HEAL DSpace

Messaging και chatbots

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαρσιώνη-Καρέ, Μελπομένη el
dc.contributor.author Marsioni-Kare, Melpomeni en
dc.date.accessioned 2019-12-23T09:34:12Z
dc.date.available 2019-12-23T09:34:12Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49632
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17330
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” el
dc.rights Default License
dc.subject Messaging en
dc.subject Chatbot en
dc.subject Viber en
dc.subject Τηλεπικοινωνίες el
dc.title Messaging και chatbots el
heal.type masterThesis
heal.classification Τηλεπικοινωνίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-05-13
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη ανάπτυξη των messaging apps , όπως είναι το Μessenger, το WhatsApp, το Viber , το WeChat και πολλά ακόμα. Ο τρόπος επικοινωνίας τόσο των επιχειρήσεων προς το κοινό τους όσο και των ανθρώπων μεταξύ τους έχει αλλάξει και πλέον φαίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό προτιμά να επικοινωνεί με γραπτά μηνύματα και όχι μέσω κλήσεων. Τα messaging apps προσφέρουν ένα περιβάλλον για ανταλλαγή μηνυμάτων το οποίο είναι ιδιαίτερα φιλικό, εύχρηστο και προσφέρει πολλές δυνατότητες σε σχέση με το απλό SMS. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τα messaging apps οι χρήστες επικοινωνούν στέλνοντας μηνύματα με εικόνες, βίντεο, απεριόριστους χαρακτήρες και πολλά ακόμα και όλα αυτά χωρίς κόστη. Οι δυνατότητες αυτές έδωσαν τη δύναμη στα messaging apps να γίνουν το νέο κανάλι επικοινωνίας και μάλιστα να κερδίσουν το κοινό σε σημείο που ανταγωνίζονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) που ήταν η μεγαλύτερη τάση την τελευταία δεκαετία. Όλη αυτήν την ανοδική πορεία των messaging apps έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο η είσοδος των chatbots στην αγορά καθώς και οι νέοι κανονισμοί για τις οικονομικές συναλλαγές με την είσοδο της Δεύτερης Οδηγίας Υπηρεσιών Πληρωμών (Payment Services Directive 2), PSD2.Τα messaging apps αποτελούν το ιδανικότερο κανάλι μέσα στο οποίο τα chatbots μπορούν να συνδεθούν και να «πάρουν ζωή». Τα chatbots είναι εφαρμογές οι οποίες «συνομιλούν» online με χρήστες, μέσω αποστολής αυτοματοποιημένων μηνυμάτων. Με την εξέλιξη των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης, τα chatbots είναι ικανά όχι μόνο να στέλνουν συγκεκριμένες απαντήσεις αλλά να εκτελούν εντολές και να ολοκληρώνουν διάφορες ενέργειες που επιθυμεί ο χρήστης. Όλα αυτά έρχονται να αλλάξουν και να ενδυναμώσουν την παρουσία των messaging apps, μέσα από τα οποία οι χρήστες θα μπορούν όχι απλά να συνομιλούν με άλλους ανθρώπους, αλλά μέσω των bots θα μπορούν να μεταφέρουν χρήματα, να κάνουν αγορές, να ψάχνουν και να κλείνουν οικονομικά εισιτήρια και πολλά ακόμα. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και από οποιοδήποτε σημείο και μέσα από μία μόνο εφαρμογή. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλυθούν οι δυνατότητες των messaging apps και των chatbots ενώ τέλος γίνεται μια σύντομη παρουσίαση του Dialog Flow μέσω του οποίου δημιουργείται ένα παράδειγμα ενός chatbot που είναι διαθέσιμο στο web και στο Facebook. el
heal.advisorName Πανόπουλος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Πανόπουλος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. en
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής