dc.contributor.author | Δίπλα, Τριάδα | el |
dc.contributor.author | Dipla, Triada | en |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T21:42:19Z | |
dc.date.available | 2020-04-06T21:42:19Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50071 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17769 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δείκτες δομικής αξιολόγησης | el |
dc.subject | Ανάστροφος υπολογισμός | el |
dc.subject | Αναλύσεις εντατικής κατάστασης | el |
dc.subject | Αλγόριθμοι πρόβλεψης παραμορφώσεων | el |
dc.subject | Structural evaluation indexes | en |
dc.subject | Back-analysis | en |
dc.subject | Strain analysis | en |
dc.subject | Strain predictive algorithms | en |
dc.title | Αξιολόγηση αλγορίθμων πρόβλεψης εντατικής κατάστασης οδοστρωμάτων | el |
dc.title | Assessment of algorithms for pavements critical strain estimation | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός oδοστρωμάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-07-12 | |
heal.abstract | Η υποβάθμιση της δομικής κατάστασης ενός υφιστάμενου οδοστρώματος με τη πάροδο του χρόνου καθιστά απαραίτητο τον προσδιορισμό της φέρουσας ικανότητας του σε κάθε χρονική στιγμή της ζωής του οδοστρώματος. Προς τούτο, μεταξύ άλλων θεωρείται σημαντική η γνώση της εντατικής κατάστασης του οδοστρώματος η οποία οδηγεί στον προσδιορισμό της εναπομένουσας ζωής του υποδεικνύοντας ενδεχόμενη ανάγκη συντήρησής του. Λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών που περιλαμβάνει η διενέργεια της δομικής αξιολόγησης, έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά αλγόριθμοι πρόβλεψης της εντατικής κατάστασης των οδοστρωμάτων. Υπό το πρίσμα αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη διερεύνηση και αξιολόγηση υφιστάμενων αλγορίθμων πρόβλεψης των παραμορφώσεων στις κρίσιμες θέσεις αστοχίας των ασφαλτικών οδοστρωμάτων με έμφαση στον πυθμένα των ασφαλτικών στρώσεων. Συγκεκριμένα διερευνάται η προσαρμογή των αλγορίθμων σε στοιχεία που αφορούν υφιστάμενα οδοστρώματα στη χώρα μας καθώς και η δημιουργία νέου προτύπου πρόβλεψης. Για το σκοπό αυτό, αξιοποιούνται στοιχεία συλλογής από τη βάση δεδομένων του Εργαστηρίου Οδοποιίας ΕΜΠ τα οποία αφορούν σε μετρήσεις ελαστικών υποχωρήσεων καθώς και μετρήσεις στρωματογραφίας με μη καταστρεπτικά συστήματα σε πειραματικό οδόστρωμα τμήματος αυτοκινητοδρόμου. Η επεξεργασία των στοιχείων συλλογής με ένα πρώτο επίπεδο ανάλυσης αλλά και με αναλύσεις ανάστροφου υπολογισμού και εντατικής κατάστασης οδοστρωμάτων, τροφοδοτεί τα πρότυπα πρόβλεψης των παραμορφώσεων που προέκυψαν από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Τα σχετικά αποτελέσματα για την αξιολόγηση των αλγορίθμων πρόβλεψης της εντατικής κατάστασης των οδοστρωμάτων περιλαμβάνονται στα επιμέρους κεφάλαια της εργασίας. | el |
heal.abstract | Pavements structural condition deteriorates over time, thus it is necessary to monitor pavements bearing capacity evolution at any time. In order to succeed it, knowledge of stresses and strains are necessary for calculating remaining life and indicating potential maintenance needs. So the present diploma thesis deals with the investigation and evaluation of predictive algorithms of the strains at the bottom of the asphalt layers. Through this investigation, an additional objective is to assess the applicability of these algorithms on field data from pavements within Greece and to develop a new one. For this purpose, deflections and thickness data from an experimental pavement section are utilized, taken from the database of the Laboratory of Pavement Engineering of National Technical University of Athens (NTUA). Taking into account results by first- level analysis, back-calculation and strain analysis, predictive algorithms are evaluated and the relevant results are included within this thesis. | en |
heal.advisorName | Λοϊζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: