HEAL DSpace

Χρήση διαδικτυακών καναλιών προώθησης-μελέτη περίπτωσης μικρής ελληνικής ξενοδοχειακής μονάδας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τελώνης, Άγγελος el
dc.contributor.author Telonis, Angelos en
dc.date.accessioned 2020-05-07T08:36:10Z
dc.date.available 2020-05-07T08:36:10Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50407
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18105
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Διαδικτυακά κανάλια el
dc.subject Ξενοδοχειακή μονάδα el
dc.subject Marketing en
dc.subject Ecommerce internet channels en
dc.title Χρήση διαδικτυακών καναλιών προώθησης-μελέτη περίπτωσης μικρής ελληνικής ξενοδοχειακής μονάδας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-10-07
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ”Χρήση Διαδικτυακών Καναλιών Προώθησης – Μελέτη Περίπτωσης Μικρής Ελληνικής Ξενοδοχειακής Μονάδας “, εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος “ Ηλεκτρονικό Εμπόριο “, που διδάσκεται από τον τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η Διπλωματική Εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση και τη σύγκριση της αποτελεσματικότητας των διάφορων καναλιών προώθησης που χρησιμοποιεί ή έχει στη διάθεση της μια μικρή ελληνική ξενοδοχειακή μονάδα ώστε να γίνει δυνατός ο σχεδιασμός μιας αποδοτικότερης στρατηγικής μάρκετινγκ μελλοντικά. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός επιδιώχθηκε μια εξοικείωση με τα εργαλεία που έχει στη διάθεση της μια εταιρία για τη κατανόηση των δυνατοτήτων τους και του τρόπου λειτουργίας τους. Έπειτα, έγινε καταγραφή του τρόπου χρήσης των καναλιών που βρίσκονται στο μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης αναλύοντας τα σημαντικότερα δεδομένα που προσφέρει το κάθε ένα. Τελικά η ανάλυση των καναλιών που χρησιμοποιεί το ξενοδοχείο, ανέδειξε διάφορα χάσματα της στρατηγικής της επιχείρησης με την υφιστάμενη λειτουργία της, την ύπαρξη περιθώριων βελτίωσης στη χρήση διάφορων εργαλείων και τη μη συμφέρουσα επένδυση σε άλλα. Τα τελικά συμπεράσματα χρησιμοποιούνται για την πρόταση δημιουργίας ενός αποδοτικότερου μίγματος μάρκετινγκ που συνάδει περισσότερο με το προφίλ και τους στόχους του ξενοδοχείου. el
heal.advisorName Παναγιώτου, Νικόλαος
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 148 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα