dc.contributor.author | Τόλιας, Ιωάννης-Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Tolias, Ioannis-Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2020-04-28T09:37:22Z | |
dc.date.available | 2020-04-28T09:37:22Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50286 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17984 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δίκτυα πίστης | el |
dc.subject | Ασφάλεια πλοίων | el |
dc.subject | Στατικό μοντέλο | el |
dc.subject | Δυναμικό μοντέλο | el |
dc.subject | Μοντέλο πιθανοτήτων | el |
dc.subject | Bayesian networks | en |
dc.subject | Marine safety | en |
dc.subject | Static model | en |
dc.subject | Dynamic model | en |
dc.subject | Probability model | en |
dc.title | Σύγκριση στατικών και δυναμικών μοντέλων δικτύων πίστεως για ενίσχυση ασφάλειας στα πλοία | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικά | el |
heal.classification | Ασφάλεια πλοίων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-11-04 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάλυση του ρίσκου στις θαλάσσιες μεταφορές. Με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο είδος μεταφορών αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι των μεταφορών των εμπορευμάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι σημαντικό για τις εταιρίες αν είναι σε θέση να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για το μετριασμό του ρίσκου σε αποδεκτά επίπεδα, χωρίς όμως η όλη διαδικασία να ξεπερνά κάποια όρια, είτε χρονικά, είτε οικονομικά. Η ποσοτική προσέγγιση της ανάλυσης του ρίσκου, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και στην Θεωρία Πιθανοτήτων. Στην παρούσα εργασία αφού παρουσιαστεί αρχικά το θέμα της ασφάλειας στη θάλασσα και στις συνέπειες των ατυχημάτων, τόσο για τις ανθρώπινες ζωές, το περιβάλλον, αλλά και τη βιωσιμότητα των εταιριών των πλοιοκτητών, θα παρουσιαστεί η δομή της Formal Safety Assessment, καθώς και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί για την αξιολόγηση του ρίσκου, εστιάζοντας στα Bayesian Networks, ενώ στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση ενός στατικού μοντέλου σε Bayesian Networks που αφορά τις επιθεωρήσεις των πλοίων και τις οικονομικές συνέπειες ενός ατυχήματος. Μετά την ανάλυση θα παρουσιαστούν τα δεδομένα που προέκυψαν από την χρήση κώδικα που κάνει το μοντέλο δυναμικό. Τέλος θα γίνει μια σύγκριση του στατικού μοντέλου με το δυναμικό και θα γίνει σχολιασμός αποτελεσμάτων. | el |
heal.abstract | Τhe present paper deals with risk analysis in maritime transport. Given that this type of transport is a major part of freight transport worldwide, it is important for companies to be able to take the necessary risk mitigation measures to acceptable levels, but without causing any problems, either in terms of time or in terms of financial resources. The quantitative approach to risk analysis is largely based on the Probability Theory. In this paper, after presenting the issue of maritime safety and the consequences of accidents, both for human life, the environment and the viability of shipowners’ companies, the structure of the Formal Safety Assessment, will be presented, as well as the tools it uses in order to assess risk, focusing on Bayesian Networks. Also, a static model in Bayesian Networks will be analyzed and it will be compared with an upgraded version of the model which is a dynamic one. The dynamic model was created as part of this paper by using programming. Both models are describing the importance of inspections in ships in terms of the financial impact of a possible accident. | en |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ηλιοπούλου, Ελευθερία | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 116 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: