dc.contributor.author | Μολλά Ισμαήλ Μεμέτ, Εμπρού | el |
dc.contributor.author | Molla Ismail Memet, Emprou | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T06:42:04Z | |
dc.date.available | 2020-05-04T06:42:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50352 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18050 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μειονότητα | el |
dc.subject | Μειονοτική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Διγλωσσία | el |
dc.subject | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Τζελάλ Μπαγιάρ | el |
dc.subject | Minority | en |
dc.subject | Minority education | en |
dc.subject | Bilingualism | en |
dc.subject | Teacher training | en |
dc.subject | Jelal Bayar | en |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών του μειονοτικού Γυμνασίου- Λυκείου Κομοτηνής για το μαθησιακό περιβάλλον και το εκπαιδευτικό έργο | el |
dc.contributor.department | ΑΚΕΔ | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανθρωπιστικές, Κοινωνικές Επιστήμες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-09-30 | |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο να παρουσιάσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται στο Μειονοτικό Γυμνάσιο της Κομοτηνής «Τζελάλ Μπαγιάρ», γύρω από θέματα διγλωσσίας, εκπαιδευτικής διαδικασίας, σχέσεων εκπαιδευτικών με μαθητές και γονείς και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάστηκε η μειονοτική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί από την αρχική θέσπιση της με την Συνθήκη της Λωζάνης μέχρι και σήμερα, το αναλυτικό πρόγραμμα της και τα σχολικά εγχειρίδια. Έπειτα, παρουσιάστηκε το φαινόμενο της διγλωσσίας με τις βασικές έννοιες και τους τύπους της, καθώς και οι βασικοί παράγοντες που την επηρεάζουν. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας έκλεισε με το πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, τα μοντέλα και τις μορφές του και δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι της διαπολιτισμικής επιμόρφωσης. Στα επόμενα κεφάλαια παρουσιάστηκαν η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την διεκπεραίωση της έρευνας, το δείγμα της έρευνας, το οποίο αποτελούνταν από 10 εκπαιδευτικούς του ελληνόγλωσσου προγράμματος του σχολείου και το ερευνητικό εργαλείο, το οποίο ήταν η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης. Τέλος, παρουσιαστήκαν τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων και τα συμπεράσματα, τα οποία καταλήγουν, σε γενικές γραμμές, στις απόψεις ότι η διγλωσσία επηρεάζεται αρνητικά από πολλούς ενδοσχολικούς και εξωσχολικούς παράγοντες, ότι αν και οι καθηγητές διατηρούν πολύ καλές σχέσεις με τους μαθητές τους, αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση των γονέων, ότι θα πρέπει να προωθηθεί η συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων για την μορφωτική ανάπτυξη των μαθητών και ότι θα πρέπει να αυξηθούν και να ενισχυθούν διαπολιτισμικές επιμορφωτικές πρωτοβουλίες με την άμεση συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών, με απώτερο σκοπό την αποτελεσματικότερη και πιο στοεχευμένη μειονοτική εκπαίδευση. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis was to present the views of teachers working in the Minority Secondary School of Komotini "Jelal Bayar", on issues of bilingualism, the educational process, teacher-student relations with parents and teacher’s reeducation. The theoretical part of the work presented minority education in all its levels, as it has been shaped since its initial adoption by the Lausanne Treaty untill today, its curriculum and textbooks. Then, the phenomenon of bilingualism with its basic concepts and types, as well as the key factors that influence it, was presented. The theoretical part of the work was closed with the context of teacher’s reeducation, its models and forms and particular emphasis was given to intercultural reeducation. In the following chapters, the methodology that was used for conducting the research was presented, the research sample consisting of 10 teachers of the school's Greek language program and the research tool, which was the semi-structured interview method. Finally, the results of the interviews and conclusions were presented, which generally conclude that bilingualism is adversely affected by many in-school and out-of-school factors, that although teachers maintain very good relationships with their students, this is not the case for parents, that teacher-parent cooperation should be promoted for pupils' educational development and that intercultural reeducation initiatives should be enhanced and strengthened with the direct involvement of all teachers, with the ultimate goal of more effective and targeted minority education. | en |
heal.advisorName | Θεολόγου, Κώστας | |
heal.committeeMemberName | Ριζάκη, Αικατερίνη | el |
heal.committeeMemberName | Παυλοπούλου, Καλλιόπη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 144 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: