dc.contributor.author | Χήρας, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Chiras, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T08:56:13Z | |
dc.date.available | 2020-04-28T08:56:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50280 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17978 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διερεύνηση παραβίαση | el |
dc.subject | Κόκκινο | el |
dc.subject | Παράγοντες επιρροής | el |
dc.title | Διερεύνηση των παραμέτρων επιρροής της παραβίασης της κόκκινης ένδειξης του φωτεινού σηματοδότη | el |
dc.title | Investigation of the factors impacting the violation of red light signal | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-22 | |
heal.abstract | Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο προσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν τους οδηγούς στην παραβίαση της κόκκινης ένδειξης του φωτεινού σηματοδότη σε διασταυρώσεις με φωτεινή σηματοδότηση. Προκειμένου να είναι εφικτός ο προσδιορισμός των παραμέτρων αυτών πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου των εκδηλωμένων προτιμήσεων, με βάση την οποία εξετάστηκε πλήθος χαρακτηριστικών που αφορούν στις μετακινήσεις των ερωτώμενων, στις συνήθειες τους, σε κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά και σε θέματα που αφορούν παραβάσεις του ΚΟΚ και αντιλήψεις σε σχέση με τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών. Η διεξαγωγή της έρευνας ξεκίνησε από το Σεπτέμβριο του 2018 και ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2019. Το δείγμα αποτελούνταν από άτομα 18 ετών και άνω που κατέχουν δίπλωμα οδήγησης. Οι συμμετέχοντες ήταν 354, οι οποίοι επιλέχθηκαν με τυχαία δειγματοληψία. Η έρευνα έλαβε χώρα σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας όπως το Σύνταγμα, ο Πειραιάς και η Μαρίνα Φλοίσβου, σημαντικός αριθμός των ερωτηματολογίων συλλέχθηκαν μέσω διαδικτύου. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων επιλέχθηκε η μέθοδος των διακριτών επιλογών με την οποία σχεδιάστηκαν μοντέλα ordered probit. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι οδηγοί επηρεάζονται κυρίως από τους αυξημένους φόρτους στις καθημερινές τους διαδρομές και κατά συνέπεια ωθούνται σε παραβάσεις. Επίσης όσο καλύτερα ενημερωμένοι είναι οι οδηγοί σχετικά με την οδική ασφάλεια τόσο μειώνονται οι παραβατικές συμπεριφορές. Τέλος, σημαντικό ρόλο στην παραβίαση της κόκκινης ένδειξης του φωτεινού σηματοδότη παίζουν και άλλες παράμετροι όπως το φύλο, η ηλικία και το εισόδημα. | el |
heal.abstract | The aim of this research is to identify the factors that affect drivers’ red light running behavior, at signalized intersections. For this purpose a questionnaire survey was conducted using the revealed preference method. Within the framework of the survey several contributory factors relevant to trip characteristics and habits, socioeconomic characteristics, illegal driving and attitudes towards traffic signals were explored. The survey began in September of 2018 and was completed in May of 2019. The study sample size was 354 participants randomly selected, with the only applied quota being over 18 years old and acquiring a driving license. The survey covered central areas of Athens such as Syntagma, Piraeus and Floisvos marina, a substantial number of questionnaires was also filled-in via the web. The results were analyzed through the discrete choice method which was used to design ordered probit models. Results showed that drivers seem to be influenced mainly by heavy traffic conditions during their daily movement routes, which results in them exhibiting illegal behavior regarding red light running. Also, the more up-to-date about road safety the drivers are the less the recorded offending behaviors. Finally, other factors such as gender, age and income are also important in red light running behavior. | en |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 88 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: