HEAL DSpace

Ποδηλατάδα ανάμεσα στο Άργος – Ναύπλιο || Ακολουθώντας τα ίχνη του παλιού σιδιροδρόμου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαγρέ, Βασιλική el
dc.contributor.author Παναγιωτίδου, Βασιλική el
dc.contributor.author Dagre, Vasiliki en
dc.contributor.author Panagiotidou, Vasiliki en
dc.date.accessioned 2020-02-21T10:56:33Z
dc.date.available 2020-02-21T10:56:33Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49835
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17533
dc.rights Default License
dc.subject Άργος el
dc.subject Argos en
dc.subject Ναύπλιο el
dc.subject Ποδηλατική - περιπατητική διαδρομή el
dc.subject Ποδήλατο el
dc.subject Ξύλινες κατασκευές el
dc.subject Nafplio en
dc.subject Cycling-walking routes en
dc.subject Draisine en
dc.subject Wooden constructions en
dc.subject Bicycle en
dc.title Ποδηλατάδα ανάμεσα στο Άργος – Ναύπλιο || Ακολουθώντας τα ίχνη του παλιού σιδιροδρόμου el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Cycling between Argos – Nafplion || Following the old railway tracks. en
heal.classification Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός τοπίου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-17
heal.abstract Εστιάζοντας στο τρίγωνο που δημιουργούν οι περιοχές Άργος, Ναύπλιο και Νέα Κίος ,προτείνουμε μια ποδηλατική- περιπατητική διαδρομή ,η οποία ευνοείται από τον πεδινό χαρακτήρα της περιοχής. Στόχος μας αποτελεί η επαναχρησιμοποίηση της υφιστάμενης διαδρομής, η οποία σε μεγάλο μέρος της ακολουθεί τα ίχνη του ανενεργού σιδηροδρόμου Κορίνθου-Ναυπλίου, ώστε να προβληθεί ως λειτουργική και διαδραστική διαδρομή, η οποία μπορεί να προωθεί την χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς όπως ποδήλατο δρεζίνα και περπάτημα. Η διαδρομή, η οποία συνδέει σημεία ενδιαφέροντος, εμπλουτίζεται με χώρους στάσης, οι οποίοι αποτελούν πόλους έλξης. Τα σημεία επέμβασης μας εντοπίζονται πάνω στην Ε.Ο Άργους Ναυπλίου και αντιμετωπίζονται με κοινό λεξιλόγιο συνθετικών χειρισμών και υλικών. Κατά τη διάρκεια της γραμμικής διαδρομής ο περιπατητής συναντάει κτίρια σταθμούς τα οποία είτε χρησιμοποιούν υφιστάμενες εγκαταστάσεις παλιών σιδηροδρομικών σταθμών είτε στεγάζονται σε καινούρια κτίσματα. Οι χρήσεις που περιλαμβάνουν είναι υποστηρικτικές με σταθμούς ενοικιάσεις ποδηλάτου και δρεζίνας, δημόσιες τουαλέτες και ντουζιέρες καθώς και αναψυκτήρια, παράλληλα κάθε χώρος στάσης συγκεντρώνει πολιτιστικές και εμπορικές χρήσεις , οπτικοακουστικά μέσα για ενημέρωση του επισκέπτη, και σημεία για παρατήρηση του τοπίου της Αργολικής πεδιάδας. Ακόμα διαμορφώνονται σημεία καθιστικών είτε κάτω από ελαφριές στεγάσεις είτε στο φυσικό έδαφος. Βασική πρόθεση αποτελεί η ένταξη των κατασκευών στο τοπίο γι αυτό επιλέγονται υλικά φυσικής δόμησης και δημιουργούνται κατασκευές με χαμηλό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Ξύλινες κατασκευές με σύστημα κανάβου, στύλων και δοκών αποτελούν το δομικό σύστημα των κατασκευών, ενώ οι τοίχοι πλήρωσης αποτελούνται από ωμόπλινθο. Για τη στέγαση χρησιμοποιούνται φύλλα χαλκού. Οι κατασκευές συμπληρώνουν τη διαδρομή παίζοντας με τα όρια του υπαίθριου, ημιυπαίθριου και κλειστού χώρου, παραλαμβάνοντας σταδιακά τον περιπατητή. el
heal.abstract Focusing on the triangle created by the areas Αrgos, Nafplio and Nea Kios, we propose a cycling-walking route, which is favoured by the lowland character of the area. The existing route runs in parallel with the currently inactive Corinth-Nafplio Railway route. Our goal is the reuse of the existing route in order to be viewed as a functional and interactive route, that can promote alternative means of transport such as bike and walk. The proposed route connects points of interest and is enriched with staging areas. Our intervention points are located on the highway Argos-Nafplion and are treated with common vocabulary of synthetic manipulations and materials. During the linear route the user meets train stations that either use existing railways infrastructure or housed in proposed buildings. Each stop offers facilities such as bicycles hire stations, draisine hire stations, public toilets, showers and refreshments. At the same time each stop gathers cultural and commercial uses, informing audiovisual media and points for observation of the landscape of the Argolis plain. Sitting areas are formed under natural or artificial canopies. Wooden constructions with a system of Canvas, poles and beams constitute the structural system of constructions, while the filling walls are made of omega-brick. Copper sheets are used for housing. The main intention is to integrate construction into the landscape so that natural building materials with a low footprint to be used. The constructions complement the route by playing with the limits of the outdoor, semi-outdoor and enclosed space, gradually taking the walker. en
heal.advisorName Αγγελής, Γιώργος
heal.advisorName Γιαννούτσου, Βασιλική
heal.advisorName Aggelis, Georgios en
heal.advisorName Giannoutsou, Vasiliki en
heal.committeeMemberName Δεληγιάννης, Χρήστος
heal.committeeMemberName Ζαχαρόπουλος, Ηλίας
heal.committeeMemberName Μίχα, Ειρήνη
heal.committeeMemberName Σεβαστάκης, Δημήτριος
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής