταθερή τροχιά, και σε απλή αιώρηση του ελικοπτέρου. Επόμενο βήμα είναι η εφαρμογή ενός συστήματος ελέγχου για την εξισορρόπηση των αεροδυναμικών φορτίων. Ορίζονται οι επιθυμητές τιμές- στόχοι για τα φορτία και προσδιορίζονται οι παράμετροι των γωνιών βήματος των πτερυγίων (collective pitch, cyclic-cos pitch και cyclic-sin pitch) και οι γωνίες πρόνευσης (pitch) και περιστροφής (roll) του ελικοπτέρου. Ελέγχεται συνεπώς η ασφάλεια πτήσης και υποδεικνύονται οι απαραίτητοι χειρισμοί , καθώς το ελικόπτερο πετάει στον ομόρρου της ανεμογεννήτριας. el
heal.advisorName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βουτσινάς, Σπυρίδων el
heal.committeeMemberName Μπούρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 63 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα