HEAL DSpace

Οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής των σοβαρά τραυματιών στα οδικά ατυχήματα στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χαραλαμπίδη, Μαρία el
dc.contributor.author Charalampidi, Maria en
dc.date.accessioned 2020-04-26T14:40:25Z
dc.date.available 2020-04-26T14:40:25Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50241
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17939
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βαριά τραυματίες σε οδικά δίκτυα el
dc.subject Serious road injuries en
dc.subject Δείκτης ασφαλείας επιβατικών οχημάτων el
dc.subject Κοινωνικοί και οικονομικοί δείκτες el
dc.subject Γενικευμένο γραμμικό μοντέλο el
dc.subject Euro Ncap score en
dc.subject Social and economic indicators en
dc.subject Generalized linear model en
dc.title Οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής των σοβαρά τραυματιών στα οδικά ατυχήματα στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαχείριση της κυκλοφορίας και οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-07-12
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν για πρώτη φορά οι οικονομικοί, κοινωνικοί και συγκοινωνιακοί δείκτες επιρροής των σοβαρά τραυματιών στα οδικά ατυχήματα στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για την ανάλυση αναπτύχθηκε ειδική βάση δεδομένων που περιελάμβανε στοιχεία για όλα τα κράτη για δείκτες σχετικούς με την οικονομία, την οδική υποδομή, τα χαρακτηριστικά των οχημάτων και της κυκλοφορίας τους και τα οδικά ατυχήματα για το έτος 2015. Αναπτύχθηκαν γενικευμένα γραμμικά στατιστικά μοντέλα που συσχετίζουν τη συχνότητα των βαριά τραυματιών και τη σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων με τους επιλεγμένους δείκτες. Η εφαρμογή των μοντέλων οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό των επιβατικών οχημάτων που έχουν δείκτης ασφαλείας 5 αστέρια έχει τη μεγαλύτερη επιρροή και διαπιστώθηκε ότι η αύξηση του σχετίζεται με τη μείωση του αριθμού των βαριά τραυματιών στα οδικά ατυχήματα. Επιπλέον η αύξηση του ποσοστού των λεωφορείων οδηγεί σε σημαντική μείωση του αριθμού των βαριά τραυματιών στα οδικά ατυχήματα και στη σοβαρότητα των ατυχημάτων. el
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 64 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα