HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση ημερησίας λειτουργίας δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με αξιοποίηση ηλεκτρικών οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φωτοπούλου, Μαρία el
dc.contributor.author Fotopoulou, Maria en
dc.date.accessioned 2020-05-04T06:46:30Z
dc.date.available 2020-05-04T06:46:30Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50355
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18053
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δίκτυα διανομής el
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων el
dc.subject Εύρωστη βελτιστοποίηση el
dc.subject Συνεργασία διαχειριστών el
dc.subject Distribution network en
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Aggregators en
dc.subject Robust optimization en
dc.subject Optimal cooperation en
dc.title Βελτιστοποίηση ημερησίας λειτουργίας δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με αξιοποίηση ηλεκτρικών οχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Δίκτυα διανομής el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-03
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διατύπωση και επίλυση του προβλήματος διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΔΗΕ) όχι μόνο ως φορτία αλλά και ως πηγές ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνεται η συγκρότηση διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων και επιχειρείται ο σχεδιασμός μοντέλων εύρωστης βελτιστοποίησης για την ένταξη των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο. Μελετάται η βέλτιστη λειτουργία του δικτύου διανομής με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του κόστους για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ καθώς και η βέλτιστη λειτουργία του ΔΔΗΕ με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του κέρδους κάθε διαχειριστή ηλεκτρικών οχημάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η εύρωστη βελτιστοποίηση των παραπάνω δύο προβλημάτων, κατά την οποία λαμβάνονται υπόψη οι αβεβαιότητες των προβλέψεων κάποιων παραμέτρων. Προκειμένου να επιτευχθεί η συντονισμένη λειτουργία του δικτύου παρουσιάζεται το προτεινόμενο μοντέλο εύρωστης βελτιστοποίησης για τη συνεργασία του διαχειριστή του ΔΔΗΕ με τους διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχο του προβλήματος βελτιστοποίησης αποτελεί η εύρεση εκείνης της συντονισμένης λειτουργίας μεταξύ των διαχειριστών που θα προσεγγίζει όσο δυνατόν περισσότερο το ελάχιστο κόστος για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ και τα μέγιστα κέρδη των διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα τα προβλήματα βελτιστοποίησης που προκύπτουν αποτελούν προβλήματα μικτού ακέραιου μη γραμμικού προγραμματισμού. Στην παρούσα εργασία, τα προτεινόμενα μοντέλα υλοποιήθηκαν σε περιβάλλον GAMS και εφαρμόστηκαν σε δύο δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας 14 και 33 κόμβων. Παρουσιάζονται, συγκρίνονται και σχολιάζονται τα αποτελέσματα των παραπάνω μοντέλων. Επιπλέον, προτείνονται και ορισμένες επεκτάσεις της εργασίας. el
heal.abstract The scope of this diploma thesis is the incorporation of electric vehicles into the distribution network not only as loads but also as electrical energy sources. For this purpose, the participation of electrical vehicle aggregators is recommended. Two optimization models are developed. The first one seeks to minimize the cost for the distribution network operator (DNO) whereas the second one seeks to maximize the gains for each electrical vehicle aggregator. Then, the robust optimization models of the above problems are developed, which take into account the possible prediction errors of certain input parameters. Then, a robust optimization model is proposed for the cooperation of the DNO with the electrical vehicle aggregators. The purpose of this model is to seek the operation of the distribution network that suits best the objectives of the DNO and the aggregators. All the above optimization problems are mixed integer nonlinear programming models. The proposed models have been developed using GAMS and were applied to a 14-bus and a 33-bus distribution test system. The obtained results are presented and discussed. Future research on the topic is also proposed. en
heal.advisorName Γεωργιλάκης, Παύλος el
heal.committeeMemberName Γεωργιλάκης, Παύλος el
heal.committeeMemberName Γκόνος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κορρές, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα