dc.contributor.author |
Σπηλιωτάκος, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Spiliotakos, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-01-20T10:37:56Z |
|
dc.date.available |
2020-01-20T10:37:56Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49678 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17376 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πλευρική φόρτιση |
el |
dc.subject |
Απορρόφηση ενέργειας |
el |
dc.subject |
Απαραμόρφωτα παρεμβλήματα |
el |
dc.subject |
Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων |
el |
dc.subject |
Κώδικας LS-Dyna |
el |
dc.subject |
Lateral crush |
en |
dc.subject |
Energey absorption |
en |
dc.subject |
Rigid inserts |
en |
dc.subject |
Finite element method |
en |
dc.subject |
FEA code LS-Dyna |
en |
dc.title |
Ανάλυση με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων διάταξης απορρόφησης ενέργειας με απαραμόρφωτα παρεμβλήματα σε συνθήκες πλευρικής φόρτισης |
el |
dc.title |
Finite Element Analysis of an energy absorption setup with rigid inserts under lateral loading |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Καταστροφικές καταπονήσεις |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-07-25 |
|
heal.abstract |
Οι μεταλλικές δομές λεπτού πάχους χρησιμοποιούνται κατά κόρον στη βιομηχανία οχημάτων, οπότε κρίνεται σκόπιμο να διερευνηθεί η ικανότητα τους να απορροφούν ενέργεια, και κατ’ επέκταση να προστατεύουν τους επιβάτες/εμπορεύματα σε πιθανή σύγκρουση.
Οι δομές που μελετώνται, απαρτίζονται από διάφορες διατάξεις κυλινδρικών δοκιμίων διαφορετικών παχών. Δοκιμάζονται συνολικά δύο διαφορετικά πάχη και τέσσερις διαφορετικές διατάξεις. Τα δοκίμια είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο και υποβάλλονται σε πλευρική φόρτιση.
Για την προσομοίωση της συμπεριφοράς κατάρρευσης των κελυφών χρησιμοποιήθηκε ο Κώδικας Πεπερασμένων Στοιχείων, LS-DYNA. Έχει προηγηθεί πειραματική δοκιμή των διαφόρων διατάξεων και διενεργήθηκε αριθμητική ανάλυση, καθώς και αριθμητική παραμετρική ανάλυση. Για αυτό δημιουργήθηκαν και πρόσθετα αριθμητικά μοντέλα σε δύο διαφορετικές διατάξεις.
Έγινε λεπτομερής σύγκριση μεταξύ των πειραματικών και των αριθμητικών αποτελεσμάτων που προέκυψαν, καθώς και περαιτέρω σχολιασμός επ’ αυτών και εξήχθησαν χρήσιμα συμπεράσματα.
Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, είναι η εύρεση κατάλληλης διάταξης για συστήματα απορρόφησης ενέργειας που χρησιμοποιούνται ως προστασία σε σταθερές δομές. |
el |
heal.abstract |
Metallic thin-walled structures are extensively used in vehicle industry, thus their ability to absorb energy and therefore to protect passengers/cargo in a possible collision should be investigated.
The structures being studied are composed of various assemblies of different thickness of cylindrical specimens. A total of two different thicknesses and four different arrangements are tested. The specimens are made of aluminum and subjected to lateral loading.
The Finite Element Code Ls-Dyna was used to simulate the crushing behavior of the shells. Experimental testing of various assemblies has been carried out and numerical analysis as well as numerical parametric analysis were performed. For this, additional numerical models were created in two different configurations.
A detailed comparison of the obtained experimental and numerical results along with a further discussion on them were conducted and useful concluding remarks were drawn.
The purpose of this thesis is to find a suitable layout for energy absorption systems that are used as protection in fixed structures. |
en |
heal.advisorName |
Μανωλάκος, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μανωλάκος, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαρκόπουλος, Άγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπενάρδος, Πανώριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
138 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|