dc.contributor.author | Mantas, Konstantinos | en |
dc.contributor.author | Μαντάς, Κωνσταντίνος | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-26T14:04:39Z | |
dc.date.available | 2020-04-26T14:04:39Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50236 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17934 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συντονισμός | el |
dc.subject | Σιδηροδρομική γέφυρα | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση φορέα-σιδηροτροχιάς | el |
dc.subject | Λοξή γέφυρα | el |
dc.subject | Δυναμική επαύξηση | el |
dc.subject | Resonance | en |
dc.subject | Railway bridge | en |
dc.subject | Structure-rail interaction phenomenon | en |
dc.subject | Skew bridge | en |
dc.subject | Dynamic magnitudes | en |
dc.title | Δυναμική ανάλυση σιδηροδρομικής γέφυρας και αλληλεπίδραση φορέα-σιδηροτροχιάς | el |
dc.title | Dynamic analysis of railway bridge and interaction structure-rail | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σιδηροδρομική γέφυρα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-21 | |
heal.abstract | Διερευνάται η συμπεριφορά σιδηροδρομικής λοξής γέφυρας ανοίγματος 30 μέτρων. Κίνητρο αναζήτησης αποτέλεσε το γεγονός ότι γέφυρες μικρών ανοιγμάτων δύναται να είναι κρίσιμες υπό τα δυναμικά φορτία κυκλοφορίας. Η γέφυρα είναι αμφιέρειστη σύμμικτου καταστρώματος με δύο κύριες δοκούς. Αρχικά, η γέφυρα ορίστηκε υπό τα στατικά φορτία των κανονισμών και ελέγχθηκε υπό τα αντίστοιχα δυναμικά. Για ταχύτητες διέλευσης των συρμών μεγαλύτερες από 200 km/h οι σύγχρονοι κανονισμοί ορίζουν μια ομάδα πρότυπων συρμών HSLM A1÷A10 για την ανάλυση της δυναμικής συμπεριφοράς. Παρατηρήθηκαν φαινόμενα συντονισμού προκαλώντας δυναμικές επαυξήσεις των μεγεθών. Κρισιμότερο μέγεθος για τον σχεδιασμό προέκυψε η κατακόρυφη επιτάχυνση του καταστρώματος. Μετά από πληθώρα παραμετρικών αλλαγών διαπιστώθηκε σημαντική επιρροή του πάχους της πλάκας σκυροδέματος. Επιπλέον, εξετάστηκε το φαινόμενο αλληλεπίδρασης φορέα σιδηροτροχιάς. Τα φορτία κυκλοφορίας και θερμικών μεταβολών παραμορφώνουν το κατάστρωμα και η ράγα που είναι προσδεμένη σε αυτό, εξαναγκάζεται να ακολουθήσει. Ως εκ τούτου δημιουργούνται σχετικές μετακινήσεις φορέα-ράγας και συνεπαγόμενες δυνάμεις αλληλεπίδρασης. Αντικείμενο της διερεύνησης είναι να εξασφαλισθεί η ακεραιότητα της σιδηροτροχιάς θέτοντας όρια στις αναπτυσσόμενες τάσεις και παραμορφώσεις. | el |
heal.abstract | Investigating the behavior of a 30-meter skew railway bridge. The incentive of the research constitutes the fact that bridges of short span can be crucial under dynamic traffic loads. The bridge is composite with two main griders. Initially, the bridge was defined under the static loads of the regulations and tested under the corresponding dynamic ones. For transit speeds greater than 200 km / h, the current regulations define a group of standard trains HSLM A1 ÷ A10 for dynamic behavior analysis. Resonance’s phenomena were observed causing dynamic magnitudes. The most critical parameter for the design was the vertical acceleration of the deck. After a multitude of parametric changes, a significant influence of the thickness of the concrete slab was observed. In addition, the structure-rail interaction phenomenon was examined. Traffic and thermal changes loads deform the deck and the rail, that is attached to, is forced to follow. Therefore, relative rail-structure displacements and resulting interacting forces are generated. The object of the investigation is to ensure the integrity of the rail by setting limits on the developing trends and deformations. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Γαντές, Χάρης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 95 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: