dc.contributor.author | Καββάς, Γιώργος | el |
dc.contributor.author | Kavvas, Giorgos | en |
dc.date.accessioned | 2020-04-24T07:55:16Z | |
dc.date.available | 2020-04-24T07:55:16Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50220 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17918 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παραμετρική μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Parametric modeling | en |
dc.subject | Αντίσταση κυματισμού | el |
dc.subject | Wave-making resistance | en |
dc.subject | Βελτιστοποίηση γάστρας | el |
dc.subject | Hull optimization | en |
dc.subject | Ιστιοπλοϊκό σκάφος | el |
dc.subject | Sailing yacht | en |
dc.subject | Δίγαστρο σκάφος | el |
dc.subject | Catamaran boat | en |
dc.title | Παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της αντίστασης κυματισμού δίγαστρου ιστιοπλοϊκού | el |
dc.title | Parametric model and wave-making optimization of a sailing catamaran | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υδροδυναμική μικρών σκαφών | el |
heal.classification | Hydrodynamics of boats | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-18 | |
heal.abstract | Σε αυτή την εργασία παρουσιάζεται η ανάλυση βελτιστοποίησης ενός υπάρχον δίγαστρου ιστιοπλοϊκού σκάφους ως προς την αντίσταση κυματισμού. Προκειμένου να μοντελοποιηθεί η δοθείσα μορφή γάστρας παραμετρικά γίνεται χρήση του λογισμικού CAESES-Friendship Framework, ώστε να επιλεχθούν οι μεταβλητές σχεδίασης που θα μεταβάλλονται. Η υδροδυναμική αξιολόγηση των παραχθέντων γαστρών συνίσταται στην συμπεριφορά τους κατά την πλεύση σε ήρεμο νερό. Οι υπολογισμοί θα υλοποιηθούν σε δύο ταχύτητες V=8 [kn] και V=12 [kn], οι οποίες αντιστοιχούν στην κατάσταση πλεύσης μόνο με τους κινητήρες και στην δεύτερη ταχύτητα έχουμε και την βοήθεια των ιστίων. Η προσομοίωση της πλεύσης θα υλοποιηθεί με χρήση του λογισμικού SHIPFLOW, το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνική ολοκλήρωσης των πιέσεων στο στερεό σύνορο και την ελεύθερη επιφάνεια στα πλαίσια της δυναμικής θεωρίας. Η ελαχιστοποίηση της αντίστασης κυματισμού θα επιδιωχθεί σε δύο διαφορετικές διαδικασίες βελτιστοποίησης, αφενός με αξιολόγηση αυτής καθαυτής της τιμής της κι αφετέρου με την ανάλυση του πεδίου των παραγόμενων κυματισμών. | el |
heal.abstract | The parent thesis presents an optimization analysis of an existing catamaran sailboat for wave-making resistance. In order to construct the given hull form parametrically, CAESES-Friendship Framework software is used to choose the design variables that will be altered. The hydrodynamic evaluation of the produced hulls consists of their behavior when sailing in calm water. The calculations will be carried out at two speeds V = 8 [kn] and V = 12 [kn], which correspond to the cruise mode with the motors only while the second speed includes sail assistance. The simulation of the cruise will be carried out using SHIPFLOW software, which uses the technique of integrating pressures on the solid boundary and free surface in the framework of dynamic theory. Minimizing the wave-making resistance will be pursued in two different optimization processes, first by evaluating the value itself and by then by analysing the wave pattern | en |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδάκης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 88 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: