dc.contributor.author | Φωτοπούλου, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Fotopoulou, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T06:46:30Z | |
dc.date.available | 2020-05-04T06:46:30Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50355 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18053 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δίκτυα διανομής | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων | el |
dc.subject | Εύρωστη βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Συνεργασία διαχειριστών | el |
dc.subject | Distribution network | en |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Aggregators | en |
dc.subject | Robust optimization | en |
dc.subject | Optimal cooperation | en |
dc.title | Βελτιστοποίηση ημερησίας λειτουργίας δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με αξιοποίηση ηλεκτρικών οχημάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Δίκτυα διανομής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-03 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διατύπωση και επίλυση του προβλήματος διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΔΗΕ) όχι μόνο ως φορτία αλλά και ως πηγές ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνεται η συγκρότηση διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων και επιχειρείται ο σχεδιασμός μοντέλων εύρωστης βελτιστοποίησης για την ένταξη των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο. Μελετάται η βέλτιστη λειτουργία του δικτύου διανομής με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του κόστους για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ καθώς και η βέλτιστη λειτουργία του ΔΔΗΕ με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του κέρδους κάθε διαχειριστή ηλεκτρικών οχημάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η εύρωστη βελτιστοποίηση των παραπάνω δύο προβλημάτων, κατά την οποία λαμβάνονται υπόψη οι αβεβαιότητες των προβλέψεων κάποιων παραμέτρων. Προκειμένου να επιτευχθεί η συντονισμένη λειτουργία του δικτύου παρουσιάζεται το προτεινόμενο μοντέλο εύρωστης βελτιστοποίησης για τη συνεργασία του διαχειριστή του ΔΔΗΕ με τους διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχο του προβλήματος βελτιστοποίησης αποτελεί η εύρεση εκείνης της συντονισμένης λειτουργίας μεταξύ των διαχειριστών που θα προσεγγίζει όσο δυνατόν περισσότερο το ελάχιστο κόστος για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ και τα μέγιστα κέρδη των διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα τα προβλήματα βελτιστοποίησης που προκύπτουν αποτελούν προβλήματα μικτού ακέραιου μη γραμμικού προγραμματισμού. Στην παρούσα εργασία, τα προτεινόμενα μοντέλα υλοποιήθηκαν σε περιβάλλον GAMS και εφαρμόστηκαν σε δύο δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας 14 και 33 κόμβων. Παρουσιάζονται, συγκρίνονται και σχολιάζονται τα αποτελέσματα των παραπάνω μοντέλων. Επιπλέον, προτείνονται και ορισμένες επεκτάσεις της εργασίας. | el |
heal.abstract | The scope of this diploma thesis is the incorporation of electric vehicles into the distribution network not only as loads but also as electrical energy sources. For this purpose, the participation of electrical vehicle aggregators is recommended. Two optimization models are developed. The first one seeks to minimize the cost for the distribution network operator (DNO) whereas the second one seeks to maximize the gains for each electrical vehicle aggregator. Then, the robust optimization models of the above problems are developed, which take into account the possible prediction errors of certain input parameters. Then, a robust optimization model is proposed for the cooperation of the DNO with the electrical vehicle aggregators. The purpose of this model is to seek the operation of the distribution network that suits best the objectives of the DNO and the aggregators. All the above optimization problems are mixed integer nonlinear programming models. The proposed models have been developed using GAMS and were applied to a 14-bus and a 33-bus distribution test system. The obtained results are presented and discussed. Future research on the topic is also proposed. | en |
heal.advisorName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόνος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Κορρές, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: