dc.contributor.author |
Vlachos, Vasileios
|
en |
dc.contributor.author |
Βλάχος, Βασίλειος
|
el |
dc.date.accessioned |
2020-04-15T14:00:23Z |
|
dc.date.available |
2020-04-15T14:00:23Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50204 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17902 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κυκλοφοριακή προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Κυκλικός κόμβος |
el |
dc.subject |
Μέση καθυστέρηση |
el |
dc.subject |
Ελάχιστο χρονικό διάκενο |
el |
dc.subject |
Κυκλικός κόμβος turbo |
el |
dc.title |
Διερεύνηση ισόπεδων κυκλικών κόμβων προτεραιότητας με την χρήση μικροσκοπικής προσομοίωσης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακή τεχνική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-10-22 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της είναι η σύγκριση ενός κυκλικού κόμβου δύο λωρίδων μ ‘ έναν κυκλικό κόμβο turbo και η διερεύνηση της λειτουργίας τους για διαφορετικά σενάρια. Για την επίτευξη αυτού προσομοιώθηκε η λειτουργία τους με την χρήση του λογισμικού PTV Vissim. Εξετάστηκαν πολλά διαφορετικά σενάρια και σαν παράμετροι αυτών χρησιμοποιήθηκαν, το ελάχιστο χρονικό διάκενο, ο κυκλοφοριακός φόρτος και το ποσοστό των οχημάτων που στρίβουν στην πρώτη έξοδο. Χρησιμοποιήθηκαν πολλές τιμές των παραμέτρων και βρέθηκαν τα σενάρια που ευνοούν τον κάθε κόμβο. Παρατηρήθηκε ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος επηρεάζει παρόμοια τους δύο κόμβους ενώ οι άλλοι δύο παράμετροι προκαλούν διαφορετικά αποτελέσματα για τον κάθε κόμβο. Τέλος αναδεικνύεται ο λειτουργικότερος κόμβος για κάθε κατάσταση κυκλοφορίας και επισημαίνονται οι περιπτώσεις που ευνοούν την αντικατάσταση ενός κυκλικού κόμβου δύο λωρίδων από ενάν κυκλικό κόμβο turbo κι αυτές που δεν την ευνοούν. |
el |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτζόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
105 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|