dc.contributor.author | Κουτσούμπας, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Koutsoumpas, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T09:00:56Z | |
dc.date.available | 2020-01-21T09:00:56Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49688 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17386 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυναμική ανάλυση | el |
dc.subject | Ωστικό έδρανο ολίσθησης | el |
dc.subject | Υπολογιστική ρευστομηχανική | el |
dc.subject | Σύστημα μονού βαθμού ελευθερίας | el |
dc.subject | Μέθοδος πεπερασμένων όγκων | el |
dc.subject | Dynamic analysis | en |
dc.subject | Fluid film thrust bearing | en |
dc.subject | Computational fluid dynamics | en |
dc.subject | Single degree of freedom model | en |
dc.subject | Finite volume method | en |
dc.title | Ανάλυση δυναμικής συμπεριφοράς ωστικού εδράνου ολίσθησης με χρήση μεθόδων υπολογιστικής ρευστομηχανικής | el |
dc.title | Dynamic behaviour analysis of fluid film thrust bearings using computational fluid dynamics methods | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τριβολογία | el |
heal.classification | Tribology | en |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-09-30 | |
heal.abstract | A computational methodology is proposed to identify the dynamic behaviour of a tapered-land thrust bearing design. A parametric analysis was conducted to optimise the geometry’s taper extend and inclination couple. Subsequently, a thermohydrodynamic (THD) computational fluid dynamics (CFD) method is developed the dynamic coefficients of the specific bearing are derived. To conclude, the damping and stiffness coefficients that resulted in the previous step are used in a single degree of freedom model in which a transient load applied to determine the bearing’s response. | en |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία προτείνεται μία υπολογιστική μεθοδολογία για τον υπολογισμό των δυναμικών συντελεστών ενός ωστικού εδράνου ολίσθησης τύπου tapered-land. Διεξάχθηκε παραμετρική ανάλυση για τον προσδιορισμό του βέλτιστου μεγέθους και κλίσης της ζώνης taper της γεωμετρίας. Ακολούθως, αναπτύχθηκε ένα θερμοϋδροδυναμικό μοντέλο υπολογιστικής ρεστοδυναμικής του συγκεκριμενου εδράνου για τον προσδιορισμό των δυναμικών συντελεστών. Τέλος, οι συντελεστές ακαμψίας και απόσβεσης που προέκυψαν, χρησιμοποιήθηκαν σε ένα μοντέλο ενός βαθμού ελευθερίας στο οποίο εφαρμόστηκε χρονικά μεταβαλλόμενο φορτίο για τον προσδιορισμό της απόκρισης του εδράνου. | el |
heal.advisorName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.advisorName | Papadopoulos, Christos | en |
heal.committeeMemberName | Καϊκτσής, Λάμπρος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαλάμπρου, Γεώργιος | |
heal.committeeMemberName | Kaiktsis, Lambros | en |
heal.committeeMemberName | Papalambrou, Georgios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 69 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: