dc.contributor.author | Τζαβέλλα, Κυριακή | el |
dc.contributor.author | Tzavella, Kyriaki | en |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T10:37:37Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T10:37:37Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49593 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17291 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανεμογεννήτρια | el |
dc.subject | Αεροδυναμική | el |
dc.subject | Ομόρρους | el |
dc.subject | Στροβιλή μεθοδολογία | el |
dc.subject | Ελικόπτερο | el |
dc.subject | Wind turbine | en |
dc.subject | Helicopter | en |
dc.subject | Wake | en |
dc.subject | Trim control | en |
dc.subject | Aerodynamics | en |
dc.title | Αεροδυναμική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου Στον Ομόρρου Ανεμογεννήτριας Με Χρήση Στροβιλής Μεθοδολογίας | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μηχανική Ρευστών | el |
heal.classification | Αεροδυναμική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-08 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η εξέλιξη ενός υπάρχοντος υπολογιστικού εργαλείου, ώστε να έχει τη δυνατότητα να προσομοιώνει αεροδυναμικά την πτήση ελικοπτέρου σε ένα ανομοιόρφο πεδίο ροής, όπως αυτό που δημιουργείται στον ομόρρου μιας ανεμογεννήτριας. Για τους σκοπούς τις εργασίας χρησιμοποιείται το υπολογιστικό εργαλείο GenUVP που έχει αναπτυχθεί στο εργαστήριο αεροδυναμικής της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Αρχικά μοντελοποιείται η λειτουργία της ανεμογεννήτριας NREL 5MW ώστε να καταγραφεί το πεδίο ροής και στη συνέχεια να εισαχθεί στον κώδικα ως εξωτερικό πεδίο ταχυτήτων. Στη συνέχεια προσομοιώνεται η πτήση ελικοπτέρου κατάντι αυτού του πεδίου και υπολογίζονται τα αναπτυσσόμενα στον δρομέα αεροδυναμικά φορτία. Τα σενάρια που εξετάζονται είναι δύο και αναφέρονται σε ευθεία πτήση του ελικοπτέρου με σταθερή ταχύτητα και σταθερή τροχιά, και σε απλή αιώρηση του ελικοπτέρου. Επόμενο βήμα είναι η εφαρμογή ενός συστήματος ελέγχου για την εξισορρόπηση των αεροδυναμικών φορτίων. Ορίζονται οι επιθυμητές τιμές- στόχοι για τα φορτία και προσδιορίζονται οι παράμετροι των γωνιών βήματος των πτερυγίων (collective pitch, cyclic-cos pitch και cyclic-sin pitch) και οι γωνίες πρόνευσης (pitch) και περιστροφής (roll) του ελικοπτέρου. Ελέγχεται συνεπώς η ασφάλεια πτήσης και υποδεικνύονται οι απαραίτητοι χειρισμοί , καθώς το ελικόπτερο πετάει στον ομόρρου της ανεμογεννήτριας. | el |
heal.advisorName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Μπούρης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 63 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: