dc.contributor.author | Κόκκαλης, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Kokkalis, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T15:06:46Z | |
dc.date.available | 2020-05-04T15:06:46Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50370 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18068 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Traffic conditions | en |
dc.subject | Μέση ταχύτητα κίνησης | el |
dc.subject | Οικονομική κρίση | el |
dc.subject | Σκοπός μετακίνησης | el |
dc.subject | Εργασία | el |
dc.subject | Traffic flow | en |
dc.subject | Mean speed | en |
dc.subject | Economic crisis | en |
dc.subject | Purpose of trip | en |
dc.title | Διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στην κυκλοφορία | el |
dc.title | Investigation of the impact of the financial crisis on the traffic conditions | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.classification | Transport | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-22 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στις κυκλοφοριακές συνθήκες (κυκλοφοριακό φόρτο και μέση ταχύτητα κίνησης) στην Αθήνα γενικά και ειδικότερα αναλόγως με το σκοπό μετακίνησης. Πιο συγκεκριμένα θα εξεταστούν 3 σκοποί μετακίνησης: η εργασία, η διασκέδαση και οι διακοπές. Με βάση αυτό το σκεπτικό επιλέχθηκαν διατομές στο οδικό δίκτυο της Αθήνας όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικές για τον κάθε σκοπό μετακίνησης. Οι μετρήσεις της κάθε διατομής ήταν καταγραμμένες ανά 1,5 λεπτά και περιείχαν δεδομένα ημερομηνιών κυκλοφοριακού φόρτου, ταχυτήτων, κατάληψης κ.α. και συλλέχθηκαν από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Το χρονικό διάστημα για το οποίο ελήφθησαν δεδομένα είναι από το 2006 έως το 2018 και περιλαμβάνει την περίοδο προ κρίσης, την περίοδο εντός κρίσης και την περίοδο 2016-2018 που φαίνεται πως υπάρχει μία οικονομική ανάκαμψη. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν χρειάστηκε να υποστούν επεξεργασία πολλών σταδίων, ώστε να είναι σε μία τελική μορφή, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω στατιστικής ανάλυσης. Το πρώτο στάδιο της ανάλυσης των δεδομένων αποτέλεσε ο σχεδιασμός διαγραμμάτων ανά σκοπό μετακίνησης. Τα διαγράμματα εργασίας έχουν σχεδιαστεί έχοντας χρησιμοποιήσει 6 μήνες μίας εργασιακής σεζόν (Σεπτέμβριος έως Ιούλιος), τα διαγράμματα διασκέδασης έχουν σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας 8 μήνες μίας σεζόν (Σεπτέμβριος έως Ιούλιος) και τέλος αυτά των διακοπών έγιναν ανά τύπο μετακίνησης διακοπών (Καθαρή Δευτέρα, Πάσχα, Αγίου Πνεύματος, μπάνια Ιουλίου και καλοκαιρινές διακοπές). Από την περιγραφική ανάλυση των δεδομένων μέσω διαγραμμάτων προκύπτουν κάποια συμπεράσματα σε πρώτη φάση για την τάση μεταβολής των κυκλοφοριακών συνθηκών ανά έτος. Το δεύτερο στάδιο της ανάλυσης αποτελείται από τη δημιουργία μοντέλων πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης. Το πρώτο είδος μοντέλων έχει τον κυκλοφοριακό φόρτο ως εξαρτημένη μεταβλητή και γίνεται προσπάθεια συσχέτισής του με άλλες ανεξάρτητες μεταβλητές όπως η ώρα, οι ημέρες τα έτη κ.α.. Το δεύτερο είδος μοντέλων έχει τη μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων ως εξαρτημένη μεταβλητή και γίνεται προσπάθεια συσχέτισής της με τις ίδιες εξαρτημένες μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν και για τον κυκλοφοριακό φόρτο. Τα αποτελέσματα των μοντέλων πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης υποδεικνύουν τη συσχέτιση του κυκλοφοριακού φόρτου με τις εξεταζόμενες παραμέτρους. Παρατηρήθηκε, πως πράγματι διακρίνεται μία έντονη πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου την περίοδο 2012-2015 και από το 2017 και έπειτα φαίνεται να υπάρχει μία τάση αύξησης. Όσον αφορά στα μοντέλα της ταχύτητας παρατηρείται μία αντιστρόφως μεταβολή σε σχέση με την αντίστοιχη του κυκλοφοριακού φόρτου ανά έτος, με τις υψηλότερες ταχύτητες να καταγράφονται την περίοδο 2012-2015. | el |
heal.abstract | The subject of this diploma thesis is to investigate the impact of the economic crisis on traffic conditions (traffic flow and mean speed) in Athens in an aggregated manner initially, and more specifically considering the trip purpose. Three purposes will be examined: work, entertainment and holidays. Taking this into account specific sections were selected in the Athens road network for each trip purpose. Traffic data were collected from the Athens Traffic Management Centre of Attica Prefecture which contained data of date, time, traffic flow, mean speed, occupancy etc. The time period in of selected data is between 2006 and 2018 and includes the period before crisis, the period within crisis and the period 2016-2018, during which an improvement in the economic situation of Greece is evident. The collected data required a process of many levels, before been presented on their final form, which would be appropriate for statistical analysis. The first level of analysis includes the design of traffic flow and mean speed diagrams considering the trip purpose. The results of the descriptive analysis will provide insights for the tendency of variation of the traffic conditions throughout the explored time period. The second level of analysis includes the design of multiple linear regression models. The first type of linear regression models contains the traffic flow as the dependent variable and as independent, variables such as the time, day, months, years, etc.. The second type of linear regression models includes the mean speed as the dependent variable while the independent variables remain the same. The results from the second level of analysis will provide insights about the variation of the traffic conditions, taking into account many other variables and using all available data. The regression models demonstrate an intense decrease of traffic flow in the period 2012-2015 and a tendency of increase after 2017. Finally, the regression speed models indicate an inversely proportional variation explored time period, while in the period 2012-2015 the highest speeds are observed. | en |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 218 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: