dc.contributor.author | Χαμηλός, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Chamilos, Efthymios | en |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T15:02:56Z | |
dc.date.available | 2020-04-01T15:02:56Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50009 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17707 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μεθοδολογικό πλαίσιο | el |
dc.subject | χωροχρονικά πρότυπα | el |
dc.subject | GIS | el |
dc.subject | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο | el |
dc.subject | Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα | el |
dc.subject | Methodological framework | en |
dc.subject | spatiotemporal patterns | en |
dc.subject | GIS | el |
dc.subject | National Technical University of Athens | el |
dc.subject | Universities | el |
dc.title | Μεθοδολογικό πλαίσιο ανάλυσης των χωροχρονικών προτύπων εισακτέων σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Η περίπτωση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου την περίοδο 2000-2017 | el |
dc.contributor.department | Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροχρονικά πρότυπα GIS | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-09 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αναζήτηση των χωροχρονικών προτύπων εισαγωγής σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, μέσα από την ανάλυση και ερμηνεία της διαχρονικής εξέλιξης του τόπου καταγωγής(θέση - απόσταση) των φοιτητών του πολυτεχνείου για την περίοδο 2000-2017. Ως χωρικό επίπεδο αναφοράς καθορίζεται αυτό του Δήμου. Έτσι μέσα από την επεξεργασία των δεδομένων( Τόπος καταγωγής-Δήμος-ένταση προσφοράς φοιτητών του Δήμου) ,την χρήση στατιστικών δεικτών, γραφημάτων και αξιοποίηση εργαλείων που παρέχει το ArcGis εξήχθησαν χρήσιμα συμπεράσματα σε σχέση με το από ποιους Δήμους της Ελλάδας απορροφά φοιτητές το ΕΜΠ καθώς και κάθε μία από τις 9 σχολές , σε τι ένταση απορροφά η κάθε σχολή φοιτητές από κάθε Δήμο και ποια η διαχρονική εξέλιξη αυτού του φαινομένου, ποιοι είναι οι δήμοι που διαχρονικά προσφέρουν σταθερά φοιτητές στο Ε.Μ.Π και σε κάθε μια από τις 9 σχολές, ποιες οι διαχρονικές προτιμήσεις των δήμων στις σχολές του ΕΜΠ, πως η μέση σταθμισμένη χιλιομετρική απόσταση που έλκει φοιτητές το ΕΜΠ και κάθε μια από τις 9 σχολές εξελίσσεται στο χρόνο. Έτσι, το μεθοδολογικό πλαίσιο για την αναζήτηση και ερμηνεία των χωροχρονικών προτύπων που διαμορφώνονται μελετώντας την διαχρονική εξέλιξη του τόπου καταγωγής των φοιτητών του πολυτεχνείου για την περίοδο 2000-2017 δομήθηκε μέσα από την απάντηση των παραπάνω ερωτημάτων. Τέλος, ένα ακόμη ερώτημα στο οποίο θελήσαμε να απαντήσουμε, είναι η ύπαρξη ή μη, χωρικής αυτοσυσχέτισης στους δήμους της Ελλάδας που έχουν στείλει φοιτητές στο ΕΜΠ λαμβάνοντας υπόψη και το πληθυσμιακό μέγεθος του Δήμου. | el |
heal.abstract | This paper discusses the search for spatiotemporal patterns of admission to a higher education institution through the analysis and interpretation of the evolution of the place of origin (position - distance) of polytechnic students for the period 2000-2017. The place of origin was defined as the reference level of the Municipality. Thus, through the processing of the data (Place of Origin-Municipality-intensity of the students of the Municipality), the use of statistical indicators, graphs and the use of tools provided by ArcGis, we have drawn useful conclusions as to which of the Municipalities of Greece NTUA and each of the 9 schools absorbs students, how intensive each college absorbs students from each municipality and what is the evolution of this phenomenon over time, what are the municipalities that are constantly offering stable students in the NTUA and in each of the 9 schools, which are the timeless preferences of the municipalities in the NTUA schools, how the weighted average distance traveled by NTUA students and each of the nine schools evolves over time. The answer to the above questions is that defines the methodological framework for searching and interpreting the spatiotemporal models that are shaped by studying the evolution of the place of origin of the polytechnic students for the period 2000-2017. Finally, another issue that we wanted to answer is whether there is a spatial autocorrelation in the municipalities of Greece that have sent students to the National Technical University, considering the population size of the Municipality. | en |
heal.advisorName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 164 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: