HEAL DSpace

Δυναμική ανάλυση σιδηροδρομικής γέφυρας και αλληλεπίδραση φορέα-σιδηροτροχιάς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Mantas, Konstantinos en
dc.contributor.author Μαντάς, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2020-04-26T14:04:39Z
dc.date.available 2020-04-26T14:04:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50236
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17934
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συντονισμός el
dc.subject Σιδηροδρομική γέφυρα el
dc.subject Αλληλεπίδραση φορέα-σιδηροτροχιάς el
dc.subject Λοξή γέφυρα el
dc.subject Δυναμική επαύξηση el
dc.subject Resonance en
dc.subject Railway bridge en
dc.subject Structure-rail interaction phenomenon en
dc.subject Skew bridge en
dc.subject Dynamic magnitudes en
dc.title Δυναμική ανάλυση σιδηροδρομικής γέφυρας και αλληλεπίδραση φορέα-σιδηροτροχιάς el
dc.title Dynamic analysis of railway bridge and interaction structure-rail en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σιδηροδρομική γέφυρα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-21
heal.abstract Διερευνάται η συμπεριφορά σιδηροδρομικής λοξής γέφυρας ανοίγματος 30 μέτρων. Κίνητρο αναζήτησης αποτέλεσε το γεγονός ότι γέφυρες μικρών ανοιγμάτων δύναται να είναι κρίσιμες υπό τα δυναμικά φορτία κυκλοφορίας. Η γέφυρα είναι αμφιέρειστη σύμμικτου καταστρώματος με δύο κύριες δοκούς. Αρχικά, η γέφυρα ορίστηκε υπό τα στατικά φορτία των κανονισμών και ελέγχθηκε υπό τα αντίστοιχα δυναμικά. Για ταχύτητες διέλευσης των συρμών μεγαλύτερες από 200 km/h οι σύγχρονοι κανονισμοί ορίζουν μια ομάδα πρότυπων συρμών HSLM A1÷A10 για την ανάλυση της δυναμικής συμπεριφοράς. Παρατηρήθηκαν φαινόμενα συντονισμού προκαλώντας δυναμικές επαυξήσεις των μεγεθών. Κρισιμότερο μέγεθος για τον σχεδιασμό προέκυψε η κατακόρυφη επιτάχυνση του καταστρώματος. Μετά από πληθώρα παραμετρικών αλλαγών διαπιστώθηκε σημαντική επιρροή του πάχους της πλάκας σκυροδέματος. Επιπλέον, εξετάστηκε το φαινόμενο αλληλεπίδρασης φορέα σιδηροτροχιάς. Τα φορτία κυκλοφορίας και θερμικών μεταβολών παραμορφώνουν το κατάστρωμα και η ράγα που είναι προσδεμένη σε αυτό, εξαναγκάζεται να ακολουθήσει. Ως εκ τούτου δημιουργούνται σχετικές μετακινήσεις φορέα-ράγας και συνεπαγόμενες δυνάμεις αλληλεπίδρασης. Αντικείμενο της διερεύνησης είναι να εξασφαλισθεί η ακεραιότητα της σιδηροτροχιάς θέτοντας όρια στις αναπτυσσόμενες τάσεις και παραμορφώσεις. el
heal.abstract Investigating the behavior of a 30-meter skew railway bridge. The incentive of the research constitutes the fact that bridges of short span can be crucial under dynamic traffic loads. The bridge is composite with two main griders. Initially, the bridge was defined under the static loads of the regulations and tested under the corresponding dynamic ones. For transit speeds greater than 200 km / h, the current regulations define a group of standard trains HSLM A1 ÷ A10 for dynamic behavior analysis. Resonance’s phenomena were observed causing dynamic magnitudes. The most critical parameter for the design was the vertical acceleration of the deck. After a multitude of parametric changes, a significant influence of the thickness of the concrete slab was observed. In addition, the structure-rail interaction phenomenon was examined. Traffic and thermal changes loads deform the deck and the rail, that is attached to, is forced to follow. Therefore, relative rail-structure displacements and resulting interacting forces are generated. The object of the investigation is to ensure the integrity of the rail by setting limits on the developing trends and deformations. en
heal.advisorName Θανόπουλος, Παύλος el
heal.committeeMemberName θανόπουλος, Παύλος el
heal.committeeMemberName Βάγιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γαντές, Χάρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 95 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα