dc.contributor.advisor |
Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Τσέκας, Ανδρέας Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Tsekas, Andreas I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-09-09T06:55:03Z |
|
dc.date.available |
2011-09-09T06:55:03Z |
|
dc.date.copyright |
2011-07-25 |
- |
dc.date.issued |
2011-09-09 |
|
dc.date.submitted |
2011-07-25 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4979 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9244 |
|
dc.description |
64 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Οι βιομηχανίες σήμερα δέχονται τεράστιες πιέσεις προκειμένου να βελτιώσουν την απόδοση των μηχανών, να τηρούν τόσο περιβαλλοντικούς όσο και περιορισμούς ασφαλείας και να μειώσουν, ταυτόχρονα, το κόστος παραγωγής ενός νέου πρoιόντος. Τα τελευταία 50 χρόνια, το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στη μελέτη του δευτερογενούς συστήματος αέρα των αεριοστροβίλων, προκειμένου να γίνει κατανοητή η λειτουργία του και η επίδρασή του στην απόδοση των μηχανών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μία εκτενής περιγραφή του συτήματος αυτού και μελέτη διάφορων τρόπων βελτίωσής του. Μοντελοποίηθηκαν διάφορα στεγανωτικά στοιχεία, ο σωστός σχεδιασμός των οποίων συμβάλλει στην ακεραιότητα ολόκληρης της μηχανής, ενώ μελετήθηκε, επίσης, ο τρόπος με τον οποίο αυτά βελτιώνουν την απόδοση της μηχανής. Τέλος, μοντελοποιήθηκαν διάφορες βλάβες στα στοιχεία αυτά, προκειμένου να μελετηθεί η συμπεριφορά της ροής υπό αυτές τις συνθήκες. Η συμβολή στον τομέα της διαγνωστικής - ή ακόμη και της πρόγνωσης - βλαβών είναι σημαντική, καθώς θα καταστεί δυνατή η μείωση της αβεβαιότητας εξαγωγής συμπεράσματος σε περίπτωση μίας δυσλειτουργίας της μηχανής. |
el |
dc.description.abstract |
The industries, nowadays, go under a lot of pressure in order to improve the perforamnce of the macines, to comply with both environmental and safety regulations, as well as to reduce, at the same time, the production cost. During the last 50 years, the interest has focused on the study of gas turbines' secondary air system, in order to understand its functions and its effect on the performance of tha machines. In this diploma thesis, an extensive study has been carried out in order to find feasible ways to improve this system. Various seals have been modelled, the reliable design of which contributes to the integrity of the entirity of the engine. The contribution in the field of Diagnostics is important, as the uncertainty of decision making, in case of a certain malfunction, will be diminished. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ανδρέας Ι. Τσέκας |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Αεριοστρόβιλοι |
el |
dc.subject |
Δευτερογενές σύστημα αέρα |
el |
dc.subject |
Στεγάνωση αεριοστροβίλων |
el |
dc.subject |
Λαβύρινθοι |
el |
dc.subject |
Ψύξη |
el |
dc.subject |
Sealing |
en |
dc.subject |
Pre-swirl sytems |
en |
dc.subject |
Swirl ratio |
en |
dc.subject |
Cavity |
en |
dc.subject |
Rim |
en |
dc.subject |
Carbon seals |
en |
dc.subject |
Hydraulic seals |
en |
dc.title |
Μοντελοποίηση δευτερογενούς συστήματος αέρα αεριοστροβιλών |
el |
dc.title.alternative |
Gas Turbines' Internal Air System Modelling |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-07-22 |
- |
dc.date.modified |
2011-07-25 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιαννάκογλου, Κυριάκος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Αρετάκης, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιαννάκογλου, Κυριάκος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αρετάκης, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-09-09 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-09-09 |
- |