HEAL DSpace

Ενεργητικός έλεγχος χαμηλοσυχνού αρμονικού θορύβου σε μέσα μεταφοράς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μυλωνάς, Δημήτριος el
dc.contributor.author Mylonas, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2020-01-21T09:35:43Z
dc.date.available 2020-01-21T09:35:43Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49699
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17397
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” el
dc.rights Default License
dc.subject Δευτερογενές μονοπάτι el
dc.subject Προσαρμοστικά φίλτρα el
dc.subject Ενεργητικός έλεγχος θορύβου el
dc.subject LMS en
dc.subject Active noise control el
dc.subject FxLMS en
dc.subject Secondary path en
dc.subject Adaptive filters en
dc.title Ενεργητικός έλεγχος χαμηλοσυχνού αρμονικού θορύβου σε μέσα μεταφοράς el
dc.contributor.department Laboratory of Dynamics and Structures el
heal.type masterThesis
heal.classification ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΟΡΥΒΟΥ el
heal.classification ACTIVE NOISE CONTROL en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-06-05
heal.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η υλοποίηση ενός συστήματος ενεργητικού ελέγχου θορύβου, το οποίο θα μειώνει το επίπεδο θορύβων χαμηλής συχνότητας μέσα στην καμπίνα μέσων μεταφοράς (αυτοκίνητα, μικρά αεροσκάφη, θαλαμηγοί), οι οποίοι προέρχονται από τους κινητήρες των μέσων αυτών. Η μείωση των θορύβων αυτών συμβάλλει στη βελτίωση των συνθηκών που επικρατούν στην καμπίνα των επιβατών. Προκειμένου να επιτευχθεί το εν λόγω σύστημα ήταν αναγκαία η σε βάθος μελέτη των αλγορίθμων, του ελεγκτή καθώς και των αισθητήρων και επενεργητών που θα χρησιμοποιούνταν. Έτσι υλοποιήθηκε ο αλγόριθμος FxLMS στο περιβάλλον του LabView 2017. Σαν υπολογιστική πλατφόρμα για να “τρέξει” ο FxLMS χρησιμοποιήθηκε ο CRIO-9030. Έπειτα έγινε η επιλογή κατάλληλων ηχείων και μικροφώνων, ώστε να επιτυγχάνεται ικανοποιητική μείωση του χαμηλόσυχνου θορύβου. el
heal.abstract The objective of this thesis is to study and implement an active noise control system (ΑΝC) aimed at reducing a low-frequency sound from the cabin of vehicles such as automobiles and light aircrafts. The sound is produced by the engines of the vehicle and its reduction leads to the comfort enhancement inside the cabin. In order to achieve active noise control in these environments, aspects as the control method, the actuator and sensor type and the positioning must be considered. Filtered x LMS algorithm is used, implemented in LabVIEW 2017 environment. The algorithm “runs” in cRIO 9030 system of National Instruments. Significant decrease of the sound level and especially of the 100 Hz harmonic was noted. Keywords: en
heal.advisorName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 89 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής