dc.contributor.author | Τύπα, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Typa, Dimitra | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-01T16:53:14Z | |
dc.date.available | 2020-05-01T16:53:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50321 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18019 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Απόσπαση προσοχής | el |
dc.subject | Πεζοί | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακή συμπεριφορά | el |
dc.subject | Ασφάλεια πεζών | el |
dc.subject | Σηματοδοτούμενη διάβαση | el |
dc.subject | Cell phone distraction | en |
dc.subject | Pedestrians | en |
dc.subject | Traffic behaviour | en |
dc.subject | Safety behaviour | en |
dc.subject | Signalized intersection | en |
dc.title | Ανάλυση της απόσπασης προσοχής των πεζών που συνομιλούν στο κινητό τηλέφωνο | el |
dc.title | Analysis of pedestrians distracted behaviour talking on mobile phone | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.classification | Κυκλοφοριακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-29 | |
heal.abstract | Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διεξοδική μελέτη της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς και της ασφάλειας των πεζών που συνομιλούν με το κινητό τηλέφωνο στο χέρι κατά τη διάρκεια της διάσχισης σηματοδοτούμενων διαβάσεων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πείραμα σε πραγματικές οδικές συνθήκες, με τη μέθοδο της βιντεοσκόπησης, σε τρεις σηματοδοτούμενες διαβάσεις στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να καταστεί εφικτή η σύγκριση των χαρακτηριστικών των πεζών που παρουσιάζουν ή όχι απόσπαση προσοχής. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της απόσπασης προσοχής στην ταχύτητα των πεζών. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης για να αποτυπώσουν τη συσχέτιση μεταξύ της ασφάλειας των πεζών (εμπλοκή σε παρ’ολίγον ατύχημα) και της απόσπασης προσοχής λόγω χρήσης κινητού τηλεφώνου. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η απόσπαση προσοχής λόγω συνομιλίας στο κινητό τηλέφωνο με το χέρι επιδρά αρνητικά στα κύρια χαρακτηριστικά κυκλοφορίας και ασφάλειας των πεζών, με τους πεζούς με απόσπαση προσοχής να εμφανίζουν εν γένει μικρότερη ταχύτητα και μεγαλύτερη πιθανότητα να εμπλακούν σε παρ’ολίγον ατύχημα συγκριτικά με τους πεζούς χωρίς απόσπαση προσοχής. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is to investigate the impact of hand-held cell phone conversation on pedestrians’ traffic and safety behaviour, when crossing signalized intersections. An outdoor-environment experiment, through video recording, was conducted in real road conditions, in three signalized intersections at the centre of Athens for the purpose of comparing the behaviour of distracted and non-distracted pedestrians. Multiple linear regression models were developed to define the influence of cell phone distraction on pedestrians’ speed. Furthermore, binary logistic regression models were developed to determine the association between cell phone distraction and pedestrians’ safety characteristics (near misses). The results of the models' application demonstrated that distraction caused by hand-held cell phone conversation had a negative impact on pedestrians’ main traffic and safety characteristics, since, in general, mobile use not only decreases pedestrians’ speed but also increases their probability of being involved in an accident with an oncoming vehicle. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Golias, Ioannis | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 58 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: