dc.contributor.advisor |
Αζοράκος, Σαμψών |
el |
dc.contributor.author |
Κωτσαντής, Γεώργιος Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Kotsantis, Georgios D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-09-14T08:22:12Z |
|
dc.date.available |
2011-09-14T08:22:12Z |
|
dc.date.copyright |
2011-09-13 |
- |
dc.date.issued |
2011-09-14 |
|
dc.date.submitted |
2011-09-13 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9391 |
|
dc.description |
110 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων αναβάθμισης, υφιστάμενων κρηπιδωμάτων κατασκευασμένα στις αρχές του 1980. Σαν “αναβάθμιση” υπάρχοντος κρηπιδώματος, χαρακτηρίζεται η προσαρμογή των επιμέρους υφιστάμενων έργων είτε για τις δράσεις νέων φορτίων περιβάλλοντος και λειτουργίας ή/και για την εξυπηρέτηση μεγαλύτερων πλοίων.
Το κύριο φορτίο περιβάλλοντος που ασκείται σήμερα και για το οποίο δεν είχε σχεδιαστεί αρχικά το κρηπίδωμα να το παραλάβει με ασφάλεια, είναι ο σεισμός. Αυτή η αδυναμία προκύπτει λόγω αύξησης της σεισμικής επιτάχυνσης υπολογισμού, ύστερα από τροποποίηση του χάρτη σεισμικής επικινδυνότητας.
Τα νέα φορτία λειτουργίας που καλείται να παραλάβει το κρηπίδωμα προέρχονται από τη σύγχρονη ανάγκη εξυπηρέτησης πιο πολλών, βαρύτερων και με μεγαλύτερες διαστάσεις εμπορευμάτων στο υφιστάμενο χώρο εργασίας του κρηπιδώματος. Στις ανάγκες αυτές προστίθενται οι απαιτήσεις για μεγαλύτερη απόδοση των εργασιών και επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πλοίων που παραβάλλουν. Οι πιο πάνω ανάγκες πρέπει να εκπληρώνονται πάντα, κάτω από απαραίτητη ασφάλεια. Σήμερα όμως πολλά από τα υφιστάμενα έργα δεν επαρκούν για την κάλυψη αυτής της ασφάλειας.
Η προσαρμογή των επιμέρους υφιστάμενων έργων στην ανάγκη για μεγαλύτερα βάθη εξυπηρέτησης πλοίων, είναι σε πολλές περιπτώσεις κρηπιδωμάτων αναγκαία ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού. Εδώ και τρεις δεκαετίες οι διαστάσεις των πλοίων έχουν μεγαλώσει, με αυτή του βυθίσματος να είναι η πιο σημαντική.
Στη διπλωματική λοιπόν περιγράφονται όσο πιο λεπτομερώς γίνεται οι ανάγκες αυτές δίνοντας τιμές και μεγέθη που ισχύουν σήμερα. Παράλληλα εξετάζεται αν το υφιστάμενο κρηπίδωμα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει αυτές τις απαιτήσεις και τέλος επιλύονται δύο χαρακτηριστικές λύσεις που συνδυάζουν τις υπό αναβάθμιση ανάγκες. |
el |
dc.description.abstract |
Purpose of the thesis is to investigate the potential upgrade existing platforms constructed in early 1980. As an "upgrade" existing platform, characterized by the adaptation of existing sub-projects or for the actions of new environmental and operational loads and / or to accommodate larger ships.
The main cargo carried on the environment today and that was not originally designed the podium to receive it safely is the earthquake. This failure occurs because of increased seismic acceleration calculation, after modification of the seismic hazard map.
The new workloads required to receive the platform from the modern service needs of many more, heavier and larger goods in the current work of the platform. These needs are added demands for greater efficiency of operations and accelerate service ships comparer. The above needs to be always fulfilled under necessary security. But today many of the existing projects are not sufficient to meet this security.
The adaptation of existing sub-projects the need for greater depths service ships, in many cases necessary platform to ensure the smooth operation of the port. For three decades the size of the ships have grown up with that of the draft is the most important.
The mission therefore described as more detail is these needs, giving prices and sizes that exist today. While considering whether the current platform is able to serve these requirements, and finally settled two typical solutions which combine in upgrading needs. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Γεώργιος Δ. Κωτσαντής |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Αναβάθμιση |
el |
dc.subject |
Κρηπιδότοιχοι |
el |
dc.subject |
Λιμάνια |
el |
dc.subject |
Πασσαλοτοιχία |
el |
dc.subject |
Ανοικτά Κρηπιδώματα |
el |
dc.subject |
Σεισμοί |
el |
dc.subject |
Αστοχία |
el |
dc.subject |
Ωθήσεις γαιών |
el |
dc.subject |
Upgrade |
en |
dc.subject |
Quay wall |
en |
dc.subject |
Earthquakes |
en |
dc.subject |
Ports |
en |
dc.subject |
Container Ships |
en |
dc.subject |
Failure |
en |
dc.title |
Αναβάθμιση υφιστάμενου Κρηπιδότοιχου. Αντιμετώπιση δύο χαρακτηριστικών περιπτώσεων |
el |
dc.title.alternative |
Upgrading of existing Quay Wall. Study of two characteristic cases |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-07-22 |
- |
dc.date.modified |
2011-09-13 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μέμος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αζοράκος, Σαμψών |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μέμος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος. Εργαστήριο Λιμενικών Έργων |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-09-14 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-09-14 |
- |