HEAL DSpace

Σχεδίαση και βελτιστοποίηση κινητήρα μονίμων μαγνητών για εφαρμογή ηλεκτροκίνησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.author Θεοδώρου, Ευφροσύνη Π. el
dc.contributor.author Theodorou, Effrosyni P. en
dc.date.accessioned 2011-09-06T08:01:08Z
dc.date.available 2011-09-06T08:01:08Z
dc.date.copyright 2011-07-22 -
dc.date.issued 2011-09-06
dc.date.submitted 2011-07-22 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4959
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8244
dc.description 117 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία επιχειρεί τη σχεδίαση ηλεκτρικού κινητήρα για εφαρμογή σε σύστημα ηλεκτρικής κίνησης οχήματος, χρησιμοποιώντας ως κύριο κριτήριο βελτιστοποίησης τη μείωση των απωλειών. Το όχημα για το οποίο σχεδιάζεται και κατασκευάζεται ο κινητήρας προορίζεται να συμμετάσχει στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό πρότυπων μονοθέσιων οχημάτων οικονομικής μετακίνησης. Η εργασία σε ένα πρώτο βήμα προσδιορίζει τις προδιαγραφές των κύριων λειτουργικών χαρακτηριστικών του κινητήρα και σε ένα δεύτερο βήμα αναπτύσσει τη μελέτη σχεδίασης και διαμόρφωσης όλων των συνιστωσών του. Συγκεκριμένα, ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από χαμηλής ισχύ (~ 0.6 kW) , χαμηλή ταχύτητα περιστροφής ( ~ 400 Σαλ ), και ταυτόχρονα πολύ υψηλή απόδοση ( > 90%), με δυνατότητα παροχής υψηλής ροπής εκκινήσεως . el
dc.description.abstract The present thesis undertakes the design procedure of an electric motor, with the dominant optimization criterion of loss minimization. The electric motor is intended for an electric vehicle application in the frame of participation in the European contest of prototype vehicles presenting low fuel consumption (Shell EcoMarathon). Initially, the main motor performance and efficiency specifications are prescribed. Subsequently, the design study is performed in order to enable all motor components to meet the specified technical standards. In particular, the motor presents low nominal power (~1 kW), low rotational speed (~ 300 rpm), a very high efficiency ( > 90%), and the capability of providing a high torque output during start. en
dc.description.statementofresponsibility Ευφροσύνη Π. Θεοδώρου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Σχεδίαση ηλεκτρικού κινητήρα el
dc.subject Κινητήρας μονίμων μαγνητών el
dc.subject Τύλιγμα κλασματικού βήματος el
dc.subject Παραμετροποιημένη σχεδίαση el
dc.subject Electric Vehicles en
dc.subject Electric motor design en
dc.subject Permanent magnet motor en
dc.subject Fractional slot winding en
dc.subject Parametric design en
dc.title Σχεδίαση και βελτιστοποίηση κινητήρα μονίμων μαγνητών για εφαρμογή ηλεκτροκίνησης el
dc.title.alternative Design and optimization of permanent magnet motor for electric vehicle application en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-07-19 -
dc.date.modified 2011-07-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.committeemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-09-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-09-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής