dc.contributor.author |
Κακαλοπούλου, Αμαλία
|
el |
dc.contributor.author |
Kakalopoulou, Amalia
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-04-01T16:29:18Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T16:29:18Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17717 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μεθοριακότητα |
el |
dc.subject |
Απροσδιοριστία |
el |
dc.subject |
Αποσπασματικότητα |
el |
dc.subject |
Θέατρο |
el |
dc.subject |
Liminality |
en |
dc.subject |
Indeterminacy |
en |
dc.subject |
Fragmentariness |
en |
dc.subject |
Theater |
en |
dc.title |
Το απόκοσμο ως βίωμα: Χωρικές διαδικασίες στην παράσταση "Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, Κεφ. 23ο" της Έφης Μπίρμπα. |
el |
dc.title |
The other-worldly as experience: Spatial processes in Efi Birba's theatrical performance "Don Quixote, 2nd Book, Chpt. 23". |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
αρχιτεκτονική, σκηνογραφία, χωρικές διαδικασίες |
el |
heal.classification |
architecture, scenography, spatial processes |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-11-01 |
|
heal.abstract |
Σε αυτό το δοκίμιο μελετάται θεωρητικά το απόκοσμο ως βίωμα στη θεατρική παράσταση "Δον Κιχώτης, Βιβλίο 2ο, Κεφ. 23ο" σε σκηνοθεσία της Έφης Μπίρμπα και αναζητούνται οι χωρικές διαδικασίες από τις οποίες προκύπτει, με σκοπό να δημιουργηθούν εργαλεία σχεδιασμού του. Βάσει βιβλιογραφικής ανασκόπησης στήνεται μία θεωρητική προσέγγιση του απόκοσμου ως βιώματος σε αυτήν την παράσταση, με ερευνητικό ερώτημα το πώς λαμβάνει χώρα το απόκοσμο που, προκαλώντας πολυσημίες, παίζει με τις βεβαιότητες του υποκειμένου για τον κόσμο, σε βαθμό που να επιφέρει ρίγος, διχάζει την επιθυμία του να το αντικρίσει και να αναμετρηθεί μαζί του, ενώ ταυτόχρονα είναι αδύνατο να εκφραστεί με λέξεις. Η συγκεκριμένη παράσταση επιλέχθηκε χάρη στη θεματολογία της και την εικαστικότητά της. Η Μπίρμπα και η ομάδα της, αποδίδοντας αφαιρετικά αλλά πιστά τις αναμετρήσεις του Δον Κιχώτη μέσα στην σπηλιά του μάγου Μοντεσίνου, γέννησαν έναν μυστηριώδη κόσμο παιχνιδιού και αναμέτρησης με τον εαυτό και με την πίστη. |
el |
heal.advisorName |
Παρμενίδης, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παρμενίδης, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γυπαράκης, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λάββα, Σταυρούλα (Ρίβα) |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|